تایکا وایتیتی از اتمام تقریبی بهترین فیلم مارول خبر می‌دهد

تایکا وایتیتی از اتمام تقریبی بهترین فیلم مارول خبر می‌دهد

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) به تازگی صحبتی درباره‌ی «بهترین فیلم مارول» داشته. برای ادامه این خبر با کافه کمیک همراه باشید.

جدیدترین قسمت ثور (Thor) یعنی Thor: Love and Thunder تقریبا به خط پایانی فیلم‌برداری‌اش رسیده، و در همین راستا، کارگردان و نویسنده‌ی اثر، تایکا وایتیتی، گفته که چهارمین قسمت ثور، شاید «بهترین فیلم مارول» باشد. وایتیتی که ساخت قسمت سوم ثور را نیز عهده‌دار بود، دوباره در نقش شخصیت طرفدارپسند کورگ (Korg) در کنار باقی بازیگران اثر یعنی کریس همسورث (Chris Hemsworth) و تسا تامپسون (Tessa Thompson) بازخواهد گشت. فیلم‌برداری قسمت چهارم در ژانویه ۲۰۲۱ در استرالیا که زادگاه اصلی همسورث نیز هست، شروع شد و تجهیزات نوری و تولید محتوای تصویری‌ای مورد استفاده قرار گرفت که زمان ساخت سریال مندلورین (Mandalorian) از آن‌ها استفاده شده بود.

وایتیتی مصاحبه‌ای با Weekend Today داشته، مبنی بر اینکه:

«اوضاع فیلم‌برداری عالی‌ئه! چهار هفته‌ی دیگه باقی مونده و من می‌تونم نور رو آخر این تونل ببینم. شاید این کار، بهترین فیلمی باشه که مارول به خودش دیده!»

وایتیتی درباره‌ی همکاری مجددش با همسورث، آن انتقام‌جوی ازگاردی که در قسمت سوم فیلم خود، طنز بیشتری را به خود اختصاص داده بود، گفته:

«اون (کریس) آدم بامزه‌ای هستش، و همچنین یک دوست خوب و شخصی که دوست داری باهاش تمام وقتت رو بگذرونی. فکر کنم این تمام چیزی هستش که شما از شخصیت اصلی فیلمتون یا ابرقهرمانتون می‌خواهید.»

کریستین بیل

پس از آخرین حضورش در قامت بتمن، «کریستین بیل» قرار هست تا نقش شروری قدرتمند را ایفا کند.

 

از افرادی که قرار بوده در فیلم حضور مجدد داشته باشند، می‌توان به ناتالی پورتمن (Natalie Portman) اشاره کرد که آخرین حضور او در قسمت دوم ثور یعنی Thor: The Dark World بود. همچنین بازیگرانی چون جیمی الکساندر (Jaimie Alexander) در نقش سیف (Sif) و جف گلدبلام (Jeff Goldblum) در نقش گرندمستر (Grandmaster) (شخصی که ثور و هالک را در قسمت سوم روبه‌روی هم قرار داد) در فیلم حضور دارند.

علاوه بر کسانی که نام برده شدند، حضور بازیگران نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) نیز خبری خوش بوده؛ اما کسی که اولین حضور خود در جهان سینمایی مارول را قرار هست تجربه کند و به کار وایتیتی نه تنها قوت بخش، بلکه یک شرور قدرتمند را به تصویر بکشد، کسی نیست جز کریستین بیل (Christian Bale). چند ماه پیش اعلام شد که بیل برای ایفای نقش ویلن اصلی داستان یعنی گور، سلاخ خدایان (Gorr the God Butcher) انتخاب شده. در کنار تمام این شخصیت‌های قدیمی و جدید، طی چند هفته‌ی اخیر خبر حضور راسل کرو (Russell Crowe) در قامت زئوس نیز تایید شد. تصاویری که به‌تازگی از صحنه‌های فیلم‌برداری منتشر شده‌اند، از حضور افتخاری یا به اصطلاح کمئو (Cameo) شخصی خبر می‌دهند، که در قسمت قبلی، نقش خواهر ثور را ایفا کرده بود. خانم کیت بلانشت (Cate Blanchett) در نقش هرا (Hera).

تایکا درباره‌ی ساخت فیلم در مصاحبه‌اش با Entertainment weekly 2019 می‌گوید:

«قسمت بعدی ثور که مشغول ساختش هستم، اساسا ما رو توی مسیر یک ماجراجویی تازه قرار می‌ده. این حس دقیقا همون چیزی‌ئه که توی قسمت سوم هم وجود داشت و من عاشقشم. این حس رو می‌داد که ما داریم ثور رو وارد یک ماجراجویی تازه می‌کنیم. همیشه چیزای جدیدی وجود دارن که بخوای ببینی و انجام بدی، اما سر این یکی، دو برابر قبلی عمل می‌کنیم و اون رو بزرگتر، روشن‌تر و پررنگ‌تر جلوه می‌دیمش. قراره کلی چیزای دیوونه کننده توی فیلم باشه.»

فیلم Thor: Love and Thunder قرار هست در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: Comicbook

 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.