مردهای عنکبوتی بامزه در انیمیشن Spider-Men In Across The Spider-Verse

مردهای عنکبوتی بامزه

فیلم انیمیشنی Spider-Man: Across the Spider-Verse در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین دنباله‌های مرد عنکبوتی است که طرفداران زیادی مشتاق دیدن آن هستند. در این فیلم تعداد زیادی شخصیت عنکبوتی حضور دارند که دیدن آن‌ها در یک اثر جذاب خواهد بود. با کافه کمیک همراه باشید تا به معرفی مردهای عنکبوتی بامزه در این فیلم بپردازیم که می‌توانند با حضور خود لبخندی بر روی لب شما بیاورند.

مرد عنکبوتی هند

مرد عنکبوتی هند

  1. مرد عنکبوتی هند (Spider-Man India)

یکی از اولین مردان عنکبوتی که مایلز مورالز با او آشنا می‌شود، شخصیت پاویتر پرابهاکار (Pavitr Prabhakar) با اسم مستعار Spider-Man India است. این شخصیت نخستین بار در شماره اول کمیک Spider-Man: India در ژانویه ۲۰۰۵ معرفی شد و توانست جذابیت‌های خود را در این کمیک به نمایش بگذارد. این شخصیت به پیتر پارکر نزدیک است و شباهت آوایی اسم به پیتر پارکر هم تصادفی نیست. داستان او با پشتیبانی شخصیت‌هایی نظیر عمو Bhim (با الهام از عمو بن)، Maya (با الهام از May) و Meera (با الهام از مری جین) بیان می‌شود. صداپیشگی این مرد عنکبوتی در انیمیشن بر عهده Karan Soni خواهد بود.

مرد عنکبوتی هند اولین نفری است که متوجه جاذبه و احساس عاشقانه بین شخصیت‌های گوئن و مایلز می‌شود. حتی زمانی که توسط یک ابرشرور قوی مشکلات زیادی ایجاد شده است، او اشتیاق زیادی دارد که بیشتر در مورد جزئیات رابطه این دو بداند. مرد عنکبوتی هند با موهای مجعد ظاهری جذاب داشته و شخصیت‌ بامزه‌ای دارد که باعث محبوبیت او در میان طرفداران شده است.

مایلز مورالز یکی از مردهای عنکبوتی بامزه

مایلز مورالز یکی از مردهای عنکبوتی بامزه

  1. مایلز مورالز (Miles Morales) یکی از مردهای عنکبوتی بامزه

بعد از مرگ پیتر پارکر، نوجوان ۱۳ ساله مایلز مورالز هویت مرد عنکبوتی را از آن خود می‌کند. مایلز توسط یک عنکبوت نیش زده شده و پس از آن قدرت‌های عنکبوتی متعددی پیدا می‌کند. مایلز پس از معرفی محبوبیت زیادی پیدا کرد و در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse جزو شخصیت‌های اصلی است.

با این‌که تجربه بیشتر مایلز در برابر برخی از نسخه‌های مرد عنکبوتی کمتر است، اما هم‌چنان همان پسر بامزه‌ای است که از ابتدای کمیک‌ها با او آشنا شده بودیم. وقتی مایلز با گوئن صحبت می‌کند دچار لکنت شده و هم‌چنان علاقه خود به سایر شخصیت‌های عنکبوتی را به وضوح نشان می‌دهد. یکی به دو کردن او با شخصیت اسپات یکی دیگر از جذابیت‌های شخصیتش است که شما را سرگرم می‌کند.

پیتر بی پارکر

پیتر بی پارکر

  1. پیتر بی پارکر (Peter B. Parker)

پیتر بی پارکر مظهر شوخ طبعی و بامزگی شخصیت‌های عنکبوتی است. نظراتی که خستگی او از زندگی را نشان داده و هیچ هیجانی در آن‌ها وجود ندارد به همراه سبک لباس پوشیدن و شلوار اسلش او، دور از ظاهر بی‌عیب و نقص ابرقهرمانان دیگر است و به دلیل همین تفاوت، شخصیت پیتر بی پارکر جذابیت‌های زیادی برای نمایش دارد. این نسخه از مرد عنکبوتی یک دختر کوچک دارد که در تریلر انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse هم حضور او به تصویر کشیده شده است.

می‌دی پارکر

می‌دی پارکر

  1. می‌دی پارکر (Mayday Parker)

یکی دیگر از شخصیت‌های عنکبوتی بامزه، می‌دی پارکر بوده که فرزند مری جین و پیتر است. می‌دی از کودکی قدرت‌های زیادی داشته و تماشای حرکات او برای هر بیننده‌ای جالب خواهد بود.

اسپایدر پانک از مردهای عنکبوتی بامزه

اسپایدر پانک از مردهای عنکبوتی بامزه

  1. اسپایدر پانک (Spider-Punk) از مردهای عنکبوتی بامزه

یکی از متفاوت‌ترین شخصیت‌ها بین مردان عنکبوتی، اسپایدر پانک است که به لطف گیتار بزرگ و لباس خاصش، سریعا می‌توان او را بین بقیه تشخیص داد. اسپایدر پانک شخصیتی هنجارشکن داشته و از گفتن ناسزا ترسی ندارد. او در انیمیشن Across the Spider-Verse هم حضور سرگرم کننده‌ای خواهد داشت. تحریک مایلز برای این‌که چیزی بیشتر از یک مرد عنکبوتی باشد و تایید شورش کودکانه می‌دی ‌پارکر، شخصیت جذاب و در عین حال بامزه او را نشان می‌دهد.

