گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم دی ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • بازیگر Zachary Levi حامی تصمیمات جیمز گان برای دی سی است

ستاره فیلم Shazam در حمایت از جیمز گان، مدیرعامل جدید استودیو دی سی و برنامه‌هایش برای این دنیا صحبت کرد. این بازیگر در طول لایو اینستاگرام به طرفداران اطمینان خاطر داد که جیمز گان کمیک‌ها را درک کرده و جهان‌سازی را می‌فهمد. علاوه بر آن پیتر سافران در کنار اوست که کنار هم قرار گرفتن این دو می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم زند.

  • حضور دردویل در ددپول 3؟

بازیگر Charlie Cox قبلا اشاره‌ای به حضور دردویل در ددپول 3 کرده بود که بیشتر جنبه شوخی داشت. این بازیگر اخیرا با TechRadar صحبتی داشته و در آن مستقیما این خبر را تکذیب کرده است. ” الان می‌توانم به شما بگویم، من قطعا در ددپول 3 حضور نخواهم داشت.”

  • اولین تریلر The Flash در راه است

به گزارش TheWrap تریلر جدید فیلم The Flash روز یکشنبه، 12 فوریه 2023 در جریان رویداد Super Bowl منتشر خواهد شد.

A Demonic Spider-Man Debuts in an Expanded Across the Spider-Verse Poster

  • یک مرد عنکبوتی اهریمنی روی پوستر Across the Spider-Verse ظاهر شد

پوستر جدید منتشر شده از Spider-Man: Across the Spider-Verse یک مرد عنکبوتی اهریمنی را به تصویر می‌کشد که احتمالا شخصی جز Doppelganger نیست. در حالی که نمی‌توان بر روی تصویر جدید دید که این مرد عنکبوتی شش بازو دارد یا نه ولی حالت دندان‌های او مشابه Doppelganger است.

  • عکس‌های Batman: The Doom That Came to Gotham الیور کوئین دهه 1920 را معرفی می‌کند

تصاویری که به تازگی از Batman: The Doom That Came to Gotham منتشر شده، نسخه‌های بروس وین/بتمن، الیور کوئین/گرین ارو، هاروی دنت/دو چهره و تالیا الغول را نشان می‌دهند. در این دنیای دی‌سی، بروس و الیور ماجراجویان ثروتمند دهه 1920 هستند که در مورد یک خدای پیر در قطب جنوب تحقیق کرده و همزمان باید مانع اقدامات راس الغول و دخترش، تالیا شوند.

  • ممکن است Deathstroke بخشی از دنیای دی سی باشد

جیمز گان، مدیرعامل استودیو دی سی اشاره می‌کند که شخصیت شرور اسلید ویلسون یا دث استروک می‌تواند آینده‌ای در دنیای جدید دی سی داشته باشد. یکی از کاربران توییتر از جیمز گان در مورد برنامه اینده برای اسیلد ویلسون پرسید که جیمز گان به کوتاهی پاسخ داد ” ممکن است … ” و به اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌های دی سی برای این شخصیت و بازیگر آن اشاره نکرد.

The best episodes of Justice League Unlimited, ranked | EW.com

  • دنیای جدید دی‌سی با الهام از Justice League Unlimited و Young Justice ساخته شده است

جیمز گان بیان کرد گروه‌های محبوب DC مانند Young Justice وJustice League Unlimited الهام بخش DCU جدید هستند. در حالی که گان توضیح بیشتری در این مورد نداده اما هر دو سری بر روی معرفی شخصیت‌های شناخته شده و ناشناخته تمرکز داشته که جز برنامه‌های اینده دی‌سی است.

  • بازگشت هیو جکمن در ددپول 3 می‌تواند مانع مرگ او شود؟

هیو جکمن تاکید کرد که پیوستن ولورین به گروه بازیگران Deadpool 3 هیچ تاثیری بر مرگ این شخصیت در Logan نخواهد داشت. این بازیگر در طول مصاحبه خود با The Empire Film Podcast اشاره کرد که با کارگردان فیلم Logan در این مورد صحبت کرده است. هیو جکمن به کارگردان توضیح داده که این فیلم قبل از مرگ او اتفاق می‌افتد و قرار نیست پایان خاص فیلم اصلی را خراب کند.

