آیا شاهد حضور ولورین در MCU خواهیم بود؟

آیا شاهد حضور ولورین در MCU خواهیم بود؟

به‌تازگی هیو جکمن، بازیگر نقش ولورین تصویری را در اینستاگرام خود قرار داده که باعث ایجاد شدن حواشی زیادی درباره‌ی بازگشت او شده. با کافه کمیک همراه باشید.

هروقت که صحبت از شخصیت ولورین (Wolverine) در فیلم‌های مردان ایکس (X-Men) به میان می‌آید، تمام ذهن‌ها به سمت یک نفر می‌رود؛ هیو جکمن (Hugh Jackma). بازیگری که در نه فیلم مردان ایکس حضور داشته و یکی از معدود افرادی‌ست که نقش یک شخصیت ثابت را برای مدت مدیدی عهده‌دار بوده. طی چندسال اخیر، به‌خصوص بعد از فیلم لوگان (Logan) سال ۲۰۱۷، هیو جکمن رسما اعلام کرد که کار او با این شخصیت به پایان رسیده و قرار نیست تا طرفداران دوباره شاهد او باشند، اما دو استوری جدید او در اینستاگرام، حاکی از چیز دیگری‌ست.

طی دو روز اخیر جکمن طراحی یکی از مشهورترین هنرمندان فضای مجازی، باسلاجیک(Bosslogic)، را در صفحه‌اش قرارداد که در آن دست لوگان و پنجه‌های آهنین را در آن مشاهده می‌کردیم؛ اما او به این پست بسنده نکرد و سپس تصویری از خود و کوین فایگی (Kevin Feige)، رئیس استودیو مارول را نیز در صفحه‌ی شخصی خویش قرارداد. این اتفاق به هیچ عنوان نمی‌تواند اتفاقی باشد، به‌خصوص ترکیب این دو موضوع در کنار یکدیگر. با تمام این اوصاف باید به این مسئله اشاره کنیم که تصویر جکمن با فایگی برای سال ۲۰۱۳ است و دلیلی قطعی برای بازگشت او محسوب نمی‌شود. جکمن زمانی که کمپانی قرن ۲۰ فاکس توسط دیزنی خریداری شد، مصاحبه‌ای درباره‌ی نقش خود انجام داد و گفت:

«اگر هفت سال پیش این اتفاق می‌افتد، منم قطعا این‌طوری بودم که آره! ولی از اول می‌دونستم که الان وقتش رسیده که من این مهمونی رو ترک کنم. یکی دیگه بعد از من این نقش رو می‌گیره و ادامه‌اش میده؛ این شخصیت اون‌قدری خوب هست که کسی از دستش نده. می‌دونی این ماجرا برای من مثل چیه؟ مثل اینکه توی راه خونه‌ای و یهو رفیقت بهت زنگ می‌زنگه و می‌گه که یه مهمونی خفن گرفته و یه دی‌جی خوب آورده، حالا ازت می‌‌پرسه که میای؟ توهم می‌گی که ببین مهمونی باحالیه‌ها، دی‌جی خوبی هم داری، اما نه… من از اوضاعم راضی‌ام.»

درست است که که کار جکمن و لوگان با یکدیگر به پایان رسیده، اما حال که مارول درحال راه اندازی جهان‌های موازی خود است و می‌تواند نسخه‌های مختلف از شخصیت‌هایی که بازیگران‌شان به‌شدت شناخته شده‌ هستند، را وارد داستان کند، دور از ذهن نیست که روزی شاهد حضور مجدد جکمن در نقش لوگان باشیم. اما از طرفی نیز ممکن است که جکمن فقط یکبار دیگر قبل از اینکه این نقش به بازیگری دیگر داده شود، به‌صورت افتخاری در یکی از پروژه‌های مارول حضور پیدا کند و مهر اختتامیه را بر این شخصیت، برای همیشه بزند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه می‌شود.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.