گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته اول بهمن ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • جیسون موموآ می‌گوید همیشه آکوامن خواهد بود اما می‌تواند نقش‌های دیگری نیز بازی کند.

پس از اینکه جیسون موموآ خبر بزرگی درباره آینده خود در دنیای جدید DC منتشر کرد، ستاره Aquaman and the Lost Kingdom دوباره جایگاه خود را به عنوان قهرمان زیر آب تایید کرده و طرفداران را مجبور کرد تا حدس بزنند حرکت بعدی او چه خواهد بود. در مصاحبه با Variety، از موموآ در مورد ملاقات اخیرش با جیمز گان و پیتر سافران، مدیران استودیو دی سی پرسیده شد. این بازیگر در این مصاحبه قول داد که چیزهای خوب زیادی در راه است”من همیشه آکوامن خواهم بود. ممکن است شخصیت‌های دیگری نیز وجود داشته باشند. من می‌توانم چیزهای دیگری نیز بازی کنم. می‌توانم سرگرم کننده و جذاب باشم.”

مدت‌ها پیش شایعه شده بود که جیسون موموآ در فیلم پیش روی لوبو نقش آفرینی خواهد کرد که شکارچی جایزه‌بگیر میان‌ستاره‌ای است اما هنوز تایید رسمی در مورد این موضوع وجود ندارد. جدیدترین فیلم جیسون موموا Aquaman and the Lost Kingdom در ۲۵ دسامبر در سینماها اکران می‌شود.

  • فیلم The Flash اولین تصویر از نسخه سوم و شیطانی ازرا میلر را نشان می‌دهد

اکشن فیگورهای برادران وارنر دیسکاوری و استودیو دی سی فلش، دارک فلش، نسخه سوم شیطانی ازرا میلر را به تصویر می‌کشد. این تصویر که در Reddit اپلود شده است چند نسخه مختلف فلش را نشان می‌دهد. اطلاعات کمی در مورد Dark Flash و نقش آن‌ در فیلم آینده وجود دارد اما طراحی این شخصیت شبیه به Black Flash است.

  • جدیدترین انیمیشن بتمن، Batman: The Doom That Came to Gotham مبارزات هیجان انگیزی را به تصویر خواهد کشید

این فیلم نسخه جدیدی از شوالیه تاریکی دهه 1920 نشان می‌دهد که در حال مبارزه با شخصیت‌های متفاوتی است. در تیزر منتشر شده بتمن در حال مبارزه با Killer Croc است که به مجموعه‌های باستانی دانش ممنوعه دسترسی پیدا کرده و در کنار سایر قهرمانان دی‌سی، Etrigan the Demon و Green Arrow به مبارزه با شرورهای قدرتمند می‌پردازد.

 

 

  • Ant-Man and The Wasp: Quantumania مستقیما تحت تاثیر Thor: Ragnarok قرار گرفته است

بازیگر Paul Rudd ستاره فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania توضیح می‌دهد که چگونه فیلم آینده مارول از Thor: Ragnarok تأثیر گرفت. در مصاحبه اختصاصی با Empire، این ستاره توضیح داد که تغییر لحن و سبک فیلم اخیر ثور در ذهنیت او نسبت به فیلم جدید انت من اثر گذاشته است. Paul Rudd به نویسندگان در مورد متفاوت بودن Quantumania نسبت به کارهای قبلی صحبت کرده است، همانطور که Thor: Ragnarok داستان جدی‌تری را به تصویر می‌کشد.

  • جیمز گان با بازیگران Guardians of the Galaxy همکاری خواهد کرد البته در دنیای دی‌سی!

جیمز گان، نویسنده/کارگردان بیان کرده که احتمالاً دوباره با بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 کار خواهد کرد البته به جای مارول در دنیای دی‌سی. این کارگردان در مصاحبه با Empire بیان کرد که احتمالا دوباره با بازیگران مارول همکاری می‌کند؛ البته در پروژه‌های آینده خود در دنیای دی‌سی؛ طبق گفته گان این بازیگران مانند خانواده او هستند.

