کامیک کان ۲۰۲۲: تمامی آثار مهم مارول و دی سی که معرفی شدند

کامیک کان ۲۰۲۲: تمامی آثار مهم مارول و دی سی که معرفی شدند

پنل‌های اصلی کامیک کان (Comic-Con) سن‌دیگو به پایان رسید. با کافه کمیک همراه باشید تا از آثاری که توسط مارول (Marvel) و دی‌سی (DC) معرفی شدند، مطلع شوید.

همه تریلرهای به‌نمایش درآمده در کامیک کان ۲۰۲۲ را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

 

 

 

سریال‌های انیمیشنی مارول که در کامیک‌‌کان معرفی شدند

استودیوی مارول از انیمیشن جدید مرد عنکبوتی و همینطور X-Men ‘97 رونمایی کرد. ما همچنین منتظر اطلاعات جدیدی درباره‌ی پروژه‌ی زامبی‌های مارول (Marvel Zombies)، اسپین‌آف سریال «چه می‌شد اگر…؟» (What If) هستیم.

کامیک کان ۲۰۲۲ | اولین تریلر و پوستر من گروت هستم (I am Groot)

اولین تریلر مینی‌سریال کوتاه و جذاب I am Groot پس از اولین نمایش آن در پنل انیمیشن‌های مارول به صورت آنلاین منتشر شد. همچنین در اوایل به شرکت‌کنندگان، اولین قسمت این سریال یعنی Groot Takes a Bath نشان داده شد. پس از آن گفته شد که بعد از قسمت اول، این سریال در سینما‌های منتخب نمایش داده خواهد شد.

کامیک کان ۲۰۲۲ | مرد عنکبوتی: سال اول (Spider-Man: Freshman Year)

در اطلاعاتی که از انیمیشن جدید مرد عنکبوتی، یعنی Spider-Man: Freshman Year منتشر شد، هم‌دستان، دشمنان و حتی جزئیاتی از فصل دوم فاش شدند. پیتر پارکر که هواداران شگفت انگیزی دارد، ماجراجویی خود را با کمک دردویل (با صداپیشگی چارلی کاکس) و دکتر استرنج (Doctor Strange) آغاز خواهد کرد. این سریال انیمیشنی برای اولین بار در سال ۲۰۲۴ و از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

کامیک کان ۲۰۲۲ | فصل دوم سریال «چه می‌شد اگر…؟»

Marvel اعلام کرد که فصل دوم «چه می‌شد اگر…؟» قرار است با کمی تاخیر نسبت به تاریخ انتشار قبلی و در اوایل سال ۲۰۲۳ پخش شود. همچنین اعلام شد که فصل ۳ هم ساخته خواهد شد. شرکت‌کنندگان در همایش کامیک‌کان این شانس را داشتند تا قسمت اول را با نام What if Captain Carter Fought Hydra Stomper را تماشا کنند. الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) برای صداپیشگی در نقش اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) در سریال حضور خواهد داشت.

کامیک کان ۲۰۲۲ | زامبی‌های مارول (Marvel Zombies)

زامبی‌های مارول به دلیل اینکه اولین پروژه‌ی TV-MA مارول است، سر و صدای زیادی به پا کرده. این سریال شامل تقابل دو گروه از شخصیت‌های فاز چهار مارول است. نسخه‌های زامبی ایکاریس (Ikaris)، اسکارلت ویچ و کاپیتان مارول(Captain Marvel) و چندین شخصیت دیگر قرار است با کیت بیشاپ (Kate Bishop)، یلنا بلووا (Yelena Belova)، شانگ‌چی (Shang-Chi)، خانم مارول (Ms. Marvel) و جیمی‌ وو (Jimmy Woo) بجنگند. هنوز مشخص نشده که این سریال دقیقا چه زمانی پخش خواهد شد.

