اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home به‌نمایش درآمد

اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home به‌نمایش درآمد

بعد از لو رفتن تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home ، سونی، دیزنی و مارول تصمیم گرفتند که بهتر است تا قبل از بدتر شدن همه چیز و لو رفتن‌های بیشتر، اولین تریلر فیلم را پیش از موعد منتشر کنند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home را تماشا کنید.

 

 

همان‌طور که در تریلر دیدید، این فیلم دنباله داستان پیتر پارکر و اسپایدرمن پس از اتفاقات فیلم Spider-Man: Far from Home است؛ جایی که تمام دنیا به هویت مرد عنکبوتی پی برده و این مهم او و اطرافیان‌اش را به دردسر انداخته، اما راه‌حل چیست؟ پیتر برای درست کردن اوضاع سراغ دکتر استرینج می‌رود و او پس از اجرای یک طلسم، و هر اتفاق دیگری که در این حین می‌افتد، باعث می‌شود که دنیاهای موازی با هم ادغام شوند و دوره‌های زمانی مختلف به یکدیگر گره بخورند.

بزرگ‌ترین غافلگیری این تریلر، نمایش بمب‌های گرین گابلین و البته دیدن دوباره دکتر اختاپوس از فیلم دوم سم ریمی بود. مطمئنا Spider-Man: No Way Home حرف‌های زیادی برای زدن دارد و با توجه به شایعه‌ها و اطلاعاتی که تا الان حول این فیلم منتشر شده، باید منتظر غافلگیری‌های بیشتری نیز باشیم.

سومین فیلم اسپایدرمن MCU در تاریخ ۲۶ آذر ۱۴۰۰ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۱) اکران می‌شود. شما چقدر منتظر این فیلم هستید؟ برای‌مان بنویسید.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home از راز تاریک دکتر استرینج رونمایی می‌کند؟ | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.