گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • فیلم TMNT ست روگن ظاهری بسیار متفاوت برای لاک پشت‌ها ارائه می‌دهد

تصویر جدید منتشر شده برای فیلم جدید ست روگن با نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem نشان می‌دهد که شخصیت‌های اصلی ظاهری متفاوت نسبت به قبل خواهند داشت. این تصویر توسط اکانت توییتر مجله Empire به اشتراک گذاشته شد که در آن لاک پشت‌ها حس و حال تاریک‌ کمیک‌ها را منتقل می‌کنند تا تصاویری که از فیلم و سریال‌های آن دیده‌ایم.

  • کارگردان فیلم‌های Guardians of the Galaxy توضیح می‌دهد که چرا از بازیگران یکسان در تمام فیلم‌ها استفاده کرده است

هنرمند BossLogic در توییتر نوشت مردم از جیمزگان به دلیل به کار گرفتن بازیگران یکسان انتقاد می‌کنند. گان در پاسخ به این توییت توضیح داد که ما با این بازیگران کار می‌کنیم چون سبک کاری آن‌ها را می‌شناسیم و می‌دانیم که افراد قابل اعتماد و خوبی هستند؛ به همین دلیل است که با افراد دیگری مثل طراح تولید، طراح لباس و … هم بارها کار می‌کند. پیوند بین گان و بازیگران سری فیلم‌های Guardians of the Galaxy در سال 2018 بیش از قبل خود را نشان داد؛ زمانی که گان از مارول به دلیل توییت‌های بحث برانگیز اخراج شد، بازیگران تهدید کردند که از فیلم نگهبانان کهکشان کناره گیری خواهند کرد و خواستار بازگرداندن او به پروژه شدند. پس از بررسی مجدد، گان در سال 2019 توسط دیزنی استخدام شد.

  • پوستر جدید فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد

پوستر جدید فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse بر روی شخصیت Miles Morales متمرکز بوده که در تلاش برای فرار از دست چند مرد عنکبوتی دیگر است. این فیلم 2 ژوئن در سینماها اکران خواهد شد.

  • بردلی کوپر در صورت گرفتن پیشنهاد، با خوشحالی به دی‌سی می‌پیوندد

بردلی کوپر، صداپیشه Rocket Raccoon فاش کرد اگر جیمز گان با پروژه یا نقشی به سراغ او بیاید، با خوشحالی به دنیای جدید دی‌سی خواهد پیوست. طی صحبت این بازیگر با Entertainment Tonight از او پرسیده شد که آیا علاقمند به پیوستن به دنیای دی‌سی هست یا خیر، او در پاسخ گفت که هر جایی جیمز گان بگوید، می‌رود.

  • جیمز گان و مارول در مورد آینده GOTG صحبت کرده‌اند

جیمز گان تایید کرد که او و مارول درباره آینده سری فیلم‌های نگهبانان کهکشان در دنیای سینمایی مارول صحبت کرده‌اند. او در پاسخ به توییتی که پرسیده بود آیا در مورد آینده نگهبانان کهکشان پس از خروج او از مارول صحبتی شده یا خیر، با گفتن” بله” پاسخ داد اما هیچ توضیح اضافه‌ای در این مورد نداد.

  • شخصیت Krypto در فیلم Superman: Legacy حضور خواهد داشت

گان طی صحبتی با Toronto Sun تایید کرد که Krypto در فیلم آینده سوپرمن حضور دارد. او به شوخی نقش کریپتو را به بازیگر Chris Pratt پیشنهاد داد. ” امیدوار بودم بتونم نقش کریپتو رو به تو بدم اما باید مثل ماریا باشی، از ضبط حرکت استفاده کنی، روی دست و زانو راه بری” (به ماریا باکالووا اشاره دارد که نقش Cosmo the Spacedog را در فیلم Guardians 3 ایفا می‌کند.) کریس در ادامه گفت: ” خب به‌نظر می‌رسد شخصیتی به نام کریپتو در فیلم سوپرمن حضور خواهد داشت، اخباری فوری”

