• صفحه خانگی
  • >
  • مقالات
  • >
  • قدرتمندترین شخصیت The Boys بعد از Homelander کیست؟ | نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های The Boys

قدرتمندترین شخصیت The Boys بعد از Homelander کیست؟ | نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های The Boys

قدرتمندترین شخصیت The Boys بعد از Homelander کیست؟ | نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های The Boys

در مقاله «قدرتمندترین شخصیت The Boys بعد از Homelander کیست» با کافه کمیک همراه باشید تا به قدرتمندترین شخصیت این جهان بپردازیم.

در سری کمیک‌های The Boys به قلم گارث انیس (Garth Ennis)، گروه «هفت» یا همان Seven، به‌عنوان جایگزینی برای «لیگ عدالت» (Justice League) شناخته می‌شود و شخصیت خودشیفته‌ و زورگویِ هوملندر (Homelander) در بین اعضای این گروه، قدرتمندترین است.

طرفداران می‌دانند که کاراکتر بلک نوآر (Black Noir) را می‌توان رقیبی برای هوملندر در نظر گرفت و علاوه بر او شخصیت Jack from Jupiter -که تا الان خبری از حضور او در سریال نبوده- گاهی می‌تواند با هوملندر برابری کند؛ اما باقی شخصیت‌ها چه می‌شوند؟ آن‌هایی که نقش‌های کوچکی را در جهان The Boys دارند و آرزوی عضویت در Seven را در سر می‌پرورانند، چه می‌شوند؟ تعدادی از این افراد هستند که می‌توانند در Seven باشند؛ حالا اگر ما هوملندر و باقی اعضای Seven را در نظر نگیریم، چه کسی می‌تواند قدرتمندترین شخصیت این جهان کمیک بوکی باشد؟

گروه The Boys درست است که دربرابر Seven به‌عنوان یک گروه حمایت شده و دارای اسپانسر، گاهی مجبور به عقب نشینی می‌شود و آن‌ها را در زمره‌ی خطرناک‌ترین دشمنان خود تلقی می‌کند، اما در طی این مسیر، این واحد عملیاتی -The Boys- با قهرمانان مختلفی درگیر شده‌ که دارای قدرت‌هایی همتراز با اعضای Seven بوده‌اند که آن‌ها را یا کشته‌ یا از رده خارج کردند. جالب است بدانید که این قهرمانانی که «پسران» را به چالش‌هایی کشیده‌اند، نسخه‌هایی کپی شده از ابرقهرمانان DC و Marvel هستند، که شوخی‌هایی بیش نیستند و بیشترشان از لحاظ روانی دارای مشکلاتی‌اند. در کیان کاراکترهای جهان کمیک بوکی مذکور، قهرمانانی رده پایین‌تر از Seven نیز هستند که به دلیل توانایی‌های منحصر به فردشان، از جایگاهی بالاتر از انسان‌هایی عادی‌ که فقط شنل به دوش دارند، برخوردارند.

یکی از همین گروه‌های ابرقهرمانی این جهان، گروه Super Duper است. هیویی (Hughie) ماموریت دارد تا این گروه را بعد از عضویت شخصیتی قدرتمند (بخوانید وحشی) به نام Malchemical تحت نظر بگیرد.

Super Duper (The Boys #41) in 2021 | Boys, Superhero, Super

 

Malchemical از گروه قبلی‌اش بدلیل سواستفاده از توانایی‌اش در جهت آسیب رساندن به یکی از هم گروهی‌هایش اخراج شده و از آن‌جایی که گروه Super Duper پر از افراد آسیب‌پذیر است، Malchemical فرصت را غنمیت می‌شمارد و به آن‌ها ملحق می‌شود، تا زندگی‌شان را تبدیل به یک جهنم کند. هیویی با این شخصیت روبه‌رو می‌شود و ویلن چند رنگ ما تقریباً هیویی را کشته است که بوچر (Butcher) سر می‌رسد و با آتش زدن او، زمانی که به گاز تبدیل شده بود، هیویی را از مرگ حتمی نجات می‌دهد. احتمالاً برایتان سوال شده است که توانایی‌های این شخصیت چیست؟ اصلی‌ترین ابرقدرت این کاراکتر، تغییر شکل و ماده‌ی وجودی‌اش است؛ بطوری که می‌تواند خود را به گاز یا فلز تبدیل کند برای مثال. توانایی Malchemical در تبدیل شدن به هرنوع ماده‌ای که اراده کند، او را به تهدیدی جدی تبدیل می‌کند چه برای The Boys و چه برای Seven. اما راه حل بوچر برای مقابله‌ی با او، خبر از وجود نقطه ضعف‌هایی در این شخصیت، علی‌رغم مزیت‌هایی که دارد، می‌دهد.

