James Gunn مراحل ساخت Guardians of the Galaxy Vol 3 را آغاز کرده

جیمز گان (James Gunn) در حال انجام مراحل ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 است که در تاریخ ۵ مِی ۲۰۲۳ اکران خواهد شد، این خبر با توییتی در مورد چهره‌ی راکت مطرح شد. با کافه کمیک همراه باشید.

Alexander Vlahos دوست این کارگردان روز دوشنبه در توییتی نوشت: Kurt Russell گفت قیافه‌ی راکت مثل یک میمون مثلثی شکل است، یکی از بهترین جمله‌‌های تاریخ سینماست و در حال حاضر سوال دیگه‌ای ندارم و جیمز گان نیز در پاسخ تصدیق کرد که شروع به ساختن داستان برای نگهبانان کهکشان نسخه‌ی ۳ کرده.

گان در توییتی جواب داد:

در واقع که هربار Kurt این جمله رو می‌گفت باعث خنده‌ی من می‌شد.

او در ادامه گفت:

همانطور که راکت پس از شنیدن این جمله با ناراحتی صورت خود را لمس کرد و گفت واقعا صورتم مثلثی شده، منم در این لحظه در حال طراحی فیلمنامه تصویری قسمت سوم هستم و یادآوری این لحظات خستگی‌ام را از بین می‌برد.

در سال ۲۰۱۷ در فیلم نگهبانان کهکشان قسمت دوم، پدر پیتر با بازی Russell (که معلوم شد یک سیاره به نام Ego است)، قبل از دعوت نگهبانان به سیاره زادگاه خود درباره‌ی راکت اظهار نظر کرد.

انتظار می‌رود فیلم‌برداری این فیلم از اواخر امسال آغاز شود. در ابتدا قرار بود این فیلم‌برداری در سال ۲۰۱۹ شروع شود، اما گان از پروژه حذف شد. وی سپس به کار خود بازگشت اما قبل از این فیلم باید جوخه‌ی انتحار را برای برادران وارنر کارگردانی می‌کرد.

قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان با کارگردانی جیمز گان در تاریخ ۲۳ مِی سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.