نگاهی جدید به ظاهر جین فاستر در فیلم Thor: Love and Thunder

طرفداران مارول اکنون می‌توانند شخصیت جین فاستر را به عنوان ثور (Thor) جدید در دنیای سینمایی مارول ببینند. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید

جین فاستر با بازی ناتالی پورتمن که در فیلم Thor: Ragnarok غایب بود، در فیلم جدید Thor: Love and Thunder با برداشتن چکش ثور‌ یعنی میولنیر، قدرت خدای رعد و برق را به دست آورده است. یکی از اعضای گروه فیلم‌برداری، عکسی از بازیگران در پشت صحنه را منتشر کرده که در آن ثور، جین فاستر و والکری با کاستوم‌های زرهی خود در آن نمایان هستند.

لباس جین فاستر بسیار نزدیک به نسخه‌ی کمیکی آن که توسط Russell Dauterman طراحی شده بود است. نگاهی به عکس زیر بیندازید:

قبلا هم عکس‌هایی از پورتمن که چکش آزگاردی را در دست گرفته بود در شبکه‌های مجازی پخش شده بود. او در طی مصاحبه‌ای در برنامه‌ی Kelly Clarkson لقب Lady Thor را به نوعی رد کرد و تا جایی که توانست در مورد تبدیل شدن جین فاستر به یک ثور قدرت‌مند شوخی کرد.

پورتمن گفت:

من چیز زیادی نمی‌توانم به شما بگم، من واقعا هیجان‌زده هستم. من در حال تمرین برای آمادگی بدنی لازم هستم و فکر می‌کنم هرچه تعداد قهرمانان زن بیش‌تر باشد بهتر است. این فیلم تقریبا بر اساس رمان گرافیکی The Mighty Thor بوده که جین در کنار درمان سرطان یک ابرقهرمان هم هست.

نظر شما در مورد ظاهر جین فاستر در فیلم Thor: Love and Thunder چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید. این فیلم در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سینماها اکران خواهد شد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. منتظرم قطعا فیلم شاهکاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.