علاوه بر این شرور و گروهی که درباره‌اش صحبت کردم، می‌شود به گروه G-Men، نسخه‌ی ناپاک و پست X-Men، به رهبری مردی در ظاهر محترم اما خطرناک به نام گودلکین (Godolkin) اشاره کرد. گودلکین هیچ وقت توانایی فرابشری از خود نشان نداده است، اما بر چندین تیم ابرقهرمانی سودآور، با به دام انداختن آن‌ها در سیکلی از سو استفاده، حکمرانی می‌کند و این است که او را خطرناک می‌کند. ثروت و قدرت گودلکین به حدی است که کسی جرات نمی‌کند تا درباره‌ی رفتار بد او چیزی بگوید و حتی بسیاری از قربانی‌های او حاضرند تا یکدیگر را از بین ببرند تا از امپراطوری این شخص، محافظت کنند. گودلکین را می‌توان به‌عنوان نسخه‌ای از پروفسور ایکس، رهبر اصلی مردان ایکس، به‌شمار آورد و توانایی تاثیرگذاریِ او را با قدرت کنترل ذهن پروفسور مقایسه کرد و در کنار یکدیگر قرار داد.

The Boys' Showrunner Says Spinoff Series Is Inspired By X-Men Parody Characters From The Comics

بیایید هوملندر را مجدداً کنار بگذاریم؛ قطعاً یکی از قدرتمندترین شرورهایی که The Boys با او روبه‌رویی داشته‌اند، شخصیت استورم فرانت (Storm Front) بوده است. برخلاف آنچه که در سریال به نمایش گذاشته شده است، استورم فرانت هیچ وقت به عضویت Seven در نیامد و از قضا رهبری گروه خویش را عهده‌دار بود. گروهی که نسخه‌ی دگرگون شده‌ی انتقام جویان (Avengers) هستند. گروهی به نام Team PayBack. بگذارید قبل صحبت درباره‌ی اولین رویارویی استورم فرانت با The Boys، به‌تان بگویم که این شخصیت در کمیک‌های The Boys مذکر است و تغییر جنسیت او در اصل حاصل خلاقیت نویسند‌گان سریال بوده؛ همچنین این کار برای وارد کردن‌اش به رابطه‌ی عاطفی با هوملندر یک نیاز محسوب شده است. استورم فرانت در اولین رویارویی‌اش با The Boys، تا مرز پختن آن‌ها با استفاده‌ی از قدرت رعدش رفته و در آن نبرد که همه را تا مرز مرگ کشاند، تنها یک چشم‌اش را از دست داد. او قصد داشت تا خانم‌های عضو گروه The Boys را وارد کُما کند و همچنین تا مرز خفه کردن MM رفت؛ اما در نبرد نهایی، آ‌ن‌هایی که از حادثه مذکور جان سالم به در بردند (بوچر، فرنچی و Love Sausage) او -استورم فرانت- را تا سرحد مرگ کتک زدند.

Stormfront had it easy in the show : TheBoys

علی‌رغم پیروزیِ The Boys بر استورم فرانت که نیتجه شانس و برنامه‌ریزی بود، دی ان ای این کاراکتر برای ساخت هوملندر استفاده شده بود؛ این بدین معناست که قدرت فیزیکی او به اندازه شرور شنل پرچمی ماست. اگرچه چشمان لیزری هوملندر، با وجود نفسِ الکتریکی استورم فرانت، خطرناک‌ترین اسلحه‌ی دوربُرد میان قهرمانان این سری است، اما استورم فرانت در قدرت فیزیکی خالص، به راحتی مرگبارترین شخصیت کل کمیک‌های The Boys است و توانایی سلاخی کردن Malchemical و گودلکین و گروه‌اش، G-Men، را به راحتی دارد.

نظر شما چیست؟ کدام شخصیت مرگبارترین این جهان است؟ برای‌مان بنویسید.

آخرین اخبار و مقالات کمیک را در کافه کمیک دنبال کنید.

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

قدرتمندترین شخصیت The Boys بعد از Homelander کیست؟ | نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های The Boys