Deathstroke قرار بود تا رهبری تیم را در The Suicide Squad بر عهده گیرد

Deathstroke قرار بود تا رهبری تیم را در The Suicide Squad بر عهده گیرد

به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه‌ی ساخت The Suicide Squad منتشر شده‌ست که خبری از ایده‌ی اولیه حضور Deathstroke را می‌دهد. با کافه کمیک همراه باشید.

بعد از نمایش داده شدن پشت صحنه‌ی ساخت فیلم The Suicide Squad توسط جیمز گان (James Gunn)، توجه بیننده‌ها به تصاویر مفهومی (concept art) جلب شده که پشت سر گان، روی دیوار بوده‌اند. تصاویری که خبر از ایده‌ی اولیه حضور Deathstroke و رهبری شدن تیم Task Force X توسط را او می‌دهند. همان‌طور که احتمالا در فیلم تماشا کرده‌اید، آماندا والر (Amanda Waller) برای ماموریت سری خود، دو تیم را به صحنه می‌فرستد که یکی‌شان توسط ریک فلگ (Rick Flag) و دیگری توسط بلاد اسپورت (Bloodsport) رهبری می‌شوند.

آن چیزی که گان در ابتدای ساخت فیلم مد نظر داشت، حضور داشتن Deathstroke به‌عنوان رهبر تیم دوم بود، اما در ادامه‌ی مسیر نظر خود را به Bloodsport تغییر داد. به‌نظر من (نویسنده) حضور پیدا کردن Bloodsport و به‌کارگیری شخصیتی جدید در فیلم، کار درست‌تری بود تا استفاده‌ی از کاراکتری محبوب و معروف به نام Deathstroke. این کار سبب شخصیت‌پردازی یکی از بهترین ویلن‌هایی شد که سوپرمن (Superman) یا هر قهرمان دیگری در ادامه‌ی فیلم‌های دی سی (DC) می‌تواند با او برخورد داشته باشد.

سمت چپ بالا، می‌توانید تصویری که دث‌استروک در آن حضور دارد را مشاهده کنید.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.