داستان سریال Peacemaker برای قبل یا بعد از The Suicide Squad است؟

داستان سریال Peacemaker برای قبل یا بعد از The Suicide Squad است؟

حال که مدتی از پخش فیلم The Suicide Squad گذشته، برای خیلی‌ها سوال شده است که داستان سریال Peacemaker برای قبل یا بعد از فیلم است. با کافه کمیک همراه باشید.

سریال Peacemaker که در ژانر اکشن-کمدی درحال ساخت است، به گفته‌ی خود کارگردان و نویسنده‌ی سریال، جیمز گان (James Gunn)، بخشی‌اش دنباله‌ی جهان فیلم و بخشی دیگر برای قبل از تمام ماجراهای آن است. طبق آخرین اخبار منتشر شده‌ سریال قرار است تا به مبدا و ویژگی‌های شخصیت Peacemaker با بازی جان سینا (John Cena) بپردازد و مقدمه‌ی این ماجرا، صحنه‌ی پس از تیتراژ فیلم The Suicide Squad است. برای‌تان نمی‌گوییم که در آنجا چه اتفاقی می‌افتد، چراکه باعث لو رفتن داستان فیلم می‌شود و فقط به همین بسنده می‌کنیم که صحنه‌ی پس از تیتراژ، شروعی‌ست برای سریال. گان در مصاحبه‌اش با رسانه‌ی Vrariety گفت:

«در طول داستان سریال ما می‌فهمیم که Peacemaker از کجا اومده. توی The Suicide Squad صحنه‌ای رو داریم که بلاداسپورت درباره‌ی پدرش و رفتارش صحبت می‌کنه و توی همین لحظه دقیقا، Peacemaker رو می‌بینیم که لبخندی می‌زنه و سر تکون می‌ده. این صحنه ریشه‌ی تمام داستان سریاله.»

گان همچنین گفت که سریال در خط زمانی جهان DCEU اتفاق می‌افتد و جدای از آن نیست. به‌صورت کلی سریال قرار است تا به سه سوال اساسی درباره‌ی کریستوفر اسمیث (Christopher Smith) یا همان Peacemaker پاسخ دهد: او از کجا آمده؟ چه کارهایی کرده؟ شخصیت‌ و کارهایش چه معنایی دارند؟ و نهایتا قرار است به کجا برود؟

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع؛ Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.