  • مستند Stan Lee توسط مارول معرفی شد

مارول یک مستند جدید در مورد زندگی اسطوره کمیک استن لی منتشر خواهد کرد که اکران آن برای سال 2023 در دیزنی پلاس برنامه ریزی شده است. لی مشهورترین قهرمانان دنیای کمیک از جمله مرد عنکبوتی، چهار شگفت‌انگیز، مردان ایکس و دردویل را خلق کرده و مارول با انتشار یک تریلر در توییتر، خبر از مستند او داد.

  • طبق گزارشات Eternals 2 در دست ساخت است

کمپانی و تیم Don Lee ( بازیگر شخصیت Gilgamesh) اخیرا برنامه پروژه‌های اینده بازیگر را منتشر کرده‌اند که بنظر می‌رسد در آن برنامه ریزی فیلم Eternals 2 در نظر گرفته شده است. در این بیانیه جزئیات زیادی در مورد فیلم اینده مارول با حضور این بازیگر اعلام نشده است اما در آن بیان شده پروژه‌های جهانی نظیر Eternals 2 در دست ساخت هستند. البته این موضوع کمی بحث برانگیز است زیرا لی در سری اول فیلم جان خود را از دست داد و مشخص نیست چگونه در سری دوم باز می‌گردد.

La serie Daredevil: Born Again es continuación o un reinicio?

اخبار تلویزیونی

  • Daredevil: Born Again می‌تواند آخرین نقش آفرینی Charlie Cox در نقش دردویل باشد؟

این بازیگر در طول مصاحبه خود با NME به این موضوع اشاره کرد که در صورت موفق نبودن سری جدید دردویل، ممکن است کار او با این نقش در همین نقطه پایان یابد. این سریال 18 قسمتی خواهد بود و در بهار 2024 به عنوان بخشی از فاز پنجم MCU در دیزنی پلاس پخش می‌شود.

  • Born Again بیشتر روی مسائل قانونی مانور خواهد داد

بازیگر نقش دردویل، Charlie Cox در مصاحبه‌ای با GQ به این نکته اشاره کرد که احتمالا فصل جدید سریال مسائل حقوقی جدی را شامل شود. از آنجایی که سریال 18 قسمتی خواهد بود احتمالا دردویل فرصت بیشتری برای وکالت و حضور در دادگاه‌ها داشته باشد. او اعتراف کرد با وجود اینکه اخیراً به عنوان مهمان درShe-Hulk: Attorney at Law و Spider-Man: No Way Home حضور داشته است، هنوز کاملاً آماده نیست. تاریخ دقیق فیلم برداری هم مشخص نشده اما انتظار می‌رود در سه ماهه اول سال اینده اغاز شود.

  • آینده سریال Green Lantern هنوز مشخص نیست

گزارشات جدید حاکی از آن بود که Warner Bros و DC سریال Green Lantern که قرار بود برای اولین بار در HBO Max پخش شود را کنار گذاشته‌اند و قصد دارند فیلمی در این مورد بسازند اما جیمز گان، مدیر استودیو دی‌سی، گزارش مربوط به لغو سریال Green Lantern را رد کرده است، اگرچه جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

Gotham Knights review: 'It's content'

اخبار بازی ویدیویی

  • به نظر می‌رسد پروژه بعدی دولوپر Gotham Knights وارد مرحله تولید شده است

صفحه دولوپر Bryan Theberge نشان می‌دهد که این دولوپر شروع به تولید بازی بعدی خود کرده است. Theberge در پروژه اعلام نشده به عنوان تهیه کننده ارشد حضور خواهد داشت، همان نقشی که در بازی Gotham Knights بر عهده گرفته بود. پروژه اعلام نشده WB Games Montreal مدتی است که در مرحله پیش تولید است. سال گذشته گزارش شد که طبق پروفایل لینکدین هنرمند Megan Berry، پیش تولید بازی در سال 2019 آغاز شده است. دقیقا نمی‌دانیم چه زمانی بازی جدید منتشر خواهد شد اما می‌توان امیدوار بود که تولید آن زمان زیادی نگیرد.

اخبار کمیک

  • Catwoman یک همکار جدید پیدا می‌کند اما زیاد موافق حضور او در مبارزات نیست

در شماره پنجاه Catwoman سلینا با بروس وین/بتمن همکاری می‌کند تا Punchline را از بین ببرند. سلینا به یکی از کارکنان خود Dario Tomasso دستور می‌دهد که پشت سر او بماند، دوربین‌ها را چک کند و تجهیزات ارتباطی را مدیریت کند اما بعد از دستگیری برخی از همکاران سلینا، Dario وارد عمل می‌شود. او با پوشیدن یک جلیقه ضد گلوله و پوشاندن صورت خود تبدیل به شخصیتی به نام Tomcat می‌شود. در حالی که کت وومن در حال مبارزه با Punchline است، در مورد همکاری با او تردید داشته و می‌گوید بعدا در مورد این موضوع بحث خواهند کرد.

