اسپایدرمن و The New Avengers برای نجات نیویورک متحد می‌شوند

doctor-strange-new-avengers-one

در جدیدترین شماره‌ی مرد عنکبوتی شگفت انگیز (The Amazing Spider-Man)، اسپایدرمن در نبرد خود برای نجات بومرنگ و مبارزه با کینگ‌پین(Kingpin) از دوستان قهرمانش کمک می‌گیرد. با ما در کافه کمیک همراه باشید.

doctor-strange-new-avengers-one
توجه: این خبر حاوی اسپویل برای کمیک Amazing Spider-Man #65 ، کاری از Nick Spencer هست.

نبرد اسپایدرمن و کینگ‌پن شروع شده. شهردار نیویورک یا همان ویلسون فیسک(Wilson Fisk) در تلاش است تا کتیبه‌ی زندگی(Lifeline Tablet) را به‌دست آورد. کاملا واضح هست که مرد عنکبوتی به تنهایی از پس کینگ‌پین برنمی‌آید؛ همین باعث می‌شود تا The New Avengers دوباره تشکیل شود.

فیسک انگیزه‌ی بالایی برای به‌دست آوردن کتیبه‌ها دارد و هیچکس هم نمی‌تواند جلویش را بگیرد. به‌کمک این کتیبه‌، او می‌تواند همسرش را دوباره به زندگی برگرداند. کینگ‌پین حتی تعدادی از شرور‌های شهر را به‌خدمت خود گرفته؛ از جمله مستر نگاتیو (Mister Negative) و کله‌ چکشی(Hammerhead). این شرور‌ها در ازای آزادی حاضر به همکاری با فیسک هستند. همچنین او به عنوان شهردار، نیروهای پلیس را هم کنترل می‌کند.

Kingpin-get-out-of-jail-free

کارت Get Out Of Jail که در دوره‌ی شهرداری فیسک از دستگیری و بازداشت شرور‌ها توسط پلیس نیویورک جلوگیری می‌کند

چه کسی می‌داند که این کتیبه کجاست؟ این شخص کسی نیست جز هم اتاقی اسپایدرمن، بومرنگ(Boomerang). هنگامی‌که بومرنگ در تلاش برای پیداکردن آخرین کتیبه هست، هدف دقیقا روبه‌رویش قرار دارد.

همچنین اسپایدرمن می‌داند که دوستان نوجوانش برای این نبرد خیلی خوب نیستند، اما به هرحال او به پشتیبانی جدی نیاز دارد. این باعث می‌شود تا از ولورین(Wolverine)، لوک کیج(Luck Cage)، ایرون فیست(Iron Fist)، جسیکا جونز(Jessica Jones)، زن عنکبوتی(Spider-Woman) و هاکای(Hawkeye) درخواست کمک کند.

New Avengers

تمامی این قهرمانان، از اعضای The New Avengers بودند. این تیم پس از فروپاشی Avengers اصلی در رویداد Avengers: Disassembled تشکیل شد. لوک کیج و هاکای(همان رونین)، هر دو سابقه‌ی رهبری تیم را هم دارند. این تیم ابتدا به پیشنهاد کاپیتان امریکا، وقتی تبهکاران از زندان Raft فرار کردند تشکیل شد. اگرچه نخستین ماموریت‌های آنها ردیابی شرورهای فراری بود، اما انتقام جویان جدید در درجه اول به عنوان یک تیم سطح خیابانی فعالیت می کردند.

Kingpin
لوک کیج، جسیکا جونز(Jessica Jones) و آیرون فیست(Iron Fist) همگی در مقابل ویلسون فیسک کینه دارند. درحالی که بی‌باک(Daredevil) در حال گذرندان دوره‌ی حبس هست، اسپایدرمن و لوک کیج مایع عذاب فیسک هستند. زن عنکبوتی هم دفعات بسیاری ثابت کرده که اسپایدرمن به او نیاز دارد. هاکای و ولورین عجیب‌ترین موارد اضافه شده به گروه هستند، به‌خصوص که ولورین این روزها در درجه اول با مسائل مربوط به کراکوآ سروکار دارد.

اسپایدرمن و دوستانش کار دشواری را برای مقابله با فیسک در پیش رو دارند. فیسک هیچ علاقه‌ای به قهرمانان ندارد و تمام تلاشش را برای مبارزه با آن‌ها می‌کند. در یکی از سخنرانی‌هاش برای شهرداری منهتن، به صراحت گفت که با عدالت‌جویان لباس شخصی به‌شدت برخورد خواهد کرد. نتیجه‌ی این مبارزه بسیار جالب خواهد بود.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.