اولین واکنش‌ها نسبت به فیلم Black Widow منتشر شد

اولین واکنش‌ها نسبت به فیلم Black Widow منتشر شد

چند هفته تا اکران رسمی فیلم Black Widow باقی مانده‌ست که در همین حین، تعدادی از افراد موفق به تماشای فیلم شده‌اند. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

فیلم Black Widow جدیدترین اثر مارول (Marvel) خواهد بود که به‌خاطر ویروس کرونا، با تاخیرهای متعددی روبه رو شد، اما نهایتا قرار است تا فیلم در تاریخ نهم جولای (۱۸ تیر ۱۴۰۰) نه تنها در سینماها اکران شود، بلکه در سیستم Disney+ قابل تماشا باشد. اولین واکنش‌های افرادی که موفق به تماشای کامل فیلم شده‌اند، خبر از یک فیلم خوب را می‌دهد که ارزش انتظار و تاخیرهای مکرر را داشت. نکته‌ی جالب ماجرا اینجاست که وقتی که فیلم اکران شود، طولانی‌ترین فاصله بین اکران دو فیلم از مارول، به پایان می‌رسد، زیرا Spider-Man: Far From Home فیلم قبلی مارول بود که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. ماجرای فیلم قرار است تا بین دو فیلم Captain America: Civil War و Avengers: Infinity War جریان داشته باشد، یعنی دقیقا زمان از هم پاشیدگی انتقام جویان (Avengers). اسکارلت یوهانسن (Scarlett Johansson) درباره‌ی فیلم گفته‌ست:

«بنظرم زمان پسا-جنگ داخلی (Post-Civil War) زمان خوبی برای شروع داستان فیلم بود. هیچ‌وقت قرار نبود که یک داستان کاملا جدید و جدای از جریان فیلم‌های مارول رو خلق کنیم. من هیچ‌وقت نمی‌خواستم تا یک داستان کاملا جدید رو شروع کنم، چون راستش دوست نداشتم برگردم عقب عقب. دوست داشتم تا بریم جلو و حالا هم که فیلم قراره گذشته‌ای رو روایت کنه، اما این بازگشت به گذشته به هیچ عنوان حس نمیشه و وقتی ببینیدش، می‌فهمید که چی می‌گم. حس خوبی رو داد این داستان، چون ناتاشا همیشه برای یکی کار می‌کرده. همیشه عضوی از یک عملیات بوده و یک محل امنی رو برای خودش داشته. ناتاشا همیشه یک آدم عملیاتی بوده و هیچ وقت این شانس رو نداشته تا یک تصمیم بد یا خوب برای خودش بگیره و همیشه تابع دستورات بوده.»

حالا چندین نظر مختلف درباره‌ی فیلم را از زبان کسانی که موفق به تماشای فیلم شده‌اند، می‌خوانیم:

برندن دیوید (BrandonDavisBD):

«Black Widow یکی از بهترین فیلم‌های تک شخصیتی (Solo)مارول‌ئه. داستانی رو شروع و تموم می‌کنه. فیلم عالیه. پر از غافلگیری‌های مختلف‌ئه و صحنه‌های احساسی زیادی برای شخصیت‌هاش داره. صحنه‌های اکشن توپی داره و اسکارلت بالاخره می‌تونه رهبری یک فیلم رو به‌دست بگیره»

الیشا گراسو (Alisha Grauso):

«Black Widow نشون می‌ده که ناتاشا کسی بود که تونسته بود گروه انتقام جویان رو باهم نگه داره. صحنه‌های اکشن جان ویک طور، یک داستان خانوادگی تکان دهنده و اینکه جهان چطوری با دخترها برخورد می‌کنه.»

برت وایت (Brett White):

«Black Widow یک فیلم پر سر و صدا با کلی اکشن هیجان انگیزه که شامل یک تعقیب و گریز ماشینی باحال میشه و از طرفی هنرنمایی‌هایی رو در دل خودش داره که باعث میشه MCU جهان جذاب‌تری برای حضور باشه. فیلم باعث شد که من حتی تا پای راه اندازی یه کمپین برای قسمت بعدی فیلم برم، اما یه سری چیزا هیچ‌وقت عوض نمیشن»

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.