کامیک کان ۲۰۲۲ | مردان ایکس (X-Men ‘97)

مارول از پروژه‌ی دنباله‌ی X-Men: The Animated Series یعنی X-Man ‘97 رونمایی کرد. این سریال سبک هنری قبل را حفظ می‌کند و با همان شخصیت‌ها داستان را ادامه می‌دهد. علاوه بر این چندین شخصیت جدید هم اضافه خواهند شد که شامل Bishop، Sunspot، Cable و Nightcrawler می‌شوند. این سریال در پاییز ۲۰۲۳ پخش خواهد شد و از همین حالا ساخت فصل دوم آن توسط مارول تایید شده.

اطلاعیه‌های سینمایی برادران وارنر در کامیک‌کان

دی‌سی در کامیک‌کان سن دیگو پروژه بلک آدام(Black Adam) با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson) و شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods) را معرفی کرد. متاسفانه خبری از شایعات سوپرمن (Superman) با بازی هنری کویل (Henry Cavill) نبود.

کامیک کان ۲۰۲۲ | شزم! خشم خدایان در کامیک‌کان معرفی شد

اولین تریلر قسمت دوم شزم در کامیک‌کان منتشر شد. این تریلر به ما دیدی از ادامه‌ی دنیای سینمایی دی‌سی می‌دهد. شزم با بازی زاکاری لوی (Zachary Levi) به ابرقهرمانان دیگر دی‌سی و لیگ عدالت مثل بتمن بن افلک (Ben Affleck)، فلش ازرا میلر(Ezra Miller) و آکوامن جیسون موموآ (Jason Momoa) اشاره می‌کند و فیلم‌های قبلی آنها را برجسته می‌کند.

کامیک کان ۲۰۲۲ | بلک آدام

بلک آدام پنل شگفت‌انگیزی در کامیک‌کان داشت. راک (The Rock) تصاویر جدیدی را از این فیلم در توییتر به اشتراک گذاشت و تایید کرد که فیلم Black Adam قرار است شروع کننده عصر جدیدی در DC باشد. همچنین شخصیت آماندا والر (Amanda Waller) با بازی وایولا دیویس (Viola Davis) هم در این فیلم حضور خواهد داشت. او پیش از این در سریال Peacemaker هم یک کامئو داشت.

اطلاعیه عظیم مارول در کامیک‌کان!

پنل مارول در کامیک‌کان به پایان رسید و شگفتی‌های زیادی را با خود همراه داشت. حماسه‌ی جدید مارول در فاز‌های ۴ و ۵ و ۶ قرار است کاملا در مورد جهان‌های موازی یا همان مولتی‌ورس باشد که مارول آن را حماسه‌ی جهان‌های موازی(The Multiverse Saga) نامیده است.

کامیک کان ۲۰۲۲ | مرد مورچه‌ای و واسپ: شیدایی کوانتومی (Ant-Man and the Wasp: Quantumania)

پوستر جدیدی از قسمت سوم مرد مورچه‌ای منتشر شد که از ظاهر مرد مورچه‌ای، واسپ (Wasp) و کسی لانگ (Cassie Lang) به همراه کانگ فاتح (Kang The Conqueror) رونمایی می‌کند. همچنین ویدئویی از این اثر برای شرکت‌کنندگان پخش شد.

کامیک کان ۲۰۲۲ | کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی (Captain America: New World Order)

بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، عنوان رسمی قسمت چهارم از سری کاپیتان آمریکا اعلام شد. در این فیلم، سم ویلسون (Sam Wilson) با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie) در قامت کاپیتان آمریکا ظاهر خواهد شد و جانشین استیو راجرز (Steve Rogers) خواهد بود.

کامیک کان ۲۰۲۲ | دومین تریلر سریال She-Hulk: Attorney at Law در کامیک‌کان به نمایش درآمد

دومین تریلر سریال شی‌هالک در کامیک‌کان به نمایش درآمد. در میان بسیاری از مواردی که در تریلر بود، مشخص شد که دردویل با بازی چارلی کاکس (Charlie Cox) بازخواهد گشت.

