• صفحه خانگی
  • >
  • مقالات
  • >
  • معرفی پروژه‌های جدید مارول در Disney Investor Day | از چهار شگفت‌انگیز تا Secret Invasion!

معرفی پروژه‌های جدید مارول در Disney Investor Day | از چهار شگفت‌انگیز تا Secret Invasion!

معرفی پروژه‌های مارول در Disney Investor Day | از چهار شگفت‌انگیز تا Secret Invasion!

با آشکار شدن پروژه‌های شگفت‌انگیز MCU یا دنیای سینمایی مارول (Marvel) همه ما حیرت‌زده شدیم. روز جمعه دیزنی در رویداد Investor Day خود سیل جزئیات هیجان‌انگیزی را برای آینده جهان سینمایی مارول به نمایش گذاشت. دیزنی ضمن به‌روزرسانی اطلاعات پروژه‌های از قبل معرفی شده، اطلاعات بیش‌تری از فیلم‌ و سریال‌های جدید، از جمله موارد زیر ارائه داد. در ادامه با معرفی پروژه‌های مارول در Disney Investor Day همراه ما باشید.

Secret Invasion

Marvel's Secret Invasion release date | cast, plot, latest news - Radio Times

یکی از پروژه‌های غافل‌گیرکننده که در لیست پروژه‌های مارول در Disney Investor Day معرفی شد، اقتباسی از مجموعه کمیک‌های Secret Invasion بود. سموئل جکسون (Samuel L. Jackson) و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) در حال بازگشت به‌عنوان نیک فیوری (Nick Fury) و Talos the Skrull برای سری اصلی Secret Invasion هستند. درحال حاضر سریال هیچ تاریخ اکرانی ندارد. ولی قرار است از شبکه دیزنی پلاس (Disney+) به نمایش گذاشته شود.

بعد از حمله ناموفق به Skrull Empire توسط گروه مخفی Illuminati hero، چندین ابرقهرمان با Skrull جایگزین شدند. این موجب فاجعه‌های مخرب داخلی، میان هر دو دولت برجسته و گروه فوق بشری می‌شود.

Ironheart

Disney Investor Day: Marvel Recap – Hero Club

ریری ویلیامز (Riri Wiliams) جانشین زره‌پوش مرد آهنی (Iron Man) قرار است اولین بازی خود را به‌صورت زنده در استودیو مارول (Marvel Studio) برای آیرن‌هرت به نمایش بگذارد.

ریری اولین حضور خود را در سال ۲۰۱۶ به‌عنوان یکی از جدید‌ترین قهرمانان کمیک مارول انجام داد. یک نوجوان نابغه توجه تونی استارک (Tony Stark) را پس از ساختن زره مرد آهنی، از فناوری‌های دزدیده شده از MIT به خود جلب کرد. استارک حالا به‌طور دائمی از کار در MCU خارج شده است و این مبهم است که ریری نقش خود را چگونه ایفا خواهد کرد.

Armor Wars

معرفی پروژه‌های مارول در Disney Investor Day | از چهار شگفت‌انگیز تا Secret Invasion!

دان چیدل (Don Cheadle) هم‌چنین میراث مرد آهنی را به‌عنوان جیمز رودز (James Rhodes) یا War Machine در MCU ادامه خواهد داد. به نظر می‌رسد که این مجموعه با مقابله با بدترین ترس تونی، یعنی فاش شدن فناوری و افتادن به دست افراد اشتباه است، از روی کمیک ۱۹۸۷ اقتباس شده است. در این‌جا تونی به دور دنیا می‌رود و به‌دنبال دزد فناوری خود می‌گردد. به‌نظر می‌رسد دیزنی پلاس درحال تغییر رودز از یک نقش مکمل، به یک نقش اصلی باشد.

The Guardians Of The Galaxy Holiday Special

نمایش Guardians Vol. 3 قرار بود در ۲۰۲۳ باشد اما جیمز گان (James Gunn) کمی زودتر و در ۲۰۲۲ آن را به طرفداران باز می‌گرداند. او درحال نوشتن و کارگردانی این مجموعه است.

I Am Groot

بیبی گروت (Baby Groot) حالا با لباس‌های جدیدی می‌درخشد. هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این لباس‌ها مشخص نشده و با توجه به دخالت او در فیلم Guardians، وین دیزل (Vin Diesel) صداپیشگی بیبی گروت را به همراه گروهی جدید و غیر معمول از شخصیت‌ها انجام خواهد داد.

Ant-Man And The Wasp: Quantumania

سومین فیلم Ant-Man And The Wasp حالا تایید و با عنوان Quantumania معرفی شده است. پیتون رید (Peyton Reed)، پاول راد (Paul Rudd)، مایکل داگلاس (Michael Douglas)، اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) و میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) کارگردانی این فیلم را برعهده دارند. از طرف دیگر جاناتان میجرس (Jonathan Majors) و شرکت Lovecraft Country درحال انتخاب نقش شرور این فیلم به‌عنوان Kang the Conqueror هستند؛ یک شرور و ستم‌گر از آینده بسیار دور. با توجه به اهمیت قلمرو تازه کشف شده Quantum Realm در این مجموعه و جهان بزرگ موجود، کانگ یک شخصیت منفی ویژه برای Quantumania خواهد بود.

 چهار شگفت‌انگیز | Fantastic 4

Disney Investor Day Reveals Big Plans for Marvel, Star Wars, and More << Rotten Tomatoes – Movie and TV News

جان واتس (Jon Watts) کارگردان فیلم چهار شگفت‌انگیز خواهد بود! بعد از کارگردانی مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه (Homecoming)، دور از خانه و قسمت بعدی که در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود، جان واتس دوباره روی صندلی کارگردانی می‌نشیند تا نسخه MCU اولین خانواده مارول را بسازد. تاریخ اکران، انتخاب بازیگران و ایده کلی از داستان فیلم هنوز در دسترس است. اما این اعلامیه به ویژه اولین ورود مارول استودیو به املاک فاکس قرن بیستم است که دیزنی اخیراً به دست آورد.

آخرین مقالات کمیک را در کافه کمیک بخوانید. در ضمن، در این مطلب می‌توانید جدیدترین تریلرها از پروژه‌های مارول که در رویداد Investo Day به‌نمایش درآمدند را تماشا کنید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

A person who's been born to die with Video Games! Gonna write the bests Gonna make the bests

  • instagram

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: همه تریلرهای به‌نمایش درآمده از پروژه‌های مارول در Disney Investor Day - کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.