Dave Bautista از تصمیم سخت خود برای حضور در Suicide Squad می‌گوید

Dave Bautista از تصمیم سخت خود برای حضور در The Suicide Squad می‌گوید

صحبت‌هایی از دیوید باتیستا (Dave Bautista) مبنی بر تصمیم‌گیری سخت او بین دو فیلم منتشر شده است. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

دیو باتیستا به تازگی درباره‌ی تصمیم سخت و دلخراش خود برای حضور در یکی از فیلم‌های Army of Dead یا The Suicide Squad صحبت کرد. باتیستا سابقه‌ی همکاری با جیمز گان (James Gunn) را در دو پروژه‌ی Guardians of Galaxy دارد، اما این بار از حضور در فیلم جدید این کارگردان امنتاع کرد و به‌عنوان یکی از شخصیت‌های Army of Dead به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder) حضور یافت. باتیستا که همه او را با نقش درکس (Drax) در جهان مارول (Marvel) می‌شناسند، برای ایفای نقش کاراکتر پیس میکر (Peacemaker) کاملا آمادگی داشت و قرار بود تا برای اولین بار در جهان سینمایی دی سی (DC) حضور یابد، اما نهایتا این نقش به جان سینا (John Cena) رسید. باتیستا تقریبا از همکاری با اسنایدر در فیلم جدیدش گذشته بود، ولی به‌دلیل تمایلش به یک نقش دراماتیک و اساسی، تصمیم او تغییر کرد.

باتیستا در مصاحبه با Entertainment Tonight گفته:

«این تصمیم خیلی دلخراشی بود. صحبت کردن با جیمز گان درباره‌ی این موضوع سخت‌ترین کاری بود که تا الان توی این حرفه انجام دادم، چون این مرد فقط یک دوست نیست؛ اون دوستی هستش که به من ایمان داره و اون زمانی که تعداد زیادی از افراد باورم نمی‌کردن، منو باور داشت. به همین خاطر اون نه تنها مسیر زندگی حرفه‌ای منو عوض کرد، بلکه به‌خاطر همین ایمانش مسیر زندگی شخصیم رو هم عوض کرد.»

او در ادامه افزود:

«با تمام این اوصاف، رفتن پیش اون و صحبت درباره‌ی این‌که نمی‌تونم توی فیلم جدیدش باشم و نقشی که برام نوشته رو بر عهده بگیرم، خیلی سخت بود. حتی فکر کردن درباره‌ی این مکالمه هم قلب منو آزار میده. در همین حال، اون یه نقش مکمل و توی یک فیلم عالی بود، اما من حاضر بودم انجامش بدم چون اثر جیمز گان بود. دوست داشتم که با دوستم همکار باشم.»

باتیستا پس از این صحبت‌ها به رسانه‌ی Digital Spy گفت که گان از این تصمیم او بشدت حمایت کرده است:

«جیمز گفت که کاملا می‌فهمه منو و به من افتخار می‌کنه که توی چنین موقعیتی هستم؛ گفت که خیلی خوش‌حاله که بخشی از به اینجا رسیدن من بوده که مجبور باشم چنین تصمیم‌های سختی رو بگیرم.»

پس از نقشی که باتیستا در فیلم Blade Runner 2049 داشت، تمایل او به ایفای نقش‌های دراماتیک بیشتر شد و در این‌باره گفت که دوست دارد تا در فیلم‌هایی حضور یابد که می‌تواند واقعا به‌عنوان یک بازیگر ظاهر شود. باتیستا همچنین درباره‌ی تصمیم خود و گذشتن از بازی در Army of Dead گفت که او می‌خواهد در نقشی باشد که خشم خود را به نمایش بگذارد، اما زمانی که کاراکتر قهرمان داستان به او داده می‌شود، این امکان ازش گرفته می‌شود. البته پس از یک نگاه دقیق‌تر به فیلم و شخصیت Army of Dead و روایت داستان در یک جهان آخرالزمانی, او به این نتیجه رسید که داستان شخصیت، یک پس زمینه‌ی مهم برای قلب داستان و رسیدن به رستگاری بین اسکات وارد (Scott Ward)، شخصیت باتیستا، و دخترش است. او درباره‌ی نقش خود گفت:

«من به نقش دقیق‌تر نگاه کردم و روش تمرکز کردم؛ بعدش با زک درباره‌ی عمیق‌تر شدن روی کاراکتر و احساسی کردن و غنی کردن بیشترش صحبتی داشتم و زک هم این اجازه رو به من داد که آزادانه هر تغییری که می‌خوام روی شخصیت انجام بدم و خیلی هم از این موضوع استقبال کرد. اصلا بابت همین موضوع بود که زک خواست من باهاش کار کنم. منم اینطوری بودم که مرد! اسمم رو بنویس، چون این دقیقا همون چیزیه که دنبالشم.»

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.