گربه عنکبوتی

گربه عنکبوتی

  1. گربه عنکبوتی (Spider-Cat)

لیست مردهای عنکبوتی بامزه بدون گربه عنکبوتی کامل نخواهد بود. تصور کنید یک گربه بامزه ماسک مرد عنکبوتی بر سر داشته و با میو شدید، شروران داستان را به زمین می‌اندازد. طرفداران بازی Spider-Man: Miles Morales از قبل با گربه عنکبوتی آشنایی داشته و از جذابیت‌های این شخصیت آگاهند. البته گربه عنکبوتی تنها حیوانی نیست که با قدرت‌های عنکبوتی یافت می‌شود.

  1. اسپایدر رکس (Spider-Rex)

وقتی مردم به مرد عنکبوتی فکر می‌کنند، احتمالاً یک انسان لاغر و ورزشکار در ذهن‌شان شکل می‌گیرد. حتی اگر در مورد حیوانات هم فکر کنند، گربه عنکبوتی و میمون عنکبوتی منطقی‌تر بنظر می‌رسد زیرا حیوانات چابکی هستند. دقیقا به همین دلیل است که شخصیت اسپایدر رکس بسیار خنده دار است. تلاش‌های اسپایدر رکس برای مدیریت تارهای عنکبوتی، بدن بزرگ و بازوهای ریز، عنصر کمدی فیزیکی را به شخصیت او اضافه می‌کند.

پیتر پارکدکار

پیتر پارکدکار

  1. پیتر پارکدکار (Peter Parkedcar)

بازی با لغات به تنهایی این نسخه از پیتر را به یکی از خنده‌دارترین نسخه‌های تاریخ تبدیل می‌کند. در واقع Peter Parkedcar از جمله آن ایده‌هایی است که با خود فکر می‌کنید نویسنده کتاب‌های کمیک زمان خلق آن به چه چیزی فکر کرده است. تنها تصور کردن یک ماشین عنکبوتی که در شهر نیویورک درحال چرخش است، خنده‌دار به‌نظر می‌رسد اما سایر شخصیت‌های عنکبوتی رابطه خوبی با او دارند.

وب اسلینگر (Web-Slinger)

وب اسلینگر (Web-Slinger)

  1. وب اسلینگر (Web-Slinger)

می‌توانید مرد عنکبوتی هفت‌تیرکش را تصور کنید که با یک اسب در مبارزه حاضر می‌شود؟ وب اسلینگر یا تار انداز شخصیت عنکبوتی است که بر پایه تصویر کلی غرب وحشی ایجاد شده است. او با لهجه قدیمی وسترن و تمایل استفاده از اصطلاحات کابویی کتاب‌های مصور یکی از مردهای عنکبوتی بامزه است. از آن‌جایی که وب اسلینگر همیشه با اسب خود در کمیک‌ها حضور دارد، می‌توان او را یک سواره نظام در مبارزات دانست.

مردهای عنکبوتی بامزه

مردهای عنکبوتی بامزه

  1. مرد عنکبوتی روانشناس (Spider-Therapist)

در مورد شخصیت Spider-Therapist اطلاعات زیادی در دست نیست اما حضور چند ثانیه‌ای او در تریلر انیمیشن به قدری جذاب بود که نوید یک مرد عنکبوتی بامزه و دوست داشتنی را می‌دهد. وجود یک مرد عنکبوتی روانشناس کاملا منطقی بنظر می‌رسد، در واقع این شخصیت نشان می‌دهد که مردان عنکبوتی هم به سلامت روان خود اهمیت می‌دهند.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. سلام و خسته نباشید. واقعا شخصیت های فرعی قسمت دوم این سه گانه خیلی جذاب بودند:thumbsup::thumbsup:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

مردهای عنکبوتی بامزه در انیمیشن Spider-Men In Across The Spider-Verse
  • نام : مرد عنکبوتی
  • خالق : استن لی - استیو دیتکو
  • اولین اثر : شماره ۱۵ Amazing Fantasy سال ۱۹۶۲
  • متعلق به کمپانی : مارول
  • لقب ها : پیتر بنجامین پارکر - Wall Crawler - Web-Head - Friendly Neighborhood Spider-Man
  • محل تولد : کویینز نیویورک
  • معروفترین آثار : Spider-Man: No More، The Death of Gwen Stacy، The Death of Jean DeWolff، Kraven's Last Hunt، Spider-Verse
  • قابلیت ها : حس عنکبوتی - هوش بالا - بالا رفتن از روی تقریبا هر سطحی - قدرت بدنی زیاد بخاطر نیش عنکبوت رادیو اکتیوی - سرعت و انعطاف بالا
  • شغل : صاحب شرکت Parker Industries - عکاس و خبرنگار روزنامه Daily Bugle - محقق در آزمایشگاه Horizon
  • حالت های دیگر : مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ (میگل اوهارا) - مرد عنکبوتی (مایلز مورالس) - Ricochet
  • همکاران: چهار شگفت‌انگیز انتقام‌جویان جدید گربه سیاه سیلک مردان ایکس زن عنکبوتی مادام وب
  • دشمنان: گابلین سبز هاب گابلین دکتر اختاپوس مرد شنی کارنیج الکترو