• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه ثابت کردند که چرا یکی از بهترین زوج‌های مارول هستند

کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه ثابت کردند که چرا یکی از بهترین زوج‌های مارول هستند

نبرد نهایی برای سرنوشت واقعیت از راه رسید و کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه هم مشکلی برای نگه داشتن خط مقدم در مقابل Squadron Supreme ندارند، با کافه کمیک همراه باشید.

هشدار اسپویل برای کمیک Heroes Return شماره‌ی یک

همچنین برای شناخت بیش‌تر شخصیت‌های نام برده در این نوشته و تجسم بهتر صحنه‌های مبارزه، پیشنهاد ما به شما این است که این کمیک جذاب را از دست ندهید.

نبرد نهایی برای سرنوشت واقعیت به واکاندا رسیده، جایی که انتقام‌جویان و Squadron Supreme قرار است به مصاف هم بروند تا ببینند چه کسانی واقعا شایسته‌ی عنوان قدرتمند‌ترین قهرمانان زمین هستند. با وجود تمام برتری‌هایی که Squadron Supreme ممکن است در دنیای خود داشته باشند، هنوز هم از توانایی‌های دشمنان جدیدشان با خبر نیستند. انتقام‌جویان برای آن‌ها یک تهدید جدی محسوب می‌شوند به طوری که کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه یک درس اساسی به آن‌ها دادند که از این به بعد هیچ‌کس را دست کم نگیرند.

نبرد به سرعت آغاز شده و قهرمانان به شدت با یک‌دیگر درگیر می‌شوند. ابتدا Hyperion و Power Princess با خدای صاعقه یعنی ثور درگیر شده و پتک او را از دستانش در می‌آورند. در این هنگام تنها کاری که کاپیتان آمریکا می‌تواند انجام دهد این است که سعی کند Coulson را از مکعب Pandemonium جدا کند، چیزی که باعث به وجود آمدن این واقعیت شده. وقتی که ماشین پرنده‌ی کاپیتان آمریکا و Coulson به زمین نشست او به دیگر انتقام‌جویان در میدان نبرد پیوست، مخصوصا به T’Challa(پلنگ سیاه) که بسیار درگیر بود اما این کار چیزی بود که به آن عادت داشت.

در حالی که Hyperion و Nighthawk ثور و بلید(Blade) را از مبارزه خارج کردند، به هیچ وجه انتظار حمله‌ی سریع پلنگ سیاه را نداشتند که با یک دست ضربه‌ی محکمی به آن‌ها زد. حتی Hyperion توانا هم که قدرتی معادل قدرت سوپرمن دارد نتوانست او را متوقف کند. با توجه به قدرت‌های کیهانی Phoenix و Starbrand که تمرکز خود را روی مکعب Pandemonium گذاشته‌اند و همچنین ثور و بلید که از مبارزه خارج شده‌اند، تنها کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه همراه با تجهیزات وایبرنیومی خود در مقابل Squadron Supreme ایستاده‌اند.

کپ و پلنگ سیاه با همکاری هم جلوی Nighthawk و Hyperion ایستادند و در کمال تعجب و ناباوری توانستند آن‌ها را متوقف کنند. از نظر ظاهری واقعا تکان‌دهنده است که T’Challa و کاپیتان آمریکا، دو قهرمانی که به نسبت از حریفان خود ضعیف‌تر بودند، نبرد علیه Squadron Supreme را به پایان رساندند. شاید آن‌ها کسانی نباشند که تاثیرات مکعب Pandemonium بر جدول زمانی را خنثی کنند اما توانستند با حفظ خط مقدم در مقابل Squadron Supreme جهان مارول را به شکل مناسب خود بازگردانند. این اتفاق نشان‌گر آن است که این دو قهرمان بدون هیچ قدرت کیهانی توانستند در مقابل بزرگترین جنگجویان جهان بایستند و ثابت کنند که یکی از بهترین زوج‌های مارول‌ هستند.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: رتبه‌بندی ده تن از قوی‌ترین اعضای Squadron Supreme | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.