Seth Rogen و Nickelodeon ریبوت لاک‌پشت‌های نینجا را منتشر خواهند کرد

ریبوت (بازسازی دوباره) انیمیشن کامپیوتری لاک‌پشت‌های نینجا ساخته‌ی شبکه‌ی تلویزیونی Nickelodeon و Seth Rogen در سال ۲۰۲۳ اکران خواهدشد. با کافه کمیک همراه باشید.

چند روز پیش روگن یک یادداشت رازآلود از لئوناردو را توییت کرد و تاریخ انتشار این انیمیشن یعنی ۱۱ آگوست ۲۰۲۳ را ذکر کرد. همچنین نوشته‌ای را نیز در زیر عکس کامنت کرد:

لئو مثل همیشه یادداشت‌برداری می‌کنه!

عکس این توییت را در زیر مشاهده می‌کنید:

اواسط دهه‌ی ۸۰ میلادی بود که کمیک‌های لاک‌پشت‌های نینجا توسط کوین ایستمن (Kevin Eastman) و پیتر لایرد (Peter Laird) خلق شد و شخصیت‌های لئوناردو، مایکل آنجلو، داناتلو و رافائل به دنیا معرفی شدند. چهار لاک‌پشت انسان‌نما که توسط یک موش صحرایی به نام اسپلینتر که نقش استاد و پدر آن‌ها را داشت، هنرهای رزمی را آموختند. این شخصیت‌ها برای اولین بار با فیلم لایو اکشن Teenage Mutant Ninja Turtles محصول سال ۱۹۹۰ به صفحه‌ی نمایش آمدند. فیلمی که در سال‌های ۱۹۹۱ و ۱۹۹۳ نیز دنباله‌هایی داشت اما به خوبی فیلم اول در گیشه سود نکردند. پس از آن تا سال ۲۰۰۷ دیگر فیلمی از این کمیک و شخصیت‌هایش ساخته نشد. محصول سال ۲۰۰۷ نیز یک انیمیشن رایانه‌ای بود که با لایو اکشن سه‌گانه‌ی دهه‌ی ۹۰ ارتباط داشت.

برنامه‌هایی نیز برای گسترش فیلم TMNT در سال ۲۰۰۹ وجود داشت اما وقتی شبکه‌ی تلویزیونی Nickelodeon حق این فرانچایز را خرید، متوقف شدند. کمی بعد یک ریبوت لایو‌ اکشن در سال ۲۰۱۴ با استفاده از تکنولوژی CGI با عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles به نمایش در آمد (در مقابل لباس‌های لاک‌پشتی استفاده‌شده در دهه‌ی ۹۰). این فیلم با عبور از نظرات منفی، ۴۹۳.۳ میلیون دلار در گیشه فروش داشت البته در سال ۲۰۱۶ نیز دنباله‌ای برای این فیلم به نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows ساخته شد که علی‌رغم استقبال بهتر، نتوانست حتی به اندازه‌ی نیمی از نسخه‌ی اول فروش کند.

Nickelodeon و Netflix به طور جداگانه در حال ساخت یک فیلم داستانی براساس مجموعه‌ی انیمیشنی Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles هستند. این نمایش که در سال ۲۰۱۸ آغاز شد، علاوه‌بر داشتن سبک بصری متفاوت نسبت به نمایش‌های کارتونی قبلی لاک‌پشت‌های نینجا، قدرت‌های جدیدی نیز به آن‌ها می‌دهد.

فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles به کارگردانی Jeff Rowe از فیلم‌نامه‌ی Brendan O’Brian در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۳ در سینماها اکران می‌شود. روگن نیز با شرکای خود در Point Gray Pictures به همراه Paramount Pictures، Nickelodeon EVP و Ramsey Naito تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

منبع CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.