James Gunn از ساخت فیلم مشترک DC و Marvel می‌گوید

James Gunn از ساخت فیلم مشترک DC و Marvel می‌گوید

کارگردان دو فیلم از مارول (Marvel) و یک فیلم از دی سی (DC)، جیمز گان، صحبت‌هایی درباره‌ی ساخت فیلم مشترک بین این دو کمپانی بزرگ داشته. با کافه کمیک همراه باشید.

از آخرین باری که شخصیت‌های دو جهان دی سی و مارول را در صفحات و پنل‌های مشترک کمیک بوک دیده‌ایم، ۱۸ سال می‌گذرد؛ اما این اتفاق و همکاری مشترک آن‌ها هیچ‌وقت فرصت این را نیافته که قدم به دنیای سینما گذارد و چنین چیزی دور از ذهن بوده و هست. برای مثال خیلی دور از تصور همگی ماست که شخصیت سوپرمن (Superman) و مردعنکبوتی (Spider-Man) را کنار یکدیگر و در یک فیلم تماشا کنیم؛ این عدم همکاری دلایل زیادی را به همراه دارد، برای مثال خط قرمزهای قراردادی‌ که در خود هالیوود نیز بدنام هستند.

اما بحثی که در اینجا مطرح است، ناممکن نبودن این مسئله، به‌خاطر صحبت‌های اخیر تنها کارگردانی‌ست که نه تنها سابقه‌ی کار کردن با مارول و دی سی را دارد، بلکه درحال حاضر مشغول کار کردن با هر دوی آن‌ها، در یک زمان است. امری تقریبا ناممکن. آن شخص همانطور که از تیتر خبر متوجه شده‌اید، جیمز گان (James Gunn)، کارگردان Guardians of the Galaxy و The Suicide Squad است.

او درباره‌ی این موضوع خبر داده‌ست که با چندین نفر از سران هر دو شرکت، صحبت‌هایی درباره‌ی یک فیلم مشترک داشته. جیمزگان در جواب به یکی از طرفداران که در توییتر سوالی مبنی بر «امکان وجود یک فیلم بلاک باستر، آن هم به‌صورت کراس اوور (crossover)» گفته‌ست که با هردوی این شرکت‌ها (مارول و دی سی) صحبت‌هایی درباره‌ی این پروژه داشته. گان در این باره گفته:

«راستشو بگم من با سران جفت این شرکت‌ها درباره‌ی این پروژه صحبت کردم. واقعا خودمم دوست دارم که چنین اتفاقی بیوفته. فکر نکنم حالا حالاها بشه، اما امر غیر‌ممکنی هم نیست. یکی از اون افراد گفتش که دیدن یک کراس اوور و همکاری برای من، در حال حاضر جذابیت کمتری داره تا یک داستان قوی.»

آن شخص در ادامه افزود:

«این موضوع منو ناراحت می‌کنه وقتی می‌بینم که افراد به یک کراس اوور، صحنه‌ی بعد از پایان فیلم یا کمئوها بیشتر اهمیت می‌دن، تا دیدن یک فیلم خوب با شخصیت‌های خوب و قوی. من خودم زمان ساخت فیلم ۹۹ درصد به داستان و شخصیت‌هاش فکر می‌کنم، یک درصد باقی برای چیزهای فرعی می‌مونه»

باتوجه به اوضاع فعلی دی سی، جهان DCEU، سران دی سی که علاقه‌ی به فیلم‌های کودکانه و تک شخصیتی یا به اصطلاح Stand Alone دارند، به‌نظر می‌رسد که ساخته شدن و عملی شدن چنین پروژه‌‌ای دور از انتظار است، به‌خصوص به‌دلیل مشخص نبودن اوضاع و احوال ابتدایی‌ترین و درعین حال بنیادی‌ترین شخصیت‌های دی سی مانند بتمن (Batman). به عقیده‌ی شخصی‌ من تا زمان برنامه‌دار نشدن جهان سینمایی دی سی و تعیین نشدن شخصیت‌های اصلی آن برای پروژه‌های متمادی، احتمال ساخت یک فیلم کراس اوور را باید از ذهن دور نگه داشت.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.