• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • توضیح نویسنده‌ی فالکون و سرباز زمستان در مورد ماسک بنفش Baron Zemo

توضیح نویسنده‌ی فالکون و سرباز زمستان در مورد ماسک بنفش Baron Zemo

توضیح نویسنده‌ی فالکون و سرباز زمستان در مورد ماسک بنفش Baron Zemo

پیش از اکران سریال فالکون و سرباز زمستان، یک تئوری محبوب از جانب طرفداران باعث اوج گرفتن هیجانات در اینترنت شد. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

در واقع این تئوری ماسک بنفشی که Baron Zemo (Daniel Brühl) پوشیده بود را با صورت ثانوس مقایسه کرد زیرا همان خطوطی که روی صورت ثانوس بود بر روی ماسک هم بود. برخی از طرفداران اعتقاد دارند زیمو این کار را برای تمسخر فالکون و سرباز زمستان به دلیل شکست خوردن در مقابل تایتان دیوانه در طول فیلم Avengers Infinity War انجام داده. البته همانطور که مشخص شد این فقط یک نظریه هست. Malcolm Spellman مجری برنامه‌های تلویزیونی، تایید می‌کند که این کار هیچ ارتباطی با فیلم Avengers Infinity War ندارد.

Baron Zemo's Purple Mask

اسپلمن در مصاحبه‌ی جدید خود با UNILAD گفت: این اتفاق به خاطر تاریخچه‌ی حضور او در ارتش بوده و یا شاید دلایل دیگر، اما ارتباطی با ثانوس ندارد.

همانطور که دیدیم، زیمو به The Raft منتقل شد تا روزهای باقی‌مانده‌ی خود را بگذراند تا اینکه در نهایت مارول تصمیم می‌گیرد پروژه‌ی Thunderbolts را بسازد. حتی اگر این مجموعه به وضوح زمینه‌ساز این تیم شرور باشد، Nate Moore تهیه‌کننده مارول می‌گوید این گروه هرگز در برنامه‌ها نبوده.

Moore در ماه گذشته به مجله Entertainment Weekly گفت: صادقانه بگویم خیر! نه به این دلیل که فکر ‌نمی‌کنیم آن‌ها جالب هستند، بلکه به این دلیل که ما گزینه‌های زیادی در نظر داشتیم اما نمی‌خواستیم گروهی از افراد را که قبلا دیده‌ایم دوباره معرفی کنیم و باعث سایه انداختن روی داستان شویم.

وی افزود: هرچه شخصیت بیشتری تولید کنید، باید وقت و خدمات بیشتری را نیز برای آن‌ها در نظر بگیرید. پس ما وقت نداشتیم که با سم و باکی به لوییزیانا برویم و یا یک سری کارها را بر روی یک شخصیت انجام دهیم.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.