  • یکی از ستارگان فیلم نگهبانان کهکشان در Superman: Legacy حضور خواهد داشت

در توییتر از گان پرسیده شد آیا بازیگری از سری فیلم ‌های Guardians در فیلم آینده سوپرمن حضور خواهد داشت یا خیر که گان با گفتن “بله” تایید کرد که می‌توانیم شاهد حضور یکی از بازیگران فیلم مارول، در دنیای سینمایی جدید دی‌سی باشیم.

  • فیلم‌برداری ریبوت فیلم Fantastic Four از ژانویه 2024 آغاز خواهد شد

طبق گزارش Hollywood Reporter مارول در نظر دارد فیلم برداری Fantastic Four را از ژانویه 2024 در لندن آغاز کند. تاریخ اکران این فیلم در سینماها برای فوریه 2023 برنامه ریزی شده است. البته در صورتی که اعتصاب نویسندگان بیش از شش ماه طول بکشد، شروع فیلم برداری  Fantastic Fourدر ژانویه 2024 ممکن است تغییر کند.

New Blade Movie: Director, Release Date, and Everything We Know So Far

  • فیلم Blade تحت تأثیر اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا قرار گرفت

فیلم آینده Blade اولین فیلم دنیای سینمایی مارول است که تحت تأثیر اعتصاب نویسندگان قرار گرفته است. مراحل تولید این فیلم قرار بود از 2 می آغاز شود اما به دلیل اعتصاب، کل فرآیند تعطیل شده و فعلا باید منتظر ماند.

  • بازیگر Margot Robbie به بازی در نقش Harley Quinn ادامه می‌دهد

گزارش جدید حاکی از آن است Margot Robbie که شایعه شده در حال مذاکره برای بازی در نقش Sue Storm در Fantastic Four است، به بازی در نقش هارلی ادامه خواهد داد. البته این گزارش تناقضی با هم ندارد زیرا امکان حضور در دو نقش برای او وجود دارد اما برای اطمینان بیشتر باید منتظر تایید مارول بود.

اخبار تلویزیونی

  • فصل چهارم سریال Superman & Lois هنوز تایید نشده است

طبق گزارش Deadline هنوز CW به فصل چهارم سریال سوپرمن چراغ سبز نشان نداده است و مشخص نیست که برای فصل بعدی ساخته شود یا خیر. گزارش‌ها حاکی از آن است که این شبکه در حال بررسی این است که کدام یک از سریال‌هایش ادامه پیدا کند و به همین دلیل، فصل 4 سوپرمن و لوئیس در حالت تعلیق باقی مانده است.

George RR Martin Wild Cards Superheroes Come to Marvel Comics

  • جورج آر آر مارتین به دنبال خانه جدیدی برای Wild Cards است

جورج آر آر مارتین، خالق بازی تاج و تخت، به دنبال خانه‌ای برای سریال ابرقهرمانی خود Wild Cards است. طبق صحبت خود مارتین، پلتفرم Peacock از ساخت این اثر عبور کرد و حالا به دنبال پلتفرم دیگری برای تولید آن است. در حال حاضر مشخص نیست که چرا Peacock تصمیم گرفت Wild Cards را حذف کند اما باید تا پایان اعتصاب نویسندگان صبر کرد تا مارتین بتواند مکان مناسبی برای ساخت و پخش سریال پیدا کند.

  • طبق گزارشی پخش فصل دوم سریال لوکی به تعویق افتاده است

ممکن است فصل دوم Loki دیرتر از زمان مورد انتظار در دیزنی پلاس منتشر شود. طبق گزارش جدیدی از The Cosmic Circus، مارول به دنبال نمایش فصل دوم لوکی در اکتبر 2023 است که کمی دیرتر از چیزی است که بسیاری از طرفداران انتظار داشتند.

