James Gunn از صحنه‌ی پس از تیتراژ The Suicide Squad می‌گوید

James Gunn از صحنه‌ی پس از تیتراژ The Suicide Squad می‌گوید

کارگردان فیلم The Suicide Squad، جیمزگان، پس از پایان فیلم قرار است تا یک صحنه‌ داشته باشد. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

فیلم The Suicide Squad یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های دی سی (DC) به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) است که در همین تابستان اکران ‌می‌شود. علاوه بر اینکه دیگر تاریخ فیلم را می‌دانیم، حتی نسبت به این موضوع آگاه هستیم که آیا پس از پایان یافتن فیلم، آن را کنار بگذاریم یا قرار است تا همانند فیلم‌های مارول (Marvel) با یک صحنه‌ی پسا تیتراژی روبه رو شویم. یکی از کاربران توییتر در توییتی از گان پرسیده‌ست:

«سلام جیمز؛ ببین راستش مهم‌ترین سوالی که درباره‌ی فیلم الان وجود داره اینکه آیا فیلم صحنه‌ی بعد از تیتراژ هم داره؟»

گان نیز در جواب گفته‌ست:

«امیدوارم که این مهم‌ترین سوال درباره‌ی فیلم نباشه، چون خود فیلم از همه چی مهم‌تره، ولی آره؛ داره.»

دی سی گاها از این گونه صحنه‌ها برای فیلم‌هایش استفاده می‌کرده، اما مسئله‌ای که در حال حاضر مطرح است این است که آیا این صحنه‌ی نهایی فیلم قراره زمینه‌سازی برای قسمت یا قسمت‌های بعدی فیلم رو انجام دهد؟ یا حتی ماده‌ی خام یک فیلم دیگر از دی سی خواهد بود؟ خیلی چیزها باقی‌ست که باید منتظر باشیم و ببینیم که چه می‌شود. گان بابت این فیلم خود بسیار مورد ستایش قرار گرفته، به‌طوری که یکی از بازیگران فیلم، جوئل کینامن (Joel Kinnaman) فیلم را «بهترین اثر» او توصیف کرده. او درباره‌ی فیلم گفته:

«فیلم اصلا توی یک سطح دیگه‌ایه. خیلی دیوونه کننده‌ست. فیلم دقیقا همون چیزی شده که فکر می‌کردم قراره باشه، چون از اول همه چیز مشخص بود. وقتی داشتیم فیلم‌برداری می‌کردیم، می‌دونستیم که دقیقا داریم چیکار می‌کنیم. خیلی سرگرم کننده‌ست. یکی از سرگرم کننده‌ترین فیلمایی‌ئه که دیدم و زمان به بخش کمدی فیلم اختصاص پیدا کرده. اما توی کل فیلم اون چیزی که خیلی منو غافلگیر کرد این موضوع بود که چطوری خیلی از این اتفاقات افتاد.

چطوری صحنه‌های احساسی با چنین عمقی توی فیلم قرار گرفته و فیلم به لحاظ بصری و احساسی تا این حد شاعرانه‌ست. فیلم واقعا از باقی آثار هم سبک خودش فراتر رفت و تبدیل به یک چیز بزرگ‌تر شد و در عین حال از جهاتی هم خیلی احمقانه و مسخره‌ست و به‌شدت خشن‌ئه. صحنه‌های شوکه کننده‌ی خودش رو داره ولی همه‌شون کمدی‌ هستن. آخر فیلم دیگه تماشای یک کوسه‌ی غول پیکر براتون عجیب نیست و خیلی عادی به خورده شدن سر یک آدم توسط اون، نگاه می‌کنید.»

فیلم قرار است تا در تاریخ ششم آگوست (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران شود و تا آن زمان شما می‌توانید معرفی تمام شخصیت‌های فیلم را در سایت بخوانید.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک دنبال کنید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.