تصویر جدیدی از انگشتر بری آلن در فیلم The Flash منتشر شده است

تصویر جدیدی از انگشتر بری آلن در فیلم آینده‌ی The Flash در توییتر منتشر شده، با کافه کمیک همراه باشید.

تولید فیلم فلش به خوبی در حال انجام است و اخیرا مجموعه‌ای از عکس‌ها از صحنه‌ی فیلم‌برداری این فیلم به بیرون درز کرده که شامل یک نگاه اجمالی به بازیگران این فیلم یعنی Sasha Calle و Michael Keaton و اسپیدستر نقش اول یعنی Ezra Miller بوده. عکس جدیدی که در زیر مشاهده می‌کنید، بری را با یک لباس معمولی در بیرون دادگستری نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که او در انگشت اشاره‌ی دست چپ خودش حلقه‌ی معروف فلش را نیز به همراه دارد.

این انگشتر که از حلقه‌های ازدواج پدر و مادر بری ساخته شده است، برای اولین بار در سال ۱۹۵۶ به طرفداران معرفی شد و به بری این امکان را می‌دهد تا لباسش را درون آن مخفی کند. درون این انگشتر یک فنر برای آزاد سازی لباس وجود دارد و بری می‌تواند در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کند. یک‌ نسخه از این انگشتر قبلا در فصل ۵ سریال تلویزیونی فلش نشان داده شده بود ولی طرفداران انتظار نداشتند که آن را در سینما نیز ببیند، به خصوص پس از این که خبری از این انگشتر در فیلم لیگ عدالت نبود.

Miller در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly در سال ۲۰۱۷ گفته بود:

من می‌توانم تایید کنم که لباس فلش از حلقه خارج نمی‌شود (در فیلم)، همه چیز باید مراحل خاص خود را طی کند. بری یک دانشمند فوق‌العاده باهوش است و ما به این ویژگی‌اش احترام می‌گذاریم. شاید گنجاندن این اتفاق در فیلم کمی برای ما سخت باشد البته چیز‌های جالب دیگری هم وجود دارد.

نقش اصلی این فیلم یعنی شخصیت فلش توسط Ezra Miller بازی خواهد شد. همچنین Ben Affleck و Michael Keaton نقش بتمن‌های این فیلم، Kiersey Clemons نقش آیریس وست از فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر، Sasha Calle نقش شخصیت سوپرگرل و Maribel Verdu و Ron Livingston نقش نورا و هنری آلن را بازی خواهند کرد.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۱ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.