کشف جدید سوپرمن ممکن است تاریخ کریپتون را تغییر دهد

کشف جدید سوپرمن ممکن است تاریخ کریپتون را تغییر دهد

سوپرمن در جدیدترین شماره‌ی کمیک‌های اکشن به کشفی دست یافته که تمام دنیای او را تغییر می‌دهد و همچنین سرنوشتی که برای او در Future State دیده می‌شود را رقم خواهد زد. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

هشدار اسپویل برای داستان Warworld Rising: Part one از شماره‌ی ۱۰۳۰ Action Comics

سوپرمن به عنوان آخرین بازمانده‌ی کریپتون شخصیتی بسیار مهم در جهان بزرگ DC بوده اما ممکن هست به لطف جدیدترین کشف سوپرمن اوضاع کاملا تغییر کند.

سوپرمن و سوپربوی به تازگی با تعدادی سفینه از Warworld روبه‌رو شده‌اند به ویژه که یکی از آن‌ها شامل تعدادی کریپتونی نیز هست.

َAction Comics

سوپرمن با یک جهان در حال تغییر و همچنین نقش در حال تکامل خود در آن سازگار شده‌، از جهانی که هویت مخفی او را می‌داند تا کار کردن در کنار پسرش Jon یا Superboy (کسی که قرار هست در ماه‌ها یا سال‌های آتی جایگزین او شود). جان می‌ترسد که آن روز هرچه زودتر فرا برسد. روزی که جان از قبل دیده، روزی که سوپرمن اصلی با فاصله‌ی کمی بعد از روز‌های مدرن از بین خواهد رفت. جان مطمئن نیست که دلیل این نابودی کشته شدن در نبردی ناشناخته هست و یا چیز دیگر. اما با وجود این پیش‌بینی باز هم سوپرمن برای محافظت از این جهان می‌جنگد. مخصوصا هنگامی که تعدادی از سفینه‌های فرا زمینی به زمین نزدیک شده‌اند.

سوپرمن و سوپربوی وقتی که متوجه می‌شوند آن‌ها سفینه‌های Warworld هستند با آن‌ها وارد مبارزه شده و تعداد زیادی سفینه‌های مسلح را هدف قرار می‌دهند. سوپرمن در کمال تعجب متوجه می‌شود که آن‌ها در حال تلاش برای نابودی یکی از سفینه‌های خود هستند. او که کاملا گیج شده متوجه می‌شود که می‌تواند صداهای داخل سفینه را بشنود و تشخیص می‌دهد که خدمه به زبان کریپتونی باهم حرف می‌زنند. سوپرمن با نفوذ در سفینه دو جنگجوی سرسخت اما اسیر را می‌بیند که از نژاد کریپتونی هستند. او بسیار شوکه می‌شود! این یک اتفاق و تغییر عظیم در جهان DC محسوب می‌شود زیرا به نظر می‌رسد کریپتونی‌های بیشتری در عالم زنده هستند.

َAction Comics

اگرچه هنگام پرواز سوپرمن به داخل آن سفینه ممکن هست همه چیز مشخص نباشد و بیشتر از آن‌چیز که به نظر می‌رسد اهالی کریپتون در سفینه باشند. این اتفاق شاید منجر به هجوم گسترده‌ای از کریپتونی‌ها شود که می‌تواند یک مزیت بزرگ و یا تهدید بزرگ‌تر برای جهان باشد. این اتفاقات شاید همان چیزی هست که از قبل توسط جان وعده داده شده. این رویداد که آینده‌ی بالقوه‌ای را برای قهرمانان و خبیث‌های دنیای مدرن DC بررسی می‌کرد نشان داد که در سال‌های آینده سوپرمن پس از یک حادثه‌ی بزرگ جهانی مجبور به ترک زمین می‌شود. بعد از این که او دوباره به Warworld می‌رود و تلاش می‌کند تا برده‌هایی که آن جا اسیر شده‌اند را آزاد کند، جان پا جای پدرش می‌گذارد و سوپرمن جدید زمین می‌شود.

این آینده همچنین شامل تعداد زیادی کریپتونی نیز هست. همانطور که در کمیک Superman : The House of El نشان داده شده‌. در آن داستان، که قرن‌ها پس از امروز اتفاق افتاده، یک اصل و نسب قهرمانانه از سوپرمن برای محافظت از جهان ساخته شده. این واقعیت که به نظر می‌رسد این پناه‌جویان کریپتونی از Warworld باشند نشان می‌دهد سوپرمن زودتر از این‌ها به جهان گلادیاتورهای کهکشانی سفر می‌کند. ورود کریپتونی‌های جدید همچنین تعیین می‌کند که چگونه خاندان El گسترش می‌یابد و باعث به وجود آمدن قهرمانان جدید کریپتونی می‌شود که می‌توانند قرن‌ها از جهان محافظت کنند.

این اتفاق می‌تواند پایانی برای زندگی قبلی سوپرمن و آغاز آینده‌ای گسترده و غیرمنتظره برای مرد پولادین و خانواده‌اش باشد. در این میان، زمین ممکن هست مجبور شود خود را با افزایش جمعیت از نوع کرپیتونی سازگار کند که می‌تواند چهره‌هایی شبیه به General Zod را به زمین بازگرداند. مهم نیست چه چیزی پیش می‌آید، در هر صورت با توجه به پتانسیل ذاتی کرپیتونی‌ها در کره‌ی زمین، می‌توان تضمین کرد که ورود آن‌ها یکی از وقایع مهم دنیای DC هست.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.