  • جیمز گان از ایده آوردن بازیگران مارول به DCU دفاع می‌کند

جیمز گان در پاسخ به یکی از طرفداران که از او خواسته بود ستاره‌های Guardians of the Galaxy را در دی‌سی به کار نگیرد، بیان کرد که اولویت او یافتن بازیگران مناسب است. یکی از طرفداران در توییتر از گان خواست که از بازیگران تازه کار برای پروژه‌های خود استفاده کند به جای اینکه تمرکزش بر کار با بازیگران قدیمی و آشنا باشد. جیمز گان در پاسخ به این توییت توضیح داد که کار با دوستان را اولویت همکاری قرار نمی‌دهد. او همیشه در اثار خود از بازیگران شناخته شده و تازه کار استفاده می‌کند و معیارهای او برای انتخاب بازیگر دو موضوع است: اینکه بازیگر برای آن نقش مناسب شد و کار کردن با او راحت باشد.

Aquaman 2 (2023): fecha de estreno, tráiler, reparto. Película  protagonizada por Jason Momoa

  • جیسون موموآ نمی‌داند کدام بتمن در Aquaman 2 حضور دارد

جیسون موموآ، ستاره Aquaman and the Lost Kingdom ادعا می‌کند که حتی خودش هم نمی‌داند کدام بتمن در فیلم آینده اکوامن ظاهر می‌شود. موموآ در مصاحبه‌ای با TheWrap در جشنواره فیلم Sundance اظهار داشت که نمی‌داند قسمت نهایی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom چگونه خواهد بود. این بازیگر گفت: “من با چند بتمن مختلف فیلمبرداری کردم اما دقیقا نمی‌توان مطمئن بود چه اتفاقی می‌افتد. ما در آینده خواهیم دید که محصول نهایی چیست.” بتمن‌هایی که او به آن‌ها اشاره می‌کند احتمالاً بن افلک و مایکل کیتون هستند.

  • بازیگر Dakota Johnson تایید کرد که فیلم برداری Madame Web به اتمام رسیده است

داکوتا جانسون بازیگر Madame Web تایید می‌کند که فیلمبرداری اسپین‌آف بعدی مرد عنکبوتی به پایان رسیده و این فیلم شبیه اثاری که او قبلاً انجام داده، نیست. این بازیگر در مصاحبه‌ای با Variety بیان کرد چیزهای زیادی از فیلم برداری این فیلم یاد گرفته و روش ساخت آن متفاوت با هر فیلم دیگری است.

  • فیلم Morbius در چندین بخش Razzies نامزد شده است

موربیوس برای بدترین فیلم سال 2022 نامزدی Razzie را به دست آورد و برای بدترین بازیگر مرد و بدترین کارگردان نیز کاندید شد. علاوه بر آن این فیلم در بخش بازیگر نقش مکمل زن هم نامزد شده و در بخش بدترین فیلمنامه هم نام فیلم درج شده است. در مجموع فیلم موربیوس در پنج بخش مختلف کاندید عنوان ” بدترین” شده و ممکن است بدترین فیلم هم لقب گیرد.

  • نویسنده Quantumania تفاوت اصلی بین کانگ و تانوس را توضیح می‌دهد

جف لاونس، فیلمنامه‌نویس Ant-Man and the Wasp: Quantumania “انسانی بودن شخصیت” کانگ فاتح را به‌عنوان تفاوت اصلی بین او و تانوس معرفی کرده است. این نویسنده در مصاحبه‌ای با مجله SFX بیان کرد ” تانوس یک شخصیت شرور بزرگ و منحصربفرد است اما او همچنین یک مرد بزرگ بنفش CGI بوده و بیگانه‌ای از فضا است اما کانگ یک انسان و یک شخصیت بسیار تنها است. ما قرار است در آینده او را به روش‌های مختلف ببینیم اما من واقعاً می‌خواستم انسانیت و حتی آسیب‌پذیری این شخصیت را قبل از رسیدن به مقیاس انتقام‌جویان معرفی کنم.”

  • اولین تیزر فصل دوم Invincible منتشر شد

Prime Video اولین تیزر فصل دوم Invincible را به نمایش گذاشت. در این تیزر ویدیویی Mark Grayson و Allen the Alien در یک برگر فروشی در حال صحبت هستند و نشان می‌دهند که در فصل بعدی باید منتظر چه داستانی باشیم. فصل دوم Invincible در سال 2023 منتشر می‌شود.

