ده بازیگری که نزدیک به بازی در فیلم‌های دنیا دی سی بوده‌اند

دنیای سینمایی دی سی، با تمام ضعف‌ها و کاستی‌هایی که نسبت به رقیب خود دارد، توانسته نام‌های درخشانی را به عنوان ابرقهرمانان خود جذب کند. در این لیست به سراغ ده بازیگری می‌رویم که می‌توانستند بخشی از این دنیا باشند اما این امر یا محقق نشد و یا به شکل دیگری صورت گرفت. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

از زمانی که فیلم مرد پولادین با بازی هنری کویل «Henry Cavil» ساخته شد و در ادامه فیلم‌های Batman v Superman: Dawn of Justice و Suicide Squad با اضافه شدن بن افلک «Ben Affleck» در نقش بتمن، گل گدوت «Gal Gadot» در نقش واندرومن «Wonder Woman» ،جیسون موموآ «Jason Momoa» در نقش آکوامن، ازرا میلر «Ezra Miller» در نقش فلش و مارگو رابی «Margot Robbie» در نقش هارلی کوئین «Harley Quinn» و همچنین نمایش دو فیلم آکوامن و واندرومن این نظریه به اثبات رسید که دی سی هرگز حاضر به از دست دادن این بازیگران نیست. حال جالب است بدانیم که چه بازیگرانی می‌توانستند در این تیم بجای بازیگران فعلی فعالیت کنند.

10.مت بومر در نقش سوپرمن

مت بومر می‌توانست بهترین گزینه برای بازی نقش سوپرمن در فیلم Man Of Steel باشد چرا که او قبلا در انیمیشن سوپرمن:بی مرز دوبله شخصیت سوپرمن را انجام داده بود و در سریال Doom Patrol به عنوان نگتیو‌من«Negative Man» به ایفای نقش پرداخته است.

جو منگلنو «Joe Manganiello» هم با زک اسنایدر «Zack Snyder» در مورد این نقش گفت‌گو و دیدار کرد اما  تعهدات او در قبال سریال True Blood مانع بازی او در این نقش شد. سرانجام منگلنو در لیگ عدالت و در نقش دث‌استورک «Deathstroke» توانست وارد دنیای سینمایی دی سی شود.

9.اما رابرتس در نقش هارلی کویین

 

پیش از انتخاب مارگو رابی در این نقش قرار بود اما رابرتس «Emma Roberts» این نقش را ایفا کند اما پیشنهادی از طرف سریال Scream Queens و نقش اصلی آن، اما رابرتس را از بازی در فیلم جوخه انتحار باز داشت.

بعد از قطع همکاری او با این پروژه بازیگران زیادی مورد توجه قرار گرفتند از جمله آلیسون بری «Alison Brie»، رونی مارا «Rooney Mara»، آماندا سیفرید «Amanda Seyfried»، اما استون «Emma Stone» و اولیویا وایلد «Olivia Wilde». مری الیزابت وینستد «Mary Elizabeth Winstead» هم در همین گروه بود اما او در فیلم Birds of Prey و در نقش شکارچی «The Huntress» به ایفای نقش پرداخت.

8.بریان کرانستون در نقش کمیسر گوردون

کمیسر گوردون در سال 2017 و برای DCUE (دنیای توسعه یافته دی سی) در فیلم Justice League با بازی جی کی سیمونز «‌J.K Simmons»  معرفی شد. جی کی سیمونز قبلا در نقش جی جونا جیمسون «J.Jonah Jameson» و در فیلم‌های سه گانه Spider-Man به کارگردانی سم ریمی «Sam Raimi» بازی کرده بود اما او اولین انتخاب برای نقش کمیسر گوردون نبود.

در اصل اولین بار این نقش به ستاره سریال Breaking Bad یعنی بریان کرانستون «Bryan Cranston» پیشنهاد شده بود. او قبلا صدای کمیسر گوردون را در انیمیشن Batman: Year One دوبله کرده بود اما این پیشنهاد را رد کرد.

7.جان سینا در نقش شزم

دیوید اف. سندبرگ «David F.Sandberg» در مراحل نخست ساخت فیلم !Shazam با جان سینا «John Cena» ملاقات کرد تا در مورد نقش اصلی این فیلم به گفت‌گو بپردازند. او به دلیل تداخل فیلم شزم با فیلم Bumblebee این پیشنهاد را رد کرد. اما همانطور که می‌دانید جان سینا قرار است نقش شخصیت «Peacemaker» را در جدیدترین قسمت Suicide Squad بازی کند.

باید اقرار کرد که زاخاری لوی «Zachary Levi» از پس نقش شزم به خوبی بر آمد و توانست با یک نقش‌آفرینی ارزشمند جایگاه خود را ثابت کند. البته نباید این هنرنمایی خوب او را بی‌دلیل به کنار گذاشته شدن از فیلم ثور پس از دو فیلم موفق دانست.