کامیک کان ۲۰۲۲ | ثاندربولتز (Thunderbolts)

کوین فایگی(Kevin Feige) رسما پروژه‌ی ثاندربولتز را معرفی کرد، فیلمی که گروهی از ابرشروران مهم دنیای سینمایی مارول را در قالب یک گروه نشان خواهد داد. ثاندربولتز در ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد و پایان دهنده‌ی فاز ۵ خواهد بود.

کامیک کان ۲۰۲۲ | دردویل: تولد دوباره (Daredevil: Born Again)

مارول استودیو در مراسم کامیک‌کان اعلام کرد که چارلی کاکس و وینسنت دونافریو (Vincent D’Onofrio) برای بازی در نقش دردویل و کینگ پین(Kingpin) بازخواهند گشت. اینطور که از نام آن به نظر می‌رسد، این سریال ۱۸ قسمتی اقتباسی از کمیک Daredevil: Born Again خواهد بود.

سریال آگاتا هارکنس در کامیک‌کان تغییر نام داد

مارول همچنین اعلام کرد که اسپین‌آف سریال وانداویژن، از Agatha: House of Harkness به Agatha: Coven of Chaos تغییر نام داده.

کامیک کان ۲۰۲۲ | فصل دوم سریال لوکی (Loki Season 2)

در کامیک‌کان اعلام شد که فصل دوم سریال لوکی در تابستان ۲۰۲۳ پخش خواهد شود. این فصل بخشی از فاز ۵ MCU خواهد بود.

کامیک کان ۲۰۲۲ | نگهبانان کهکشان بخش ۳ (Guardians of the Galaxy vol.3)

مارول جزئیاتی شامل بازگشت گامورا و شخصیت شرور این فیلم یعنی High Evolutionary را در کامیک‌کان فاش کرد. همچنین کارگردان فیلم یعنی جیمز گان (James Gunn) اعلام کرد که دو بازیگر مهم در فیلم حضور خواهند داشت.

فیلم چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) در کامیک‌کان سن دیگو معرفی شد

مارول اعلام کرد که فیلم چهار شگفت انگیز در ۸ نوامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

انتقام جویان ۵ و ۶

دو فیلم بعدی Avengers توسط مارول در کامیک‌کان اعلام شدند. انتقام جویان ۵ با نام Avengers: The Kang Dynasty و انتقام جویان ۶ با نام Avengers: Secret Wars هر دو در سال ۲۰۲۵ اکران خواهند شد تا حماسه‌ی چندجهانی را به اوج برسانند.

پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد (Wakanda Forever)

رایان کوگلر (Ryan Coogler) و بازیگران فیلم پلنگ سیاه ۲ برای ادای احترام به چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) و افشای جزئیاتی هیجان‌انگیز در مراسم کامیک‌کان حاضر شدند. پس از آن اولین تریلر فیلم به صورت آنلاین منتشر شد.

زمان شروع و پایان فاز ۵ MCU در کامیک‌کان اعلام شد

کوین فایگی روی صحنه رفت تا درباره‌ی فاز ۵ دنیای سینمایی مارول صحبت کند. این فاز در ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ با Ant-Man 3 شروع خواهد شد و با Thunderbolts در ۲۶ جولای ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید.

تقویم فاز ۶ دنیای سینمایی مارول هم در کامیک‌کان اعلام شد

در کمال تعجب هواداران، فایگی درباره‌ی فاز ۶ هم صحبت کرد. این فاز در ۸ نوامبر ۲۰۲۴ با فیلم Fantastic Four آغاز خواهد شد و در ۷ نوامبر ۲۰۲۵ و کمتر از یک سال بعد با Avengers 6 پایان خواهد یافت.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Direct

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. واقعا عالی بود پر از خبر های عالی ولی ای کاش پوستر ها رو میگذاشتید تریلر ها رو هم جدا جدا میزاشتید در هر حال خسته نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.