• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home از راز تاریک دکتر استرینج رونمایی می‌کند؟

تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home از راز تاریک دکتر استرینج رونمایی می‌کند؟

تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home از راز تاریک دکتر استرینج رونمایی می‌کند؟

پس از ماه‌ها انتظار بالاخره تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شد و با خود تئوری‌های زیادی را به‌همراه آورد. با کافه کمیک همراه باشید تا به رازی تاریک که توسط دکتر استرینج فاش می‌شود بپردازیم.

تریلر Spider-Man: No Way Home با رونمایی کردن از دکتر استرینج (Doctor Strange)، خبر از قدرتی بسیار بزرگ‌تر از آنچه که فکرش را می‌کردیم را به همه‌مان داد. بالاخره می‌دانیم که استرینج یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های سراسر MCU است و تا جای ممکن از اشتباهات دوری می‌کند؛ نمونه‌ی بارز آن تماشای ۱۴ میلیون اتفاق بود که می‌توانست در فیلم Endgame بیافتد و باعث شکست آن‌ها شود؛ به همین دلیل امکان تماشای آینده است که استرینج برخلاف گفته‌ی وانگ (Wong) عمل کرد و دست به استفاده‌ی از آن طلسم خاص زد. طلسمی به نام Forgotten Spell که می‌تواند ماجرای فاش شدن هویت مرد عنکبوتی را کاملا از یاد همه ببرد. با تمام این اوصاف و علم به اینکه می‌دانیم استرینج نسبت به پیامدهای اعمال‌اش آگاه است، جمله‌ای از در تریلر می‌شنویم:

«حواست باشه که چه چیزی درخواست می‌کنی، پارکر»

شنیده شدن این جمله سبب مطرح شدن تئوری‌های بسیاری در بین طرفداران شد، مبنی بر اینکه یک اشتباهی در کل آن فرآیند به‌وجود آمده است. یکی از همین تئوری، امکان حضور پیدا کردن مفیستو (Mephisto)، شیطان معروف مارول، است که همگی انتظار دیدن‌اش را در سریال WandaVison داشتند. بعضی بر این باورند که مفیستو با کنترل کردن استرینج کاری کرد که متقاعد شود تا دست به پاک کردن حافظه‌ی مردم جهان بزند و بعضی دیگر گمان می‌کنند، استرینج داخل فیلم، در اصل همان مفیستوی اسرارآمیز است. یکی از نشانه‌های این تئوری، عبارت «شیطان در لباس مبدل یا شیطان تغییر قیافه داده» (Devil in disguise) است که روی یکی از تابلوهای اعتراضی به مردعنکبوتی می‌بینیم و از طرفی نیز با اقامتگاه استرینج طرف می‌شویم که برف سرتاسر آن را پوشانده. این سرما، سرمایی عادی نیست و ممکن است که جهنمی باشد. حتی گروهی از افراد، چشمک زدن استرینج را عملی برخلاف رفتارهای همیشگی او می‌داند، به‌خصوص که پس از دروغ گفتن به وانگ اتفاق افتاد.

یکی دیگر از تئوری‌ها این است که پیتر، با مفیستو بر سر فراموش شدن هویت‌اش از ذهن مردم معامله می‌کند. مفیستویی که در قامت استرینج ظاهر شده. از طرفی هم ممکن است که استرینج تمامی این خطرها را صرفا برای کمک کردن به یکی از دوستان‌اش به جان بخرد و عاملی شیطانی‌ پشت ماجرا نیست. در هر صورت می‌دانیم که دیگر حتی به تریلرهای منتشر شده توسط مارول نمی‌شود اعتماد کرد، چراکه تجربه‌ی Avengers Endgame به همه‌مان ثابت کرد عوامل فیلم صحنه‌هایی را از قصد درون تریلر قرار می‌دهند که به هیچ عنوان در فیلم استفاده نخواهد شد و صرفا برای گمراهی مخاطب هستند. نظر شما درباره‌ی تریلر چیست؟ چه تئوری را درباره‌اش در ذهن دارید؟ برای‌مان بنویسید.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

 

منبع: Gamesrader

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: بررسی تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.