  • بازیگر Grant Gustin علاقمند به بازی در نقش فلش برای پروژه‌های آینده است

در حال حاضر سریال فلش با بازی Grant Gustin رو به اتمام بوده و بنظر می‌رسد این بازیگر حاضر است در پروژه‌های دیگر دوباره نقش فلش را بازی کند. این بازیگر طی صحبت با Us Weekly گفت ” اگر کسی امروز یا فردا با من تماس بگیرد و بگوید هی ما این ایده شگفت انگیز را برای فلش داریم، بدیهی است که به آن ایده گوش خواهم داد. احتمالاً تا آخر عمرم بیش از هر چیز دیگری در حرفه‌ام، با این شخصیت همراه خواهم بود” . البته این بازیگر تاکید کرد که هیچ تماسی در این مورد دریافت نکرده است اما آماده است تا دوباره نقش فلش را بازی کند.

A Guide to All The Walking Dead Spin-Off Shows

  • اسپین‌آف‌های The Walking Dead تحت تاثیر اعتصاب نویسندگان قرار نخواهند گرفت

سریال‌های اسپین‌آف The Walking Dead مانند Dead City و Daryl Dixon، با اعتصاب نویسندگان به تعویق نمی‌افتند. طبق گزارش The Wrap، یکی از سخنگویان AMC تأیید کرد که پروژه‌های در حال انجام از سریال The Walking Dead که برای پخش در سال‌های 2023-2024 برنامه ریزی شده‌اند، تحت تأثیر اعتصاب WGA قرار نخواهند گرفت. فصل هشتم و آخرین سریال Fear the Walking Dead همچنان در تاریخ 14 می به نمایش در می‌آید، در حالی که The Walking Dead: Dead City در 18 ژوئن منتشر خواهد شد. علاوه بر این اسپین‌آف Daryl Dixon که در حال حاضر در پاریس فیلم‌برداری می‌شود، طبق تاریخ برنامه ‌ریزی‌ شده پخش می‌شود. این شبکه همچنین اطمینان داد تاریخ انتشار مینی سریال بدون عنوان Rick and Michonne در سال 2024 به تعویق نخواهد افتاد.

اخبار بازی ویدیویی

  • ممکن است شخصیت Peacemaker در بازی Mortal Kombat 12 حضور داشته باشد

اوایل سال WB Games تایید کرد که Mortal Kombat 12 در سال جاری منتشر خواهد شد، در حالی که توسعه دهنده NetherRealm Studios نیز اخیراً یک تیزر کوتاه برای این بازی منتشر کرده است. طبق گزارش منتشر شده از Jez Corden در توییتر، شخصیت Peacemaker و Homelander سریال د بویز در این بازی حضور دارند.

Marvel's Spider-Man 2 free prequel announced by PlayStation

  • ممکن است Marvel’s Spider-Man 2 بهترین بازی باشد که Insomniac ساخته است

انتظار برای Marvel’s Spider-Man 2 بالا بوده و هنوز هیچ تیزر یا جزئیاتی از بازی فاش نشده است اما اخیرا Insomniac Games از طرفداران خواسته کمی بیشتر صبر کنند، در حالی که سونی اطمینان داد امسال عرضه خواهد شد. با این وجود به‌نظر می‌رسد با بازی خوبی روبه‌رو شویم. طبق صحبت‌های Jon Paquette تیم تلاش خود را کرده است تا بهترین بازی که تا به‌حال ساخته‌اند را ارائه دهند.

اخبار کمیک

  • مارول Blade 2099 جدید را معرفی کرد

در شماره دوم کمیک Spider-Man 2099: Dark Genesis شخصیت Blade 2099 معرفی شد. طبق پیش نمایش منتشر شده، نام اصلی این شخصیت Dr. Nakao است اما او دوست ندارد به این نام خوانده شود و Blade را ترجیح می‌دهد.

