بازیگر شخصیت Constantine خبر از پایان حضور خود را تایید کرد

مت راین پایان حضور شخصیت Constantine در سریال Legends of Tomorrow را تایید کرد

مت راین (Matt Ryan) بازیگر سریال Legends of Tomorrow نقش Constantine را برای ایفا نقش جدیدی رها خواهد کرد. با کافه کمیک همراه باشید.

روز یکشنبه، طرفداران سریال Legends of Tomorrow با خبر جداشدن شخصیت Constantine از این سری بسیار شگفت‌زده شدند. این‌طور که پیداست، مت راین قرار است در فصل ۷ این سریال حضور پیدا کند، اما نه در نقش John Constantine؛ راین با ایفا کردن نقش شخصیتی جدید به‌جای کانستنتین حضور خود در سریال را ادامه خواهد داد.

راین در ادامه توضیح داد که Constantine در پایان این فصل راه خود را به‌تنهایی ادامه خواهد داد و از این‌که با شروع فصل جدید، نقش کاراکتر خود را ایفا می‌کند بسیار هیجان‌زده است. مت راین برای زمان طولانی در نقش کانستنتین بازی می‌کرد؛ با شروع فصل ۳ سریال در سال ۲۰۱۴، مت هم کار خود را آغاز کرد و حالا با پایان ششمین فصل، با کاراکتر پرطرفدار John Constantine خداحافظی می‌کند.

جان کانستنتین تنها در Legends of Tomorrow حضور نداشت؛ مت راین کاراکتر Constantine را به سریال Arrow و یک سری جداگانه دیگر هم برد؛ همین‌طور به عنوان صداپیشه کانستنتین در انیمیشن‌های مختلف هم بیش‌تر خود را به این شخصیت نزدیک کرد.

حالا که کار راین با نقش Constantine تمام شده، مشخص شد که مت، قرار است نقش دکتر گوین دیویس (Gwyn Davies) یک دانشمند غیرعادی را ایفا کند. دکتر گوین ممکن است تنها امید تیم در فصل هفتم باشد؛ هرچند هنوز مشخص نیست که تیم Legends قرار است با چه‌کسانی روبه‌رو شوند.

فصل هفتم این سریال در تاریخ ۱۳ اکتبر یا ۲۱ مهر پخش خواهد شد. شما درباره نقش جدید مت راین و اتمام کار جان کانستنتین با Legends of Tomorrow چه فکر می‌کنید؟ برای‌مان بنویسید.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

A person who's been born to die with Video Games! Gonna write the bests Gonna make the bests

  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.