بهترین بازی‌های دی سی برای موبایل کدام‌اند؟ لیست بهترین بازی های موبایلی دی سی

دیگر همگی می‌دانیم کمیک‌ها و شخصیت‌های دی سی طرفداران زیادی دارد و این هواداران دوست دارند بازی‌های موبایلی متنوعی که از شخصیت‌های DC الهام گرفته شده است را تجربه کنند. خبر خوب این است که تعداد بازی‌های برگرفته شده از دی سی روی موبایل کم نیست. البته قطعا این بازی‌ها کیفیت عناوین کنسول‌ها را ندارند. ما در ادامه قصد داریم در ادامه بهترین بازی های موبایلی دی سی را به شما معرفی کنیم.

بهترین بازی‌های دی سی برای موبایل کدام‌اند؟ لیست بهترین بازی های موبایلی دی سی

  1. Batman – The Telltale Series – دانلود بازی

بازی Batman – The Telltale Series همانگونه که از نام‌اش پیداست درباره بتمن است و یک بازی ماجراجویی و داستان محور است در لیست بازی‌های دی سی برای موبایل . این بازی داستانی کاملا متفاوت از داستان اصلی این کاراکتر را روایت می‌کند. شما در این بازی باید تصمیم‌هایی بگیرید که سرنوشت شما را در داستان مشخص می‌کنند. بازی المان‌هایی از عناوین ماجراجویی و معمایی دارد. البته با تجربه این بازی متوجه خواهید شد که این عنوان بیشتر حس خواندن یک رمان مصور را به شما القا می‌کند تا یک بازی ویدیویی. این بازی کمی قدیمی شده اما هنوز هم پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. بازی اپیزودیک Batman – The Telltale Series شامل 5 قسمت می‌شود که اولی را می‌توانید رایگان دریافت کنید ولی 4 قسمت دیگر رایگان نیستند و باید از طریق پرداخت درون برنامه‌ای آنها را فعال کنید.

بهترین بازی‌های دی سی برای موبایل کدام‌اند؟ لیست بهترین بازی های موبایلی دی سی

  1. DC Legends: Battle for Justice – دانلود بازی

بازی DC Legends: Battle for Justice یک عنوان موبایلی در سبک نقش آفرینی است و عنوان بعدی لیست بازی‌های دی سی برای موبایل . شما می‌توانید شخصیت‌های مختلف را از جهان دی سی انتخاب کنید، مهارت‌های آن‌ها را ارتقا دهید و به جنگ با دشمنان بروید. این بازی کاملا شبیه سایر بازی‌های سبک نقش آفرینی است. بازی مکان‌های و ویژگی‌های منحصر به فردی را به شما ارائه می‌کند. بازی DC Legends شامل بخش داستانی، بخش آنلاین PvP و رویداد‌های زیادی می‌شود. این بازی رایگان است و البته بخش پرداخت‌های درون برنامه‌ای دارد.

بهترین بازی‌های دی سی برای موبایل کدام‌اند؟ لیست بهترین بازی های موبایلی دی سی

  1. Injustice 2 – دانلود بازی

بازی Injustice 2 بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مربوط به دنیای دی سی است. این بازی که بدون شک یکی از بهترین بازی های موبایلی دی سی است، شامل تعداد کثیری از ابرقهرمانان و ضد قهرمانان موجود در کمیک‌های دی سی می‌شود. سبک بازی مبارزه‌ای در حالت 3 دربرابر 3 است. برای مبارزه کافی است دست‌تان را روی صفحه نمایشگر بکشید یا صفحه را لمس کنید و کلا فرآیند پیچیده‌ای برای یادگیری وجود ندارد. شما می‌توانید شخصیت‌های منفی یا ابرقهرمانان دل‌خواه‌تان را انتخاب کنید، مهارت‌های آن‌ها را ارتقا دهید و با دیگران به رقابت بپردازید. هر یک از این شخصیت‌های مهارت‌های خاص خود و نقاط ضعف و قدرت منحصر به فردی دارند. این بازی رایگان است ولی بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد. نسخه کنسولی این بازی عملکرد بهتری دارد ولی این بازی هم عنوان بدی نیست.

بهترین بازی‌های دی سی برای موبایل کدام‌اند؟ لیست بهترین بازی های موبایلی دی سی

  1. Teen Titans Go و  Teen Titans Go Figure – دانلود بازی

این دو بازی در بین آثار الهام گرفته شده از جهان Teen Titans بازی Teen Titans Go و Teen Titans Go Figure هستند که المان‌های نقش آفرینی موبایلی نیز دارند. شما در این بازی‌ها می‌توانید کاراکترهای مختلف را در یک تیم گرد هم آورید و با آن‌ها به نبرد با دشمن بپردازید. شما برای تجربه این دو بازی باید 3.99 دلار هزینه کنید و همچنین بازی بخش خرید‌های درون‌ برنامه‌ای نیز دارد.

 

  1. Teeny Titans – دانلود بازی

بازی Teeny Titans یکی دیگر از بازی‌های Teen Titans است. این بازی بخش خریدهای درون برنامه‌ای ندارد اما برای تجربه‌ی آن باید بازی را بخرید. بازیکنان در این بازی باید تجهیزات خود را انتخاب کنند و در رقابت‌های 3 دربرابر 3 باهم به رقابت بپردازند. در این بازی انواع آیتم‌ها و مراحل متنوع وجود دارد و می‌توانید در کنار دوستان و خانواده‌تان با این بازی حسابی خوش بگذرانید.