  • Black Panther نسخه خودش از اونجرز مارول را شکل داده است

تی چالا هنگام جمع آوری یک تیم برای دنبال کردن بهترین دوست دوران کودکی خود، Jhai در پلنگ سیاه شماره 12 مارول، نسخه مخصوص به خود از انتقام جویان را تشکیل می‌دهد. در شماره 11 Black Panther مشخص شد که دوست او رهبر یک سازمان تروریستی است که کنترل شبکه‌های ارتباطی جهان را به طور کامل به دست گرفته است. در پلنگ سیاه شماره 12، تی چالا تلاش می‌کند تا جیهای را وادار کند تا خطاهای راه خود را ببیند اما این دو وارد جنگ می‌شوند. پلنگ سیاه موفق می‌شود به دیدار اونجرز برود اما متوجه می‌شود که کاپیتان آمریکا، ثور و کاپیتان مارول بیشتر به بحث و جدل علاقه دارند تا کمک کردن. پس از آن تلاش می‌کند که تیم اونجرز خود را شکل دهد.

ICv2: 'Mary Jane & Black Cat: Beyond' One-Shot Coming in January

  • ماجراجویی جدید مرد عنکبوتی به مری جین قدرتی فوق العاده می‌دهد

در شماره اول Mary Jane & Black Cat مری جین قدرت‌های خاصی به دست می‌آورد. پیش از شروع این سری، مرد عنکبوتی و مری جین از هم جدا شده و دوست دختر سابق مرد عنکبوتی اکنون زندگی جدیدی را با مردی به نام Paul و دو فرزند آغاز کرده است. در حالی که پیتر و Felicia Hardy در تلاش هستند تا نیویورک را نجات دهند، Felicia با مری جین روبه‌رو شده و متوجه تغییری در او می‌شود زیرا چشمان و دست‌های مشت شده او حالت عجیبی پیدا می‌کنند. این دو در کنار هم تلاش می‌کنند که خیابان‌های نیویورک را نجات دهند اما مری در شماره اول هیچ اشاره‌ای به نحوه دریافت قدرت خاص خود نمی‌کند و فقط اشاره دارد که توانایی کنترل صد در صدی قدرت‌های خود ندارد.

  • Sandman محبوب‌ترین کمیک سال 2022 دی سی شد

DC Universe Infinite فهرستی از ده کمیک برتر خوانده شده بر روی پلتفرم را در سال 2022 منتشر کرده است که در رتبه اول The Sandman اثر نیل گیمن قرار دارد. در رتبه دوم لیست DC Pride 2022، رتبه سوم Batman/Fortnite: Zero Point #1، رتبه چهارم Nightwing (2016-) #78 و رتبه پنجم Batman: Gotham Knights – Gilded City #1 قرار گرفته‌اند.

  • هویت سوپرمن دوباره تبدیل به راز شد

سوپرمن مدتی پیش خود را به عنوان کلارک کنت به دنیا نشان داد اما همه هویت او را در Action Comics فراموش کردند و عجیب اینکه این دشمن سرسخت او لکس لوتر است که مسئول این کار است. لکس لوتر با ساخت یک دستگاه ذهن پاک کننده از قدرت هیپنوتیزم Manchester Black برای پخش یک پیام ذهنی به سراسر جهان استفاده کرد. همه اشخاصی که این پیام را دریافت کردند، مجبور به فراموش کردن هویت سوپرمن شدند و در نتیجه آن جز چند نفر، همه فراموش کردند که سوپرمن چه کسی بوده است.

  • دی‌سی نسخه جدیدی از جوکر را معرفی می‌کند

پیش نمایش Tales from Earth-6 نسخه جدیدی از جوکر را وارد دنیای دی‌سی می‌کند که این نسخه توسط استن لی ساخته شده است. این شخصیت در کمیک خود را با نام Choker معرفی می‌کند. شماره 1 Tales From Earth-6: A Celebration of Stan Lee که در سپتامبر 2022 معرفی شد، خوانندگان را به دنیای Just Imagine که توسط لی در دهه 1990 ساخته شد، بازمی‌گرداند.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.