جیسون موموآ از همکاری خود در نگارش فیلمنامه Aquaman 2 می‌گوید

Aquaman-Jason-Momoa

بنظر می‌رسد ستاره‌ی آکوامن یعنی جیسون موموآ(Jason Momoa) نه تنها در این فیلم به عنوان بازیگر فعالیت داشته، بلکه در نوشتن اولین پیش‌نویس فیلمنامه‌ی Aquaman 2 نیز همکاری کرده. با ما در کافه کمیک همراه باشید.

این گفته‌های خود جیسون در برنامه‌ی The Drew Barrymore Show است. به گفته‌ی خود جیسون، آن‌ها برای فیلمنامه از دل و جان مایه گذاشتند. او بعدها اضافه کرد که فیلمبرداری آکوامن 2 در جولای آغاز می‌شود.

موموآ حال نه تنها از نظر برادر وارنر(.Warner Bros) به مهره‌ی اصلی و ثابت آکوامن و DCEU تبدیل شده، بلکه نقش مهم‌تری هم در این فرنچایز پیدا کرده. در ادامه به صحبت‌های جیسون می‌پردازیم:

“بسیار دوست داشتم تا در نگارش فیلمنامه همکاری کنم. ما اولین پیش‌نویس فیلم را با تیم نویسندگان نوشتیم و در آخر جیمز وان(James Wan) و دیوید(David Leslie Johnson-McGoldrick) آن را به اتمام رساندند. در این حالت، به‌جای اینکه صرفا یک فیلمنامه بگیرید و آن را بازی کنید، در پروسه‌ی نگارش هم همکاری دارید و همین باعث تشویق شدن از طرف دیگر نویسندگان و کارگردان می‌شود. این خیلی برای من هیجان انگیز است. ما واقعا از دل و جانمان برای فیلمنامه مایه گذاشتیم.”

وی همچنین اضافه کرد :

“برای این کار، کاملا با برنامه وارد عمل شدم و برادران وارنر نیز آن را دوست داشتند. من برای آن‌ها ثابت شده بودم.”

در ادامه از موموآ سوال شد که آیا به‌خاطر به‌دست آوردن نقشی تا به حال دروغ گفته یا نه که با تایید موموآ همراه شد. او اشاره کرد زمانی که 19 ساله بوده با دوستانش درباره‌ی انتخاب بازیگرانی اهل هاوایی برای Baywatch Hawaii شنیدند و تصمیم گرفتند تا شانس خود را امتحان کنند. جیسون در این فیلم توانست نقش اصلی را به‌دست آورد. این سری از 1999 تا 2001 پخش شد.

زمانی که مدیران تلویزیون از موموآ درخواست رزومه کردند، او ادعا کرد که مدلی بدون تجربه‌ی بازیگری هست که با لویی ویتون و گوچی همکاری داشته.

“یک سری چیز در ذهنم ساختم و آن‌ها را یادداشت کردم؛ چون اصلا تجربه ی بازیگری نداشتم و خب الان اینجا هستم! می‌دانید، آن موقع شما نمی‌توانستید در اینترنت دنبال این چیزها بگردید، می‌دانید منظورم چیست.”

همچنین وان گفته که تمایل دارد از تجربیات فیلم‌های ترسناکش در این فیلم استفاده کند. البته همه چیز زیرپوستی نمایش داده می‌شود.

آکوامن 2 به کارگردانی جیمز وان، با بازی جیسون موموآ(Aquaman)، آمبر هرد(Mera)، پاتریک ویلسون(Ocean Master) و یحیی عبدالمتین(Black Manta)، قرار هست از 16 دسامبر 2022 اکران شود.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع : CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.