Marvel’s Avengers؛ مهم‌ترین جنبه DLC مرد عنکبوتی مبارزه نخواهد بود

مرد عنکبوتی یکی از محبوب‌ترین قهرمانان مارول است و یکی از جنبه‌های اصلی آمدن او به این بازی فقط مبارزه نخواهد بود و او قرار است واقعا در آن بدرخشد. با کافه کمیک همراه باشید.

مرد عنکبوتی یکی از محبوب‌ترین قهرمان‌های دنیای کمیک است که از جهان مارول می‌آید. این شخصیت عنکبوتی برای دهه‌هاست که در فیلم‌های سینمایی، کارتون‌ها و بازی‌های ویدیویی بیشتر از هر ابرقهرمان دیگری (به جز مردان ایکس) حضور داشته و طبیعتا طرفداران منتظر درخشش او در بازی انتقام‌جویان نیز خواهند بود. شاید این امر کمی طول بکشد اما همه هیجان‌زده هستند تا ببینند که این قهرمان نمادین چگونه در این بازی حضور خواهد یافت.

در سال ۲۰۱۸ بازی مرد عنکبوتی که به صورت انحصاری برای کنسول‌های سونی منتشر شد به نوعی یک انقلاب در بازی‌های این شخصیت محسوب می‌شد و همه انتظار دارند شخصیت مرد عنکبوتی از همین بازی به Marvel’s Avengers راه یابد. در سال‌های قبل نیز بازی‌های زیادی از مرد عنکبوتی منتشر شده بود که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها بازی مرد عنبکوتی ۲ محصول سال ۲۰۰۴ است. این بازی شاید الهام‌بخش بسیاری از عناوین بعدی مرد عنکبوتی مانند Ultimate Spider-Man و دو بازی اخیرا آن یعنی Marvel’s Spider-Man و‌ Miles Morales باشد.

مسلما ورود شخصیت مرد عنکبوتی به بازی Marvel’s Avengers در کنار محبوبیت بیش از حد این شخصیت با انتقاد‌هایی نیز همراه خواهد بود. قهرمانانی مانند ثور که قدرت پرواز داشته و به راحتی می‌توانند در میدان مبارزه جابه‌جا شوند به مراتب از شخصیتی که قدرتش تار زدن و چسبیدن به دیوارهاست دارای حاشیه کمتری خواهدبود. به هر حال باید منتظر ماند و دید که مارول چگونه این شخصیت محبوب خود را در این بازی خواهد گنجاند. بازی Marvel’s Avengers هم اکنون برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم و نهم و گوگل استادیا در دسترس است.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Gamerant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.