بتمن و اسکوبی دو در کمیک جدید DC همکار می‌شوند

بتمن و اسکوبی دو در کمیک جدید DC همکار می‌شوند

DC از کمیک‌بوک بتمن و اسکوبی دو رونمایی می‌کند. این سری جدید به ماجراهای شوالیه تاریکی و شگی، اسکوبی دو، دافنه، ولما و فرد می‌پردازد. نویسندگی این مجموعه برعهده ایوان کوهن (Ivan Cohen) و شالی فیش (Sholly Fish) است.

این سری جدید قرار است در تاریخ 27 مارس (7 فروردین 1400) بصورت دیجیتال و در 13 اوریل (24 فروردین 1400) به‌صورت فیزیکی عرضه شود.

با توجه به شناخت شوالیه تاریکی و سری (Scooby Doo: Mystery Inc) می‌توان گفت با پازل ها و معماهای بسیاری روبه‌رو خواهیم شد. این کمیک برای تمام سنین مناسب خواهد بود.

batman-scooby-doo-mysteries-1252475

اولین داستان این مجموعه درباره گم شدن دستکش‌های بتمن است. دستکش‌های بتمن گم شده و تیم اسکوبی با سفر در زمان به دوره گاتهام رسیده و در حل این معما کمک می‌کنند. “داستان دستکش‌ها” به نویسندگی ایوان کوهن و آرت داریو بریزوئلا (Dario Brizuela) بوده و در تاریخ 27 مارس، ابتدا به‌صورت دیجیتالی و سپس فیزیکی در تاریخ 13 اوریل عرضه خواهد شد.

دومین داستان به ماجرای روحی در غار بتمن می‌پردازد. اما ماجرای اصلی درباره واقعی بودن با نبودن روح نیست. اگر کسی توانسته به غار بتمن نفوذ کند، آیا بدین معنا نیست که هویت بتمن لو رفته؟

شماره‌ی دوم ماجراهای بتمن و اسکوبی در 24 اوریل (24 اردیبهشت) به‌صورت دیجیتال و 11 می (21 اردیبهشت) به‌صورت فیزیکی عرضه می‌شود.

این کمیک مجموعا 24 قسمت دارد که در 12 جلد فیزیکی عرضه می‌شود. هر جلد شامل 2 قسمت خواهد بود.

شروع این فرنچایز از تاریخ 27 مارس خواهد بود.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع : Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.