شرور اصلی فیلم Doctor Strange 2 مشخص شده است

بنظر می‌رسد شرور و آنتاگونیست اصلی فیلم Doctor Strange 2 یا Doctor Strange in the Multiverse of Madness مشخص شده. با ما در کافه کمیک همراه باشید.

مراحل تولید دکتر استرنج 2 و مشخص شدن تاریخ زمان اکران تا حدی توسط خبرگزاری‌ها از قبل کار شده بود، همین باعث شد تا سری جدیدی از لیک‌ها و اطلاعاتی پیرامون آنچه ممکن است در Doctor Strange in the Multiverse of Madness وجود داشته باشد به‌دست بیاید.

سرانجام می‌توان درباره‌ی شرور و آنتاگونیست این قسمت صحبت کرد!

The Illuminerdi گزارش می‌دهد که شرور این قسمت کسی نیست جز شوما گوراث(Shuma-Gorath). این کاراکتر آنتاگونیست اصلی نیز خواهد بود. بر اساس گزارشات، برنامه‌ی شوما گوراث در این فیلم کنترل آمریکا چاوز (America Chavez) برای سفر و حرکت در بعدهای متعدد هستی است. چاوز می‌تواند در بعدهای مختلف هستی سفر کند و همین برای شوما مهم هست. سوچی گومز(Xochitl Gomez) تازه وارد به بازی نقش آمریکا چاوز می‌پردازد.

گوراث را می‌توان چشمی در میان پاهای متعدد توصیف کرد. اولین باری که معرفی شد به نسخه‌ی 5 کمیک Marvel Premiere در سال 1972 برمی‌گردد. هنوز درباره‌ی اینکه صداپیشه‌ی شوما چه کسی هست اطلاعی نداریم. اصلا نمی‌توان گفت که آیا این شخصیت در طول فیلم صحبت می‌کند یا نه، اما اگر صداپیشه‌ای حضور داشته باشد باید منتظر گفتگوهای او و دکتر استرنج بمانیم.

shuma-gorath-marvel-comics

شوما گوراث

این فیلم که بعد از حوادث وانداویژن اتفاق میفتد، به دکتر استرنج(Doctor Strange) و اسکارلت ویچ(Scarlet Witch) خواهد پرداخت. سوچی گومز هم اولین تجربه‌ی بازیگری خود را در دنیای سینمایی مارول خواهد داشت.

اگر در یکی از صحنه هایی که در اواخر وانداویژن پخش شد دقت کرده باشید، واندا را می‌بینید که درحال مطالعه‌ی Darkhold بوده و صدای دو پسرش(بیلی و تامی) را از بعدی دیگر می‌شنود که از او درخواست کمک دارند. این احتمال وجود دارد که این دو کاراکتر بعدها وارد بازی شوما و آمریکا چاوز شوند.

باید منتظر جزئیات بیشتر این فیلم ماند، اما می‌توان تا حدی پیش‌بینی کرد که تعقیب و گریز شوما سرانجام باعث هدایت واندا مکسیموف(Wanda Maximoff) و آمریکا چاوز به سوی دکتر استرنج می‌شود.

قرار بر این هست که Doctor Strange in the Multiverse of Madness در 25 مارس 2022 اکران شود.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع : Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.