خیانتی بزرگ در Justice League Dark توسط یک قهرمان آشنا شکل گرفته

در حالی که مرلین (Merlin) به خشونت خود ادامه می‌دهد، Justice League Dark دوباره گرد هم می‌آیند و خبر بزرگی از منحرف شدن یکی از قدرت‌مندترین اعضای تیم منتشر می‌شود. با کافه کمیک همراه باشید.

هشدار اسپویل برای داستانی از لیگ عدالت تاریک، The Trouble with Books از کمیک Justice League شماره‌ی ۶۲.

Justice League Dark وارد جریانی فراطبیعی در طول دوران Infinite Frontier شده، جایی که مرلینِ جادوگر قصد دارد تا با توانایی‌هایش جهان را به سلطه‌ی خود در بیاورد. البته تا زمانی قهرمانان جادویی بازهم گرد هم بیایند، برای جلوگیری از مرلین برنامه‌ریزی کنند و او را از خواسته‌اش بازدارند. البته اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد Justice League Dark، توسط یکی از اعضای خودش مورد خیانت قرار گرفته، آن‌هم در لحظه‌ای شگفت‌آور که دیوار چهارم را خرد می‌کند.

Justice League Dark وارد کتاب‌خانه‌ی بابل می‌شوند. کتاب‌خانه‌ای افسانه‌ای که هر کتابی نوشته‌شده و یا نوشته‌ خواهدشد، در آن ذخیره می‌شود. تیم با پخش کردن موجوداتی که به نظر می‌رسد برنامه‌ی خاص خود را برای چینش کتاب‌ها دارند، کتاب‌ها را به صورت متفاوتی می‌چینند تا از دست‌یابی مرلین به اطلاعاتی که می‌خواهد، جلوگیری کنند. در حالی که این کار در حال انجام است، راگمن (Ragman) خلاصه‌ای از برنامه‌های Justice League Dark برای سال ۲۰۲۱ توسط نویسنده‌ی واقعی این کمیک یعنی Ram V را پیدا می‌کند. سپس او متوجه می‌شود که او و بقیه‌ی اعضای تیم در واقع شخصیت‌های کمیکی هستند و زاتانا (Zatanna) هنوز هم تحت سلطه‌ی مرد وارونه (Upside-Down Man) است.

مرد وارونه که توسط James Tynion IV و Alvaro Martinez در سال ۲۰۱۸ در Justice League Dark شماره‌ی ۱ خلق شد، در واقع توسط جادو به وجود آمده‌است. در حالی که نیروهای جادویی در تامین انرژی خدایان قدیمی و به ویژه واندر وومن نقش اساسی دارند، مرد وارونه از جنبه‌های تاریک آن نیروها بیرون آمده و نقطه‌ی مقابل آن‌هاست. Justice League Dark مرد وارونه را متوقف کردند اما این کار هزینه‌ی سنگینی برای زاتانا در طول نبرد نهایی داشت.

متنی که راگمن کشفش کرد نشان می‌دهد هر بار که زاتانا بیش از حد به خود و قدرتش فشار می‌آورد، نفوذ مرد وارونه نیز در او بیش‌تر می‌شود و هرچه این فشار بیش‌تر شود این وضعیت نیز بدتر می‌شود. بقیه‌ی اعضای تیم کم کم متوجه شدند که زاتانا از قدرت خود در برابر موجودات درون کتاب‌خانه استفاده نمی‌کند. جیسون و کنستانتین در طول مبارزه خیلی نگران بودند و در حالی که کشف راگمن می‌تواند تیم را تا حد زیادی متزلزل کند، وی تصمیم می‌گیرد تا در این باره فعلا به کسی چیزی نگوید.

اگر زاتانا از قدرت‌هایش استفاده کند باز هم میزبان مرد وارونه خواهدبود. تیم می‌داند که او هنوز در استفاده از قدرت‌هایش آگاهی کافی را ندارد و فقط زمان می‌تواند این حقیقت ناراحت‌کننده را حل کند. Justice League Dark برای مقابله با مرلین به زاتانا نیاز دارد اما استفاده از قدرت‌هایش می‌تواند فاجعه‌بار باشد مگر این که زاتانا ریسک کند و کنترل اوضاع را به دست مرد وارونه بسپارد.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.