• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • Non-Stop Spider-Man قرار است اکشن خالص عنکبوتی را به خانه‌هایتان بیاورد!

Non-Stop Spider-Man قرار است اکشن خالص عنکبوتی را به خانه‌هایتان بیاورد!

به گزارش «کافه‌کامیک» و به نقل از وب‌سایت ComicBook،‌ همسایه‌ی محبوب خوانندگان مجلات مصور یعنی «مرد عنکبوتی» (Spider-Man) قرار است به‌زودی مجموعه‌ی جدیدی را دریافت کند. این سِری جدید، که «مردِ عنکبوتی بی‌انتها» (Non-Stop Spider-Man) نام دارد، قرار است تابستان امسال در فروشگاه‌های مجلات مصور عرضه شود. Non-Stop Spider-Man ابتدا طی رویداد ComicsPRO واقع در شهر «پُورت‌لَند» (Portland) معرفی شد و از آنجایی که هیچکس حتی حدسش را هم نمی‌زد که Spider-Man مجموعه‌ای تازه را دریافت کند، واکنش‌های دیدنی و غیرمنتظره‌ای را به همراه داشت. اما آن‌گونه که پیداست، «جُو کِلی» و «کریس باکالو» ماجراجویی تازه را برای دنبال‌کنندگان عنکبوتی در نظر گرفته‌اند. نگارش داستان Non-Stop Spider-Man بر عهده‌ی «کِلی» بوده و «باکالو» قرار است طراحی داستان را بر عهده داشته باشد. این تیم دو نفره از بابت خلق روایتی جدید از Spider-Man، تارزَن محبوب همه‌ی ما،‌ بسیار هیجان‌ دارد.

از طریق نام این مجموعه و البته سابقه‌ی این دو تن، می‌توان حدس زد که قرار است شاهد اَکشن بسیاری در Non-Stop Spider-Man باشیم. تیم طراحی و ساخت از مواجه شدن با چالش ترکیب روایتی بی‌نظیر و اَکشنی که تَپش آورنده به شوق آمده «کِلی» نیز در ابن باب افزوده که چگونه همگی این موارد سر عرضه‌ی این داستان به زیبایی کنار هم چینده شده‌اند:

«نیک لُووی یک ویراستار با قدرت‌های ابرقهرمانی است. او گوشی را برمی‌دارد، به من زنگ می‌زند و دقیقا لغاتی را بر زبان می‌آورد که مرا به کنار گذاشتن کار و زندگی و قوطه‌ور شدن در جهان «مارول» (Marvel) راضی می‌کنند. اخرین باری که چنین چیزی رخ داد، این لغات را شنیدم:‌Spider-Man،‌ Deadpool و «اِد مَک‌گینِس» (Ed McGuinness). بی‌فکر گفتم بله! این‌بار بود؛ Spider-Man،‌ Non-Stop و «کریس باکالو». و خب، قطعا دوباره بله! اما بی‌انتها؟» وی در ادامه از اهمیت لغت «بی‌انتها» (Non-Stop) در اسم این مجموعه می‌گوید: «مجموعه‌ی Non-Stop Spider-Man برای من بهترینِ چیزی است که مجلات مصور Marvel می‌توانند باشند؛ اَکشن خستگی‌ناپذیر، روایتی حماسی، طراحی مغز منفجرکن و تِمی که برای همگان آشناست. همگی این ویژگی‌ها درکنار قلب و وجود یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های من در تمامی اعصار یعنی Spider-Man موجب می‌شوند که این داستان را عالی بنامم. «کریس» و من می‌خواهیم آدرنالین شما به حداکثر رسیده و قلب‌هایتان، طی خواندن این داستان، به قلقلک دربیایند. تسلیم داستان شوید و از همین حالا خود را برای آن آماده کنید. حتی من هم نمی‌توانم دیگر برای آن صبر کنم. آماده باشید، پلنگ‌ها! ]اشاره به تکه کلام «مری جین»[»

لازم به ذکر است که مجموعه‌ی Non-Stop Spider-Man در تیر ماه منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید اطلاعاتی که این کامیک پیشاپیش با خوانندگان به اشتراک گذاشته را مطالعه فرمایید:

«Non-Stop Spider-Man قرار است اَکشن تپش‌آور عنکبوتی‌وار محبوب شما را با حتی بیشتر از آن‌چه که می‌توانید تصور کنید ترکیب کند! خود را برای بهترین سفر کامیکی زندگی‌تان، با همراهی بهترین دوستان و دشمنان عنکبوتی، آماده کنید! «کِلی» و «باکالو» با یکدیگر همکاری کرده تا به خوانندگان اَکشن‌ترین ماجرای تارزَن محبوب Marvel را تحت یک مجله‌ی مصور ارائه دهند!»

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: خالق «اِسپاون» علاقه دارد اثری مشترک با «وِنوم» و «مرد عنکبوتی» بسازد - کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.