ده مورد از کمیک های مارول تابستان ۲۰۲۱ که بهتر است بخوانید

کمیک های مارول تابستان ۲۰۲۱

مارول فقط می‌خواهد مطمئن شود در این روز‌های گرم که بیش‌تر وقت طرفداران در خانه می‌گذرد و کاری برای انجام دادن ندارند، آن را با خواندن کمیک های مارول تابستان ۲۰۲۱ جذاب‌تر کنند. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

با گرم شدن هوا مارول نیز برخی از بهترین و بزرگ‌ترین داستان‌های خود را ارائه داده است و این بار فقط محدود به رویدادهای کراس‌اور نیستند گرچه مارول با آن‌ها غریبه نیست. این بار طرفداران می‌توانند منتظر بمانند تا برخی از شخصیت‌های موردعلاقه‌ی خود را در کتاب‌های انفرادی و تیمی ببینند.

سرانجام برخی از کمیک‌های طولانی به پایان رسیدند به این معنی که تیم‌های خلاقی به سراغ شخصیت‌ها رفتند و این زمان بسیار خوبی برای خوانندگان جدید است که بتوانند با دنیای کمیک‌ها بهتر ارتباط برقرار کنند. همچنین استعدادهای خلاقی نیز در حال کار بر روی شخصیت‌های کمتر شناخته شده هستند و این یعنی همه چیز برای همه‌ی افراد وجود دارد. به همین منظور هم در این مقاله به سراغ ده مورد از کمیک های مارول تابستان ۲۰۲۱ رفته‌ایم که در این تابستان می‌تواند شما را تا حد زیادی سرگرم کند.

کمیک جدید پلنگ سیاه برای یک داستان جاسوسی تیچالا را به زمین باز می‌گرداند

کمیک های مارول تابستان ۲۰۲۱

Ta-Nehisi در پنج سال اخیر در بخش پلنگ سیاه بهتر عمل کرده به طوری که پنجاه شماره از این شخصیت در داستان‌ها وجود دارد اما در ماه آگوست برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، جان ریدلی، پلنگ سیاه را در رویداد جدیدی نشان خواهد داد که او را از فضا خارج کرده و در یک داستان جاسوسی ابرقهرمانانه فرو خواهد برد.

اگرچه هنوز مشخص نیست که این داستان دقیقا در مورد چیست اما بهترین زمان برای غرق شدن در ماجراهای پادشاه واکانداست و به تمام کسانی که دوست دارند ببیند تا یک قهرمان غیرفضایی با مسائل کهکشانی چگونه سر و کله میزند، توصیه می‌شود. این‌طور که به نظر می‌رسد این کمیک یکی از کمیک های مارول تابستان ۲۰۲۱ که می‌تواند طرفداران را سرگرم کند.

یک جنگ شیطانی مرد عنکبوتی را در برابر دو نسخه‌ی مختلف از شش خبیث قرار می‌دهد

کمیک های مارول تابستان ۲۰۲۱

نیک اسپنسر با همکاری هنرمند کمیک Ultimate Spider-Man در جنگ شیطانی (Sinister War) یعنی مارک بگلی (Mark Bagley)، در حال نوشتن داستانی در مورد دشمنان قدیمی مردعنکبوتی در یک سری کوتاه کمیکی است. این بار، مرد عنکبوتی مجبور است نه با یک تیم بلکه با دو تیم مختلف مبارزه کند زیرا دکتر اختاپوس و کرکس هر دو نسخه‌های خود از شش خبیث را در اختیار دارند.

در حالی که به نظر می‌رسد این دو تیم زیاد از هم خوششان نمی‌آید، چیزی که آن‌ها به شدت از آن متنفرند یک خزنده‌ی خاص است. برای این کمیک ما در هفته دو بار شاهد انتشار قسمت‌های جدید خواهیم بود که یکی از آخرین داستان‌های اسپنسر قبل از شروع داستان مرد عنکبوتی در پاییز است.

داستان واقعی Kang The Conqueror

کمیک های مارول تابستان ۲۰۲۱

نویسندگان Collin Kelly، Joyride و Jackson Lanzing در تابستان امسال با یک سری کوتاه به سراغ Kang the Conqueror یکی از معروف‌ترین شرورهای مارول رفتند. آن‌ها قصد دارند او را به گونه‌ای به مخاطبان جدید معرفی کنند که تاریخ طولانی دشمنان انتقام‌جویان را به طور کامل پشت سر بگذارد.

در این کمیک مشخص می‌شود که کَنگ در یک چرخه‌ی بی‌پایان گرفتار شده و سعی دارد آن را با خود جوان‌ترش بشکند و این اتفاق کاملا به موقع رخ می‌دهد زیرا قبلا مشخص شده است که کَنگ فاتح یک شرور بزرگ در فیلم مرد مورچه‌ای ۳ خواهدبود.

داستان‌های گارد زمستانی که نشان می‌دهد این گارد بیوه‌ی سفید (White Widow) و نگهبان قرمز (Red Guardian) را شکار می‌کند

چند ماه بعد از فیلم، تیم قدرت‌مند روسی یعنی Winter Guard در ماه آگوست سری کوتاه کمیکی خود را دریافت می‌کند. این بار می‌بینیم که نگهبان سرخ توسط دولت خودش شکار می‌شود در حالی که او شروع به یادگیری چیز‌هایی در مورد میهن خود کرده بود که مردمش ترجیح می‌دادند هیچ‌وقت نمی‌دانست.

