جنگ مرد عنکبوتی با شش خبیث به طرز ناخوشایندی شروع شده

نبرد مرد عنکبوتی با شش خبیث شروع شده اما با از دست دادن دستگاه تار زدنش، ممکن است چیز‌های زیادی برای او باقی نمانده باشد. با کافه کمیک همراه باشید.

هشدار اسپویل برای Sinister War شماره‌ی یک

زندگی پیتر پارکر اکنون بیش‌تر از گذشته پیچیده شده و با آغاز نبرد او با شش خبیث در آستانه‌ی بدتر شدن هم هست. بدترین دشمنان مرد عنکبوتی همه با یکدیگر متحد شده‌اند تا قهرمان عنکبوتی ما را متوقف کنند و انگار دوباره همه چیز برای پیتر تمام شده‌است اما با این حال هرچقدر که شش خبیث به دنبال انتقام‌جویی از پیتر باشند باز هم نمی‌توانند بیش‌تر از آن چیزی که پیتر در این سال‌ها کشیده به او خسارت وارد کنند.

پیتر خوشحال است که اکنون روز‌های خوبی را با مری جین می‌گذارند اما به زودی شش خبیث خواهند آمد و اوقات خوش او را خراب خواهند کرد. البته آن‌ها تنها ابرشرورهایی نیستند که در پی شکار مرد عنکبوتی هستند اما در هرصورت نقش بزرگی را در این بین بازی می‌کنند. هرچقدر که تمام این اتفاقات شوکه‌کننده باشد، خبر همکاری مری جین با مستریو، یکی از دشمنان دیرینه‌ی مرد عنکبوتی و چگونگی جلب اعتماد مری جین تکان‌دهنده‌تر است.

از زمان معامله با شیطان در سال ۲۰۰۸ در کمیک مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز شماره‌ی ۵۴۵ که پیتر در ازای جان عمه می از ازدواج خود با مری جین صرف نظر کرد و زندگی پیتر دچار اتفاقات باورنکردنی‌ شد، تکه‌ای از روح او که توسط مفیستو (Mephisto) گم شد نیز ضربه‌ای بدی در میان تمام مشکلات پیتر بود.

در حال حاضر پیتر در یک چند راهی مبهم گیر افتاده البته شاید ناپدید شدن مری جین در دودی سبز رنگ آن قدر هم بد نباشد. حداقل او را از دست دشمنانی که به خون پیتر تشنه هستند دور می‌کند.

متاسفانه این همان چیزی است که Kindred از همان ابتدا می‌خواست. فروریختن زندگی مرد عنکبوتی در عین دردناک بودن همیشه هدف اصلی هری آزبورن بوده پس در حال حاضر پیتر شانس زیادی ندارد و باید همه‌ی تلاش خود را بکند قبل از اینکه چیز‌های بیش‌تری را از دست بدهد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.