Boba Fett در کمیک اختصاصی خودش حضور پیدا می‌کند

mandalorian-boba-fett

مارول در فوریه اعلام کرده بود که سعی دارد کمیکی جدید مرتبط با دنیای جنگ ستارگان و بوبا فت (Boba Fett) بسازد. اکنون روز موعود فرا رسیده. با ما در کافه کمیک همراه باشید.

بوبا فت (Boba Fett) کیست؟ Lucasfilm و شرکای دیگرش سال‌ها تلاش کردند تا به روشی سرگرم کننده و معنادار به این سوال پاسخ دهند. تا اینجای کار بوبا فت توانسته با حضور کوتاه و نه چندان عمیقش، بسیار خوب عمل کند؛ اما آیا این زره‌پوش مندلورینی می‌تواند برای یک داستان اختصاصی کافی باشد؟

تیم پشت صحنه War Of The Bounty Hunters چنین فکر می‌کند. همان‌طور که در در ماه فوریه اعلام شد، این مینی سری اولین کمیکی خواهد بود که به‌طور کامل روی شخصیت بوبا تمرکز می‌کند. این شخصیت با وجود این‌که در عناوین مختلفی حضور داشته اما تا به‌ حال بصورت عمیق و جدی به آن پرداخته نشده. مارول همچنین قول داده بود که از رویدادی رونمایی کند که قسمت‌های گذشته‌ی دنیای جنگ ستارگان را بهم متصل کند. درنهایت، روز موعود یعنی زمان انتشار شماره 1 این مجموعه فرا رسیده.

 

پشت پرده‌ی کمیک War Of The Bounty Hunters کیست؟

چارلز سول (Charles Soule) نویسنده این مجموعه بوده که در جهان مارول و جنگ ستارگان بسیار شناخته شده هست. قبل از اینکه در حماسه‌های اسکای‌واکر (Skywalker Saga) به مهره‌ی اصلی تبدیل شود، تجربه‌ی بسیاری را به‌واسطه کمیک‌های She-Hulk و Thunderbolts کسب کرد.
لوک راس (Luke Ross) هم به سول برای طراحی پیوسته. از آن‌جایی که این رویداد نوعی کراس‌اور هست، باید انتظار داشته باشیم که سول با جهت‌گیری خاصی مارا به سمت و سوی دیگر کمیک‌های مارول و جنگ ستارگان ببرد.

داستان از چه قرار هست؟

سول در ماه فوریه گفت:

«داستان اصلی‌ که ما با آن سر و کار داریم حماسه‌ای جنایی متمرکز بر بوبا فت هست. بوبا در این داستان مقابل برخی از قوی‌ترین مهاجمان کهکشان قرار می‌گیرد. جابا د هات (Jabba the Hutt)، بلک سان (Black Sun)، دارث ویدر (Darth Vader) و البته گروه‌های دیگر. فکر می‌کنم برای طرفداران واقعا جالب باشد؛ در واقع بوبا به تنهایی علیه همه این افراد هست.»

داستان نسخه اول تبهکار مرموزی را معرفی می‌کند که بدن منجمد شده هان سولو (Han Solo) را از بوبا دزدیده و قصد دارد آن را به حراج بگذارد.

آیا پیش زمینه‌ی مورد نیازی برای خواندن وجود دارد؟

هر کسی که سه گانه جنگ ستارگان و سریال مندلورین را تماشا کرده است، می‌تواند از این کمیک لذت ببرد. اما حضور مستقیم دکتر آفرا (Doctor Aphra) و والانس (Valance) از Bounty Hunters این سیگنال را می‌دهند که سول تصمیم داشته باشد مخاطبین را به دیگر کمیک‌های استار وارز مارول هدایت کند.

آیا War Of The Bounty Hunters جالب هست؟

از لحاظ داستانی و هنری بنظر می‌رسد این کمیک می‌تواند بسیاری از طرفداران فرنچایز جنگ ستارگان را راضی و خوشحال کند. سول و راس هردو افرادی با‌ تجربه‌ هستند که خیلی بعید هست کاری ضعیف بسازند. این سری مثل کمیک مندلورینی هست که قرار نیست آن را داشته باشیم. بدن منجمد هان ناپدید شده و حالا بوبا باید تلاش کند تا آن را پیدا کند. او با دیگر سرکش‌های کهکشانی رو به‌رو می‌شود و کم‌کم همه را کنار می‌زند تا به هدف بزرگتر خود برسد. روند داستان می‌تواند برای بسیاری خوشایند و مفرح باشد.

 

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع:  Polygon

 

 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.