نسخه‌ی Justice League زک اسنایدر 3.5 ساعت است

نسخه‌ی Justice League زک اسنایدر 3.5 ساعت است

 

کارگردان فیلم Justice League یعنی «زک اسنایدر» (Zack Snyder) با انتشار تصویری از مدت زمان 3.5 ساعتی نسخه‌ی مخصوص کارگردان خبر می‌دهد. در ادامه، با آخرین اخبار سینمایی کافه‌کمیک همراه باشید.

از زمان انتشار فیلم Justice League در سال 2017، همواره جزئیات مختلفی از این اثر روانه اینترنت شده و این‌بار، نسخه‌ی مخصوص اسنایدر (Snyder’s Cut)، زمینه‌ی بحث و گفتگو را برای طرفداران «دی سی» (DC) به‌ وجود آورده است. از آنجایی که بازخوردها نسبت به فیلم آنچان مثبت نبود، طرفداران با توزیع برچسب “ReleaseTheSnyderCut” نارضایتی خود را نسبت به محصول نهایی نشان دادند. شایان ذکر است که زک اسنایدر قبل از پایان مراحل ساخت فیلم، پروژه را ترک کرد و «جاس ویدن» (Joss Whedon) جایگزین وی شد.

هفته‌ی پیش بود که خبر بسیار خوشحال‌کننده از جانب زک اسنایدر به دوست‌داران Justice League داده شد با این مضمون که آن‌ها نباید امید خودشان را برای دیدن نسخه خودش از دست دهند. جالب اینجاست که بازیگرانی همچون «بن افلک» و «گل گدت» نیز از اسنایدر حمایت کرده‌اند. اما، بازیگر نقش سوپرمن یعنی «هنری کویل» (Henry Cavill) حتی قانع نشده است که چنین نخسه‌ای از فیلم وجود داشته باشد. با تمام این تفاسیر، کمپانی «برادران وارنر» اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای انتشار نسخه زک اسنایدر وجود ندارد.

لازم به ذکر است که صحت این موضوع از جانب خودِ زک اسنایدر با انتشار تصویری در سایت Vero تصدیق شده است که مدت زمان 214 دقیقه به وضوح قابل دیدن است. همچنین، اسنایدر به این دلیل تصویر زیرین را به اشتراک گذاشته است تا طرفداران از وجود نسخه‌ی مخصوص اطمینان‌ خاطر کسب کنند. اگر توجه کنید، می‌بینید که اسنایدر دو سوال “آیا حقیقت دارد؟” و “آیا چنین چیزی وجود خارجی دارد؟” را با ” بله معلوم است که….” پاسخ داده است.

بعلاوه، تصاویری دیگر از این نسخه منتشر شده است که در آن «واندروومن»، «بتمن»، «آکوامن» و «سایبرگ» دیده می‌شود. به‌ هر حال، حتی اگر نسخه‌ی کارگردانِ زک اسنایدر نیز منتشر نشود، شنیدن اخبار جدید خالی از لطف نیست. نسخه‌ی جاس ویدن روی هم رفته با اضافه شدن 80 صفحه اسکریپت جدید، 2 ساعت است و این در حالی‌ست که نسخه‌ی اسنایدر به صحنه‌های بجا‌مانده‌ای اشاره دارد که مدت زمان فیلم را به 3.5 ساعت افزایش می‌دهد. در آخر، آیا بنظر شما این امکان وجود دارد که طرفدارن بتوانند در آینده به تماشای نسخه مخصوص Justice League بنشینند؟

منبع: screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک:  ویروس «کرونا» تاریخ بازگشت «سوپرگرل» به سینمای «دی‌سی» را به تعویق انداخت - کافه کمیک
  2. پینگ بک: زک اسنایدر از تجربه سخت خود با برادران وارنر می گوید | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.