Joker's Plan To Rival Batman Inc Revealed, as DC Lore Changes Forever

  • جوکر تیمی از شروران را تشکیل داد

در شماره هشتم کمیک Batman Incorporated جوکر از هفت عضو گروه خود رونمایی کرد. اعضای گروه Joker Inc شامل شخصیت‌های Bronco, Alpaca, Corvus Cawl, Joker, Dai Laffyn, Tap Dance و Charles De Ghoul می‌شود. در حالی که تمام این شخصیت‌ها در شماره هشتم کمیک حضور ندارند اما جوکر Tap Dance را به یک ماموریت مرگبار می‌فرستد.

  • هارلی کویین به طور تصادفی سوپرمن را می‌کشد

در شماره 3 کمیک Multiversity: Harley Screws Up the DCU، هارلی کویین با در اختیار داشتن یک ماشین زمان و سفر به کریپتون، موشکی را می‌دزدد که قرار بود سوپرمن را به زمین ببرد، در نتیجه به صورت تصادفی باعث مرگ سوپرمن می‌شود.

  • چگونه Eddie Brock تبدیل به مرد عنکبوتی جدید مارول شد؟

پیش نمایش منتشر شده از قسمت اول کمیک Extreme Venomverse نشان می‌دهد که ادی تبدیل به مرد عنکبوتی جدید مارول می‌شود. در پیش نمایش، ادی در حال صحبت در مورد اتفاقانی است که باعث پیوند او با ونوم شد. در حالی که بخش‌هایی از داستان شبیه به داستان ادی و ونوم در Earth-616 است، این نسخه از سیمبیوت به جای خوردن مغز آن‌ها علاقه زیادی به کمک به مردم دارد. در واقع هم‌زیستی این دو باعث می‌شود که ادی علاقه بیشتری به انجام کارهای خوب داشته باشد.

So in the new Power rangers/ Ninja Turtles comic Don creates disguises for  him and Mike to hang with Zack. Lets just say Cowabunga became political. |  ResetEra

  • شکل انسانی لاک پشت‌های نینجا چگونه خواهد بود؟

کمیک Mighty Morphin Power Rangers به لاک پشت های نینجا این فرصت را داده است تا جنبه انسانی خود را نشان دهند.

  • چرا Green Lantern هالک را در کراس‌اور مارول/دی سی شکست می‌هد؟

فیلیپ کندی جانسون نویسنده The Incredible Hulk و Green Lantern توضیح داد که چرا جان استوارت هالک، را در کراس اوور مارول و دی سی شکست می‌دهد. طی گفتگو این نویسنده با CBR از او پرسیده شد اگر John Stewart و Bruce Banner در کراس اوور دی سی و مارول با یکدیگر مبارزه کنند، کدام یک برنده خواهد شد؟ طبق گفته او هالک یک هیولای ترسناک است که به دنبال بنر است، هالک چیزی است که خود را نشان داده و همه چیز را می‌شکند. هر زمان که بنر لحظه‌ای استراحت کرده یا یک دوست پیدا می‌کند، هالک ظاهر می‌شود و همه چیز را بهم می‌ریزد. استورات باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا هالک را از دنیا دور کند. او یک تاکتیک دان با استعداد است تنها کافیست هالک را بلند کرده و او را از هر چیزی که می‌تواند لمس کند، دور نگه دارد.

  • جیم لی به سمت مدیریت ارتقا یافت

جیم لی، هنرمند مشهور دنیای کمیک و ویراستار، به عنوان مدیر، ناشر و مدیر ارشد خلاقیت DC Comics کار خود را آغاز کرد. وظایف اصلی او شامل رهبری تیم‌ها در DC Comics و هدایت ایده‌های خلاقانه برای ادغام شخصیت‌ها و داستان‌های محبوب دی‌سی است.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.