• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • .S.W.O.R.D یکی از مرگبارترین جهش‌یافته‌های مارول را استخدام می‌کند

.S.W.O.R.D یکی از مرگبارترین جهش‌یافته‌های مارول را استخدام می‌کند

X-Men-SWORD-feature

گروه  .S.W.O.R.D که متشکل از جهش‌یافته‌های ساکن کراکوا(Krakoa) بوده، اخیرا جهش‌یافته‌‌ای از اراکو(Arakko) را به عضویت تیم خود درآورده. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

این فرد قرار هست تا جایگزینی برای یکی از مورد تنفرترین جهش‌یافته‌های دنیای مارول باشد، البته نمیتوان گفت این جایگزینی دائمی هست یا نه.

(.S.W.O.R.D یا همان Sentient Weapon Observation & Response Department، آژانس ضد تروریسم و امنیت فضایی بوده که متشکل از جهش‌یافته‌های ساکن جزیره‌ی کراکوا هست. هدف این گروه مقابله با تهدید‌های فرازمینی برای امنیت دنیاست).

ّfabian-cortez

کاور قسمت پنجم کمیک .S.W.O.R.D

جهش‌یافته‌های اراکو در ایونت X Of Sword (بخوانید Ten Of Sword)، جلب توجه بسیاری کردند. انها به عنوان شمشیرزنان اراکو (Swordbearers Of Arakko)، همراه با لشکری از دیوها به حدی قدرتمند بودند که مردان ایکس (X-Men) و جهش‌یافته‌های کوراکو به سختی توان مقابله با آن‌ها را داشتند(کراکوا و اراکو در واقع دو جزیره انسان نما هستند که قادر به درک محیط پیرامون خود بوده و ساکنانی دارند. این دو رابطه‌ی خوبی باهم نداشته اما از زمانی که اراکو به زمین بازگشت، در تلاش بود تا رابطه‌اش را با کوراکو بهتر سازد. اما در آخر تصمیم گرفتند که از هم دور بمانند).

 

در قسمت پنجم .S.W.O.R.D، جهش‌یافته‌‌ی فضایی کورا (Khora Of The Burning Flame) را به عنوان عضو جدیدی از تیم Six استخدام می‌کند. این عضو جدید باعث می‌شود تا فابیان کورتز (Fabian Cortez) از تیم SIX کنارگذاشته شود. گروه SIX از 6 جهش‌یافته‌ تشکیل شده که می‌توانند قدرت هایشان را باهم متحد کرده و توانایی سفر به دورترین نقاط کهکشان را داشته باشند. این توانایی بسیار برای .S.W.O.R.D و پیشبردن اهدافشان مهم است.

SWORD-X-Men-Fabian-Cortez-3

سمت راست : Khora Of The Burning Flame

کورتز بدلیل داشتن نقش پاور در تیم (پاور فردیست که می‌تواند قدرت دیگر اعضا را تقویت کند)، با وجود رفتار‌های زننده و آرمان‌های خودخواهانه‌اش غیر‌قابل جایگزین بوده؛ اما از همان اول که این نقش به او واگذار شد، ابیگیل برند (Abigail Brand)،از فرماندگان .S.W.O.R.D و SIX، در تلاش بوده تا فردی را بجای کورتز پیدا کند. سرانجام ابیگیل موفق می‌شود، اما هیچگاه انتظار نداشت که این فرد، شخصی از اراکو باشد.

ماجرا از جایی شروع می‌شود که برند در جلسه‌ای با کوایت کانسیل (Quiet Council) (گروهی از جهش‌یافته‌ها که در خدمت دولت کراکوا هستند) مشغول گفتگو برای بازنگری قوانین علیه انسان‌ها می‌شوند. در این جلسه، کورتز نیز حضور داشته و مدام از اهمیت و تاثیر خودش در گروه صحبت می‌کند‌. کورتز ادعا می‌کرد که موفقیت های سیکس همه بخاطر حضور اوست و اگر او نبود سیکس اصلا پابرجا نمی‌ماند. همچنین اضافه کرد که بخاطر داشتن نقش پررنگش در آینده‌ی جهش‌یافته‌ها، باید احترام بیشتری به او گذاشته شود.

فابیان کورتز (Fabian cortez)، عضو فعلی .S.W.O.R.D و اسبق SIX

مدتی بعد، کورتز از علت اصلی تشکیل جلسه شوکه می‌شود؛ کانسیل در آن جلسه می‌خواسته جهش‌یافته‌‌ای از اراکو را معرفی کرده و جایگزین کورتز کند. این جهش‌یافته‌ کسی نیست جز کورا. این شخص علاوه بر اینکه قاتلی چیره دست هست، بواسطه‌ی شعله‌ی سوزانی در سینه‌اش می‌تواند قدرت 10 انسان را داشته باشد. همچنین کورا می‌تواند نقش پاور را در سیکس بازی کند و این یعنی دیگر نیازی به کورتز نیست.

کورا می‌تواند در موقعیت‌های تنش‌زا مانند ایونت King In Black بسیار خوب عمل کند. همه خیلی زود به توانایی‌های او پی می‌برند. به کمک او، افراد راحت‌تر از قبل می‌توانند در هستی جابه‌جا شوند و این نشان‌دهنده‌ی برتری دیگر کورا نسبت به کورتز است.

 

این تغییر برای همه خوب هست حتی مگنتو؛ او همیشه با شیوه‌های خودخواهانه‌ی کورتز در پیشبرد اهدافش مخالف بوده و حال فرصتی دارد تا از شر کورتز تا حدی خلاص شود.

این ظاهر جدید سیکس، به .S.W.O.R.D و جهش‌یافته‌های کراکوا کمک می‌کند تا حسن نیت خود را به آراکو و همنوعانشان نشان دهند. تصمیمی زیرکانه و گامی بزرگ برای تمامی جهش‌یافته‌ها تا بتوانند به جایگاهی که باید برسند.

این جلسه از همان ابتدا موجب حقارت کورتز شد؛ کسی که قرار نیست بعد از این جلسه، به جایگاهی خوب دست پیدا کند. در آخر حتی چارلز اگزیویر که معمولا فردی مهربان و آرام بوده به تحقیر او می‌پردازد. هرچقدر هم که کورتز از این بابت ناراحت باشد، باید بداند که در این مورد، استخدام کورا به جای او، به سود سیکس خواهد بود.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.