 

 

  • فیلمبرداری Wonder Man در مارس 2023 آغاز خواهد شد

طبق گزارش‌ها، Wonder Man سریال بعدی دنیای مارول خواهد بود که تولید آن را از مارس 2023 آغاز خواهد کرد. بازیگر نقش واندر من یحیی عبدالمتین بوده و سر بن کینگزلی نقش اصلی دیگر سریال است.

اخبار تلویزیونی

  • چرا Mark Hamill دیگر صداپیشه جوکر نخواهد بود؟

مارک همیل، ستاره Batman: The Animated Series توضیح می‌دهد که چرا پس از مرگ Kevin Conroy، احتمالا دیگر هرگز صدای جوکر نخواهد بود. او در مصاحبه‌ای با Empire بیان کرد که بدون صداپیشگی کوین برای بتمن، صدای او در نقش جوکر مثل همیشه نخواهد بود. “آن‌ها زنگ می‌زدند و می‌گفتند “از تو می‌خواهند صداپیشگی جوکر را انجام دهی” و تنها سوال من این بود که “کوین بتمن است؟” اگر می‌گفتند بله، قبول می‌کردم. ما مثل پارتنر بودیم؛ مثل لورل و هاردی بودیم. بدون کوین بتمنی برای من وجود نداشت.”

  • The Walking Dead در حال راه اندازی “فاز بعدی” جهان خود است

تهیه کننده اجرایی The Walking Dead تایید کرد که کار برای ترسیم آینده این مجموعه ترسناک پسا آخرالزمانی در حال انجام است.” امسال تمرکز روی نمایش‌های شخصیت‌های کلاسیک است اما ما همچنان در حال پایان دادن به سریال اسپین‌آفFear the Walking Dead هستیم و پس از آن، پروژه‌های دیگری نیز وجود دارد که مشغول کار بر روی آن‌ها هستیم . ما در حال آماده‌سازی فاز بعدی هستیم.”

  • دو نویسنده Arrowverse به پروژه دردویل اضافه شدند

فهرست نویسندگان Daredevil: Born Again دیزنی پلاس نشان می‌دهد که دو نویسنده با تجربه Arrowverse، Jill Blankenship و Grainne Godfree به این سریال پیوسته‌اند. هر دو تجربه زیادی در پروژه‌های مختلف داشته و احتمالا در پروژه دردویل هم داستان‌های جذابی برای نمایش خواهند داشت. Daredevil: Born Again قرار است در بهار 2024 توسط دیزنی پلاس پخش شود.

اخبار بازی ویدیویی

  • انتقام جویان مارول در 30 سپتامبر به پشتیبانی خود پایان می‌دهد

این بازی در ماه مارس به‌روزرسانی محتوای نهایی خود را دریافت کرده و پشتیبانی آن به طور کامل در ماه سپتامبر به پایان می‌رسد. البته لازم به ذکر است پس از آن همچنان برای دارندگان قابل بازی خواهد بود. در حالی که بازی برای کسانی که نسخه‌های دیجیتالی خریداری کرده‌اند قابل دانلود خواهد بود، توسعه‌دهنده بازی اعلام کرده که بعد از 30 سپتامبر، اگر مشکل یا قطعی عمده‌ای در بازی Avengers اتفاق بیفتد، نمی‌توانند تضمینی برای رفع مشکل داشته باشند. این بازی در حال حاضر برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

  • توانایی‌های Deadpool در گیم پلی جدید نمایش داده می‌شود

تیزر جدید بازی Marvel’s Midnight Suns قدرت‌ها و توانایی‌های شخصیت ددپول را به تصویر می‌کشد. در اپدیت جدید بازی برای 26 ژانویه داستان‌های جذاب، دشمنان جدید و ددپول به عنوان یک شخصیت در بازی اضافه خواهند شد.

 

 

اخبار کمیک

  • کاپیتان آمریکا شکارچی خون آشام جدید مارول است

در آوریل 2023، شماره 1 Captain America: Unforgiven استیو راجرز را به یک شکارچی خون آشام تبدیل می‌کند. در حالی که او سعی دارد به Forgiven، یک تیم قهرمان خون آشام کمک کند. آخرین کمیک مارول برای کاپیتان آمریکا بسیار تیره‌تر از نقش معمول او به عنوان رهبر انتقام‌جویان است زیرا خدمه‌ای از خون‌آشام‌ها جایگزین رفقای ابرقهرمانی معمولی او می‌شوند. این گروه بیشتر از کارهای بد به کارهای مثبت علاقه داشته و کاپیتان در تلاش است تا مانع از ورود افراد این تیم به دنیای تاریک شود.

