آیا Justice League زک اسنایدر در قالب کمیک ادامه پیدا می‌کند؟

آیا Justice League زک اسنایدر در قالب کمیک ادامه پیدا می‌کند؟

چند روزی است که از اکران نسخه‌ی اسنایدر فیلم Justice League می‌گذرد، و عملکرد فیلم آن‌قدر خوب بوده که طرفداران خواستار ادامه‌ی آن هستند. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

بعد از اینکه وارنر به درخواست چندساله‌ی طرفداران مبنی بر اکران نسخه اسنایدر از فیلم پاسخ مثبت داد و آن را اکران کرد، خواسته‌ی افرادی که موفق به تماشای فیلم شده‌اند از آن هم بالاتر رفت و هشتگ Restore The Snyder Verse به‌وجود آمد. هشتگی که نشان دهنده‌ی خواسته احیای دنیای سینمایی زک اسنایدر (Zack Snyder) است. به دنبال همین اتفاق اسنایدر و جیم لی (Jim Lee)، مدیر بخش خلاقیت کمیک‌های دی‌ سی (DC)، صحبت‌هایی مبنی بر نوشتن چند کمیک به‌عنوان هم پیش درآمد و هم نتیجه‌ی جهان پسا آخرالزمانیِ کابوس‌های فیلم داشته‌اند؛ به عبارت دیگر، آنچه که قبل از آن کابوس‌ها اتفاق افتاد و آنچه که پس از جهان موجود در کابوس‌ها اتفاق می‌افتد را در چند نسخه‌ی کمیک روایت کنند. در این جهان -همانطور که احتمالاً در فیلم تماشا کردید- تنها افراد باقی مانده برای مبارزه با دارک‌ساید (Darkseid) به‌عنوان حاکم جدید زمین، بتمن (Batman)، فلش (Flash)، سایبورگ (Cyborg)، مِرا (Mera)، دث استروک (Death Stroke) و جوکر (Joker) هستند. اسنایدر اعلام کرد که این فیلم به‌عنوان پایان جهان مخصوص او در دی سی است، اما درصورت حمایت طرفداران، کمپانی دی سی قانع می‌شود که نگاهی به برنامه‌های اسنایدر برای فیلم‌های آینده‌اش بیاندازد و صفحات کمیک را جایگزین پرده‌ی نقره‌ای سینما برای ادامه دادن برنامه‌هایش کند.

New Full Trailer For Zack Snyder's JUSTICE LEAGUE — GeekTyrant

اسنایدر در این باره گفت:

با جیم درباره‌اش صحبت کردم. به معنای واقعی کلمه ما واقعاً یه برنامه داشتیم برای نوشتن کمیک. یک مجموعه بزرگ! اولش قرار بود یه کمیک بنویسیم بر اساس وایت بُرد من توی دالاس (Dallas). اونجا یه کمیک بوکی بود که می‌خواستیم طبق اون پیش بریم و بعد از اون من می‌خواستم یه مجموعه کوچک (Mini-Run) درباره‌ی اتفاقاتی که بین جوکر و رابین افتاده بود بنویسم (پشت صحنه اتفاقات مرگ رابین به دست جوکر). مثل یه مجموعه کوچیک درباره اتفاقاتی که برای بتمن، جوکر و رابین افتاده بود.

او در ادامه افزود: «ما خیلی می خواستیم چنین اتفاقی بیافتد! ولی بعد یک‌سری اتفاق افتاد و نهایتاً لی گفت که اگر در آینده حمایت طرفداراها وجود داشته باشه، شاید چنین چیزی ممکن بشه؛ ولی باید ببینیم چی میشه».

در نمایشگاه دالاس (نمایشگاه مخصوص اسنایدر)، این کارگردان برنامه‌های خودش را برای ادامه فیلم و لیگ فاش کرد و گفت که در قسمت‌های دوم و سوم قصد متحد کردن لیگ و تمام جهان دی سی را برای نجاتِ زمین در برابر حمله بزرگ دارک‌ساید داشت. طبق برنامه‌های او، قسمت دوم لیگ عدالت با افرادی مانند سوپرمنی (Superman) که به تازگی زنده شده، پادشاه هفت دریا آکوامن (Aquaman)، ملکه‌ی آینده آمازون، واندروومن (Wonder Woman)، قرار بود یک فیلم شخصیت محور و متعادل باشد و لیگ را هم به‌طور جداگانه به تصویر بکشد، هم در کنار یکدیگر. طی این مسیر شخصیت‌ها زخم‌های قدیمی‌شان بهبود یافته و به قهرمانانی قدرتمندتر و بهتر تبدیل می‌شدند.

طبق مقدمه‌ی برنامه‌های آینده اسنایدر که توسط جیم لی طراحی شده است، لکس لوثر (Lex Luthor) قبل از اینکه فیلم به نتیجه‌ی حماسی خود برسد و شخصیت‌های دیگر DCEU با آن کراس‌اور داشته باشند، لیگ مختص خود را شکل می‌دهد.

نظر شما درباره اسنایدر کات چیست؟ آیا فیلم را تماشا کرده‌اید؟ به‌نظرتان پتانسیل این را دارد که در قالب فیلم یا کمیک ادامه پیدا کند؟ برای‌مان بنویسید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.