فلش به کشفی شگفت انگیز و جدید در مورد اسپید فورس رسیده

the_flash_s7

در خلاصه‌ی قسمت جدید فیلم فلش(Flash)، در اپیزود The People Vs. Killer Frost، اشاره‌ای به بری الن(Barry Allen) و کشف رازی مرموز درباره اسپید فورس می‌شود. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

 

این اطلاعات اخیرا از طریق CW به دست مخاطبین رسیده که شامل عکس‌ها و خلاصه‌ای از این اپیزود هست.

داستان این قسمت اشاره به کشفی تکان‌دهنده پیرامون اسپید فورس(با بازی ستاره‌ی مهمان Michelle Harrison) می‌کند. آلن در تلاش است تا از او محافظت کند و سرانجام با کادر درمانی بنام Alexa Rivera رو‌به‌رو می‌شود که ارتباط خاصی با Strength Force دارد. همچنین در اپیزود قبلی یعنی Growing Pains، کیلر فراست(Killer Frost) به‌دلیل یک سری جنایات دستگیر شد و حال کیتلین (Caitlin) در تلاش است تا او را از اتهامات تبرئه و آزاد کند.

فلش
فلش
فلش
فلش
فلش
فلش
فلش
فلش

در فصل 7 فلش، مبارزانی جدید به‌شکل فورس معرفی شدند؛ مثل Strength Force، Still Force و Sage Force .Strength Force هم اکنون شکل Fuerza را به‌خود گرفته، و Sage Force هم به‌عنوان Psych ظاهر شده. از طرف دیگر اسپید فورس به تیم فلش پیوسته. چیزی که بری کم‌کم به آن عادت می‌کند زیرا شکل مادرش نورا را به‌خود می‌گیرد.

در پروموی این قسمت دیدیم که کیلر فراست گرفتار پاپوشی شده که زیر سر مختصص Chillblaine بوده. فراست باوجود بی‌گناهی تصمیم گرفت تا خود را معرفی کند. این اتفاق بعد از این افتاد که کیتلین(Caitlin) و فراست توسط Mirror Mistress به دو موجود جداگانه تقسیم شدند. سپس کارآگاه کریستن کرامر(Kristen Kramer) وارد سنترال سیتی شد تا فراست را دستگیر کند.

خلاصه داستان رسمی People Vs. Killer Frost به این صورت آمده:

“کیتلین در تلاش برای تبرئه‌ی سریع فراست هست. در واقع فراست بخاطر جنایات گذشته‌ی خود مجازات ناعادلانه‌ای را دریافت کرده و همین باعث شده تا کیتلین برای نجات خواهرش تمام تلاشش را کند. در همین حال تلاش‌های بری برای محافظت از اسپید فورس (نورا) منجر به کشفی شوکه کننده می‌شود. این اپیزود نوشته‌ی جاناتان باتلر(Jonathan Butler) و گابریل گارتزا(Gabriel Garza) بوده و توسط سودز ساترلند(Sudz Sutherland) کارگردانی شده هست.”

این سریال سه شنبه 4 می ساعت 8 عصر از CW پخش می‌شود.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.