Paul Bettany بازیگر نقش ویژن، قراردادی برای حضور مجدد در MCU ندارد

پاول بتانی (Paul Bettany) که از سال ۲۰۱۵ نقش شخصیت ویژن را در دنیای سینمایی مارول بازی می‌کرد، اکنون هیچ قراردادی را برای ادامه‌ی حضور در MCU امضا نکرده است. با کافه کمیک همراه باشد.

در پایان سریال وانداویژن(WandaVision)، شخصیت وایت ویژن (White Vision) حقیقت وجودی خود را درک کرده و محل را به مقصدی نامعلوم ترک کرد در حالی که واندا با نسخه‌ی دیگری از ویژن که در واقع هم شوهرش بود و هم ساخته‌ی ذهن و خاطراتش، صلح کرده بود(البته قبل از این که ناپدید شود).

به همین دلیل به نظر می‌رسد وایت ویژن هنوز هم در جایی از دنیای سینمایی مارول حضور دارد. مشخص نیست که این شخصیت کی می‌تواند دوباره در این دنیا حضور پیدا کند البته تعداد فیلم‌های مارول که در دست ساخت هستند بسیار زیاد است. پاول بتانی هم می‌گوید نمی‌داند که چه زمانی ممکن است دوباره در نقش شخصیت ویژن در MCU ظاهر شود و قراردادی در این زمینه ندارد.

پاول بتانی در مصاحبه با The Playlist گفت:

«من با شما صادقم. راستش من هم نمی‌دانم که چه چیزی در انتظار ماست. تمام چیزی که من می‌دانم همان چیزیست که در اخبار و مطبوعات وجود دارد. معرفی وایت ویژن کار سختی است و شاید به نوعی دیگر برخوردی با او نداشته باشیم اما به هرحال صحبتی در این زمینه انجام نشده.»

 

در پایان سریال وانداویژن، شخصیت وایت ویژن به این درک می‌رسد که ویژن واقعی بوده و دور از چشم همه به جایی نامشخص پرواز می‌کند. او خاطرات عاشقانه‌ی خود با واندا و انتقام‌جویان را نیز به یاد می‌آورد. تولیدکنندگان سریال به صراحت نشان ندادند که چه اتفاقی برای وایت ویژن افتاد زیرا برای واندا این نسخه از ویژن با آن چیزی که او می‌شناخت فرق می‌کند.

جک شفر (Jac Schaeffer) نویسنده‌ی اصلی سریال قبلا به CinemaBlend گفته بود:

«هیچ صحنه‌ای از این که وایت ویژن کجای جهان هست در دست نیست. این همان مردی نیست که واندا با او بچه‌دار شده باشد. این آن شخصی نیست که در آن دنیای سیت‌کام کنار واندا بوده. این کسی نیست که واندا از او در واکاندا خداحافظی کرده باشد. این فقط یک جسم و داده‌های کامپیوتری است. بنابراین هدف و کار من در نمایش و آن چیزی که روی آن تمرکز می‌کنم یک فکر متفاوت برای یک داستان مناسب است.»

اگرچه آینده‌ی شخصیت ویژن مشخص نیست اما واندا ماکسیموف قرار است تا در فیلم بعدی دکتر استرنج یعنی Doctor Strange in The Multiverse of Madness حضور پیدا کند.

منبع: ComicBook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.