  • نویسنده The Walking Dead به پاسخ برای نوشتن سری جدید جواب “هرگز نگو هرگز” داده است

رابرت کرکمن، خالق مجموعه  The Walking Deadمی‌گوید که ممکن است در آینده به این مجموعه موفق بازگردد. ” من 16 سال از عمرم را به ساخت این دنیا اختصاص دادم. ممکن است در آینده به آن بپردازم، اما شک دارم که برای ساخت یک سری کامل برگردم. اما… هرگز نمی‌گویم هرگز”

  • کاپیتان مارول رهبر انتقام جویان در ریبوت جدید مارول است

ریبوت جدید اونجرز که در می 2023 منتشر می‌شود شامل کاپیتان مارول به عنوان رهبر تیم و مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، ثور، پلنگ سیاه، اسکارلت ویچ و ویژن به عنوان اعضای گروه است که در برابر مجموعه‌ای از فاجعه‌ها که باعث تغییرات ناگهانی در سراسر جهان مارول می‌شوند، مقاومت می‌کنند.

Superman's New Costume Is The Man Of Steel Like You've Never Seen Him

  • سوپرمن با لباس سفید چگونه بنظر می‌رسد؟

کاور آرت طراحی شده توسط Carlo Pagulayan و Jason Paz برای شماره 2 Superman: Lost لباسی کاملا سفید و خیره کننده به مرد فولادی می‌دهد.

  • Eddie Brock مرد عنکبوتی جدید مارول در سری Extreme Venomverse است

به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ونوم، سری پنج شماره‌ای به نام Extreme Venomverse منتشر خواهد شد که داستان‌های جدیدی را به خوانندگان دنیای مارول معرفی می‌کند. اولین شماره در مورد Eddie Brock است که مرد عنکبوتی بوده و داستان آن توسط Ryan North و Paulo Siqueira بیان می‌شود.

  • مجموعه پیش درآمد TMNT: Last Ronin با نام Lost Day توسعه می‌یابد

مجموعه مورد علاقه طرفداران Teenage Mutant Ninja Turtles با یک ویژه 40 صفحه ای گسترش می‌یابد که گذشته و آینده جهان Last Ronin را در بر می‌گیرد. این مجموعه توسط Kevin Eastman و Tom Waltz نوشته شده و تصویر گری آن بر عهده Ben Bishop بوده است که در می 2023 منتشر می‌شود.

  • طرفداران Nightwing پدر خواندن بتمن توسط Dick Grayson را جشن می‌گیرند

شماره صد Nightwing لحظه‌ای تاثیرگذار را به تصویر می‌کشد که در آن دیک گریسون، بروس وین/ بتمن را به آغوش گرفته و او را پدر خطاب می‌کند. بسیاری از طرفداران پس از این صحنه خوشحالی خود را در توییتر نشان داده و گفتگوی این دو در این شماره را ستایش کردند.

  • Invincible داستان‌هایی را به تصویر می‌کشد که هیچ وقت در کمیک دیده نشده‌اند

در طی یک مصاحبه اختصاصی با CBR، ذهن‌های خلاق پشت Invincible درباره کمیک‌های استفاده نشده و داستان‌های اصلی که در نمایش ظاهر می‌شوند صحبت کردند. کرکمن، Invincible نویسنده این کمیک بیان کرد که قبلا داستان‌هایی وجود داشته که برای آن‌ها برنامه ریخته اما هیچ وقت فرصت نکرده آن‌ها را به تصویر بکشد. در قسمت‌های آینده Invincible شاهد این داستان‌های جدید و خلاقانه خواهیم بود که توسط خود کرکمن نوشته شده‌اند.

  • لباس‌های جدید سوپربوی، پاورگرل و … نمایش داده شد

در پنلی که برای سوپرمن در کمیک کان نیویورک 2022 برگزار شد، دی‌سی از لباس‌های جدید سوپرمن، سوپرگرل، سوپربوی،  Super-Man of China و the Super-Twins  رونمایی کرد. در طراحی‌های جدید شنل‌های قهرمانان را از تنشان جدا شده و در عوض کت‌های قابل جابجایی را به آن‌ها داده است.

 

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.