این امر منجر به باز شدن پای Yelena Belova (بیوه‌ی سفید) به داستان می‌شود و گارد زمستانی هم قصد ندارد زیاد با آن‌ها مهربان باشد.

Avengers: Tech on، بعد از این که انتقام‌جویان قدرت خود را از دست دادند، زره شکل Iron Man تمام آن قدرت‌ها را در خود جای داد

مانند Super Sentai؟ یا شاید مانند ربات‌های غول‌پیکر؟ Avengers: Tech on برای کسانی است که به دو سوال قبلی پاسخ بله داده‌اند! این مجموعه تا حدی ایده‌ی Bandai Namco بوده اما با نویسندگی Jim Zub و طراحی Jeff Cruz بسیار عالی‌تر خواهد شد.

داستان حول محور اختراع سلاحی توسط جمجمه‌ی قرمز (Red Skull) می‌گردد که با آن می‌تواند قدرت قهرمانان را از بین ببرد و در این میان تونی استارک با زره مخصوص خود که قدرت‌های مختلف انتقام‌جویان را دارد برای مبارزه باز می‌گردد.

Darkhawk قهرمان جدیدی را به دنیای مارول‌معرفی می‌کند

کمیک های مارول تابستان ۲۰۲۱

Kyle Higgins سال‌هاست که مشغول کار در Power Rangers است پس چرا اجازه نمی‌دهید که این پسر نسخه‌ی مارولی Power Rangers را در Darkhawk تصاحب کند؟

این بار تمرکز روی Chris Powell نیست بلکه در عوض روی یک بازیکن بسکتبال جوان به نام Connor Young بوده. کانر سنگ طلسم Darkhawk را پیدا کرده و قدرت‌های جدیدی را به دست می‌آورد که به نظر می‌رسد یک هدیه است اما او از همه چیز آگاهی ندارد و ممکن است تمام چیز‌هایی که با این قدرت همراه بوده خوب نباشند.

Amazing Fantasy یک داستان از یک دنیای موازی را روایت می‌کند که شخصیت‌های آن نسخه‌های نمادین و کلاسیک مارول هستند

کمیک های مارول تابستان ۲۰۲۱

یک سری کمیکی کوتاه که نویسندگی و طراحی آن توسط Kaare Andrews انجام گرفته، Amazing Fantasy چیزهایی را به تصویر می‌کشد که مارول آن را نمادین‌ترین نسخه از شخصیت‌های محبوب خود می‌نامد.

اتاق قرمز بیوه‌ی سیاه، مرد عنکبوتی نوجوان و کاپیتان آمریکای جنگ جهانی دوم، این سه از جدول زمانی خود گرفته شدند و به سرزمینی جدید و غیرممکن منتقل شدند. این کمیک در اواخر ماه جولای منتشر می‌شود و کاملا ارزشش را دارد تا به طراحی بی‌نظیر Kaare Andrews نگاهی بی‌اندازید.

مردان ایکس: دادگاه مگنتو که می‌تواند سرنوشت جهش‌یافته‌ها را تعیین کند

کمیک های مارول تابستان ۲۰۲۱

اگرچه کتاب X-Factor از Leah Williams با کیفیت عالی به پایان رسید اما این به معنای اتمام کار او با X-Comics نیست. اتفاقا برعکس، او در حال همکاری با Lucas Werneck برای ساخت یک مجموعه‌ی کمیکی کوتاه بوده که در ماه آگوست منتشر می‌شود و به قتل و دادرسی مربوط می‌شود که ملت کراکوا را از هم می‌پاشد و در نهایت بر نوع جهش‌یافته‌ها نیز تاثیر زیادی خواهد داشت.

Defenders یک تیم مدافع جدید را برای نجات تمام هستی معرفی می‌کند

کمیک های مارول تابستان ۲۰۲۱

مدافعان همیشه یک تیم با حساب و کتاب بوده‌اند و عضو جدیدی به نام Masked Raider را معرفی کرده‌اند که به همراه اعضای با سابقه‌ای مانند دکتر استرنج و موج‌سوار نقره‌ای برای نجات جهان می‌جنگد.

این بار تیم با ماموریتی مواجه می‌شود که ماهیت واقعیت را شامل می‌شود. از زمانی که Al Ewing کار خود را با مارول شروع کرده هیچ‌وقت از آن دست نکشیده. این مجموعه‌ی کمیکی کوتاه حول این موضوع می‌چرخد که دنیای مارول اولین واقعیتی نیست که وجود داشته پس آن را از دست ندهید.

Marvel’s Voices: Identity، تمرکز بر روی قهرمانان آسیایی

کمیک های مارول تابستان ۲۰۲۱

کمیک Marvel’s Voices: Identity شماره‌ی یک، کمیکی است که با استعدادترین سازندگان آسیایی در آن حضور دارند و به برخی از شخصیت‌های آسیایی مارول مانند Silk و Ms. Marvel توجه بسیاری می‌کند. این داستان‌ها به دلیل نشان دادن تنوع در کمیک و قلم نویسندگان بسیار عالی هستند.

 

امیدوارم از مطالعه لیست کمیک های مارول تابستان ۲۰۲۱ لذت برده باشید. نظر خود را در مورد این کمیک‌ها و این مقاله با ما در میان بگذارید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.