مانگای سوپرمن با همکاری DC و Kodansha منتشر می‌شود

superman vs. food

در جدیدترین همکاری DC با انتشارات کودانشای ژاپن، سوپرمن صاحب مانگای اختصاصی خودش می‌شود. برای جزئیات با کافه کمیک همراه باشید.

احتمالا شما هم مثل بسیاری از افراد در جریان نبودید که سوپرمن قرار هست مانگای اختصاصی خودش را داشته باشد. مجموعه Superman Vs. Food که با همکاری DC و کودانشا (Kodansha) تولید می‌شود، قرار است به گردهمایی‌های دوستانه‌ی سوپرمن که مرتبط با خوراکی هست بپردازد. کودانشا بزرگترین موسسه‌ی انتشاراتی در ژاپن بوده که تمرکز بسیاری روی انتشار مانگا دارد.

البته قبل‌تر، مانگای جوکر (One Operation Joker) و مانگای بتمن (Batman: Justice Buster) با همکاری این دو کمپانی (کودانشا و DC) نیز منتشر شده بوده. اما حالا، نوبت سوپرمن هست.

 

این تصویر از اولین قسمت  Superman Vs. Food به اشتراک گذاشته شده. به گفته ناشران، این مانگا سوپرمن را درحالی دنبال می‌کند که برای وعده های غذایی به رستوران های مختلف سراسر ژاپن می‌رود. بنظر نمی‌رسد سوپرمن با آن چاپستیک و کاسه‌ی برنجی که در دست دارد، قرار هست به مبارزه با دشمنان بپردازد.

نویسندگی این مجموعه بر عهده ی ساتوشی میاگاوا (Satoshi Miyagawa) و طراحی آن به قلم کای کیتاگو (Kai Kitago) بوده. انتظار می‌رود اولین قسمت این مجموعه 22 ژوئن منتشر شود.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.