بهترین بازی‌های دی سی برای موبایل کدام‌اند؟ لیست بهترین بازی های موبایلی دی سی

  1. LEGO Batman 3: Beyond Gotham – دانلود بازی

این بازی یک عنوان دیگر از آرکیدهایی است که تحت عنوان LEGO عرضه شده‌اند. بازی LEGO Batman 3: Beyond Gotham یک عنوان سوم شخص و ماجراجویی بوده که با الهام از جهان دی سی خلق شده. این بازی توسط استودیو Traveller’s Tales خلق شده که پیش از این نیز بازی‌های دیگری تحت عنوان LEGO عرضه کرده بود. داستان این بازی روایت‌گر مجادله گروه Justice League با هدایت بتمن است و شخصیت شرور داستان به نام Brainiac است. آنتاگونیست داستان به زمین هجوم آورده و قصد نابودی آن را دارد.

 

  1. LEGO Batman: DC Super Heroes – دانلود بازی

بازی LEGO Batman 2: DC Super Heroes دنباله‌ی بازی اکشن LEGO Batman: DC Super Heroes است. این بازی در سال 2008 منتشر شد. بازی LEGO Batman توسط استودوی Traveller’s Tales ساخته شده که قبلا عناوینی مثل LEGO Indiana Jones و LEGO Harry Potter را از آن‌ها دیده بودیم. در این بازی همان‌طور که از نام‌اش پیداست باید در نقش شوالیه تاریکی ظاهر شوید. شما باید با کمک دیگر ابرقهرمانان کمیک‌های دی سی مثل سوپرمن، واندروومن، گرین لنترن و دیگران در برابر شخصیت‌های شرور بجنگید و شهر گاتهام را نجات دهید. این بازی مهیج قطعا یکی از بهترین بازی های موبایلی دی سی است.

بهترین بازی‌های دی سی برای موبایل کدام‌اند؟ لیست بهترین بازی های موبایلی دی سی

  1. Suicide Squad: Special Ops – دانلود بازی

این بازی یک عنوان اول شخصی شوتری است که براساس فیلم Suicide Squad ساخته شده است. قابل ذکر است که فیلم Suicide Squad نیز از مجموعه کمیک‌های محبوبی با همین نام الهام گرفته شده‌ است. البته داستان بازی چندان هم به وقایع فیلم مربوط نمی‌شود. در این بازی شما نقش یکی از شخصیت‌های گروه جوخه انتحار را برعهده می‌گیرید و باید در ماموریت‌هایی سرّی به نبرد با ضد قهرمانان مشغول شوید.

 

  1. Batman: The Telltale Series – The Enemy Within – دانلود بازی

پیش از این، از Batman: The Telltale Series به‌عنوان یکی از بهترین بازی های موبایلی دی سی یاد کردیم. بازی Batman: The Telltale Series – The Enemy Within فصل دوم بازی ذکر شده است که در سال 2016 عرضه شد. این بازی توسط استودیو Telltale Games منتشر شد که عناوین دیگری مثل The Walking Dead: A Telltale Games Series و The Wolf Among Us: A Telltale Games Series در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد. در ادامه داستان بروس وین این بار او در لباس بتمن باید با جوکر و ریدلر که به‌تازگی وارد گاتهام شده‌اند، دست و پنجه نرم کند.

  1. The Dark Knight Rises – دانلود بازی

این بازی اکشن و ماجراجویی که جهان بزرگی را در بر می‌گیرد، براساس قسمت سوم از سه‌گانه‌‌ی معروف بتمن، ساخته‌ی کریستوفر نولان عرضه شده. در این بازی که به تهیه‌کنندگی استودیو Gameloft ساخته شده است، شما باید در نقش شوالیه تاریکی شهر گاتهام را از شر بین (Bane) و همراهان‌اش خلاص کنید.

بهترین بازی‌های دی سی برای موبایل کدام‌اند؟ لیست بهترین بازی های موبایلی دی سی

  1. DC Unchained – دانلود بازی

این بازی توسط استودیو کره‌ای 4:33 Creative Lab ساخته شده و یک عنوان اکشن و رایگان است. این بازی بخش چند نفره PvE و PvP جذابی دارد و با الهام از کمیک‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های مربوط به دنیای دی سی ساخته شده. این بازی اکشن بدون شک یکی از بهترین بازی های موبایلی دی سی است.

  1. Injustice: Gods Among Us – دانلود بازی

این بازی یک عنوان مبارزه‌ای است که توسط خالقان بازی Mortal Kombat ساخته شده است. در این بازی شما می‌توانید در نقش یکی از ابرقهرمانان کمیک‌ها یا فیلم‌ها و سریال‌های دی سی قرار بگیرید. هر شخصیت در این نبردها قدرت‌ها و مهارت‌های منحصر به فرد خود را دارد.

 

بازی‌هایی که بر اساس دنیای دی سی ساخته شده‌اند در مقایسه با عناوین مربوط به جهان مارول کمتر هستند. اما ما تمام تلاش‌مان را کردیم که توانیم لیست خوبی از بهترین بازی های موبایلی دی سی را برای‌تان تهیه کنیم. امیدواریم این مطلب کاربردی بوده و رضایت شما را به‌دنبال داشته باشد. شما بیشتر کدام بازی در این لیست را دوست دارید؟ آیا عنوان خاصی را در این لیست جا انداخته‌ایم؟ برای‌مان بنویسید.

آخرین اخبار و مقالات کمیک را در کافه کمیک دنبال کنید.

 

نویسنده: مهدی شریفی

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.