6.زویی سالدانا در نقش لوئیس لین

قبل از این که ایمی آدامز «Amy Adams» برای نقش لوئیس لین «Lois Lane» در فیلم Man of Steel انتخاب شود امکان انتخاب زویی سالدانا «Zoe Saldana» خیلی کم بود اما اگر ایمی آدامز این پیشنهاد را رد می‌کرد، احتمال انتخاب شدن زویی سالدانا بسیار بالا بود.

از جمله بازیگرانی که به این نقش نزدیک بودند و جلو دوربین هم رفتند می‌شود به جسیکا بیل «Jessica Beil» ،ریچل مک‌آدامز «Rachel McAdams» ،آماندا سیفرید و کریستن استوارت «Kristen Stewart» اشاره کرد.

5.اُلگا کوریلنکو در نقش واندرومن

در مورد نقش دایانا پرینس «Diana Prince» یا همان واندر وومن باید گفت که قبل از گل گدوت بازیگران دیگری برای این نقش مد نظر بودند که میتوان از آن‌ها به اُلگا کوریلنکو «Olga Kurylenko» و ایلودی یونگ «Elodie Yung» اشاره کرد. البته این نقش به جیمی الکساندر «Jaimie Alexander» هم پیشنهاد شده بود که بدلیل قرار داد او با MCU (دنیای سینمایی مارول) مجبور به رد کردن آن شد.

4.رایان گاسلینگ در نقش جوکر

وقتی که Suicide Squad در مراحل پیش تولید بود، انتخاب اول کارگردان این فیلم رایان گاسلینگ «Ryan Gosling» بود. او این پیشنهاد را بدلیل چندگانه بودن این فیلم رد کرد.

بازی جرد لتو «Jared Leto» در نقش جوکر اصلا محبوبیتی به همراه نداشت و به همین علت دیگر از او برای بازی در هیچ نقشی دعوتی صورت نگرفت. قبل از او بازیگرانی چون مارک استرانگ «Mark Strong» ،مت اسمیت «Matt Smith» و شارلتو کاپلی «Sharlto Copley» برای بازی در نقش جوکر دعوت به عمل آمده بود.

3.نیکول کیدمن در نقش کویین هیپولیتا

قبل از انتخاب کانی نیلسن «Connie Nielsen» برای نقش کویین هیپولیتا «Queen Hippolyta» در فیلم واندر وومن 2017 ، بازیگرانی چون نیکول کیدمن «Nicole Kidman» و شارلیز ثرون «Charlize Theron» مورد توجه بودند.

نیکل کیدمن در آخر تصمیم گرفت که در فیلم Aquaman و در نقش ملکه آتلانتا ظاهر شود.

2.تام هاردی در نقش ریک فلگ

برای فیلم Suicide Squad اولین انتخاب برای نقش ریک فلگ «Rick Flag» تام هاردی بود و او حتی در مراحل پیش تولید با کمپانی دی سی قرارداد هم بست اما با پیشنهاد فیلم از گور برخاسته «The Revenant» و شانس همبازی بودن با لئوناردو دیکاپریو «Leonardo DiCaprio»، او تصمیم گرفت که در آن فیلم بازی کند. این اتفاق باعث انتخاب جوئل کینامن «Joel Kinnaman» برای این نقش شد.

1.جان هم در نقش بتمن

پس از پایان فیلم Man Of Steel که در ادامه باعث تصمیم بر تولید فیلم Batman شد، پیشنهادهایی به جان هم «Jon hamm» و جاش برولین «Josh Brolin» برای نقش بروس وین «Bruce Wayne» یا همان بتمن داده شد. در آخر بن افلک این نقش را پذیرفت و جلوی دوربین رفت.

در مورد جفری دین مورگان «Jeffrey Dean Morgan» که در فیلم Watchmen به کارگردانی زک اسنایدر جلو دوربین رفته بود باید گفت که زک این مورد را بیان کرده است، او دوست دارد که روزی فیلم The Dark Knight Returns  را بسازد و نقش بتمن را به مورگان بدهد. در دورانی که فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice مراحل پیش تولیدش را سپری می‌کرد این موضوع مد نظر او نبود هرچند که او در صحنه های آغازین و فلش بک های نخست این فیلم، نقش توماس وین «Thomas Wayne» را به مورگان داد.

نظر شما چیست؟ به نظرتان بازیگران فعلی جهان سینمایی دی سی بهترند یا بازیگران این لیست می‌توانستند حضور درخشان‌تری نسبت به آن‌ها داشته باشند. لطفا آن را با ما در میان بگذارید.

برای آخرین مقالات کمیک بوکی، با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.