مارگو رابی: Suicide Squad بهترین فیلم کمیک بوکی خواهد بود

اخیرا مارگو رابی در مصاحبه‌ای گفت که فکر می‌کند جوخه‌ی خودکشی(The Suicide Squad)، بهترین فیلم کمیک بوکی ساخته شده هست. با ما در کافه کمیک همراه باشید.

از نظر مارگو رابی، جوخه‌ی خودکشی، ساخته جدید ذهن خلاق جیمز گان(James Gunn)، قرار هست بهترین فیلم کمیک بوک ساخته شده باشد. ما در اینجا نه با یک ریبوت طرف هستیم و نه دنباله‌ای از فیلم قبلی. اولین فیلم جیمز گان که از کمیک‌های جان استراندر(John Ostrander) الهام گرفته، قرار هست هارلی کویینی را نشان دهد که تا به‌حال ندیده‌ایم.

همچنین رابی در مورد اکران فیلم در سینماها به Access گفت:

«حتی اگه این فیلم اونقدری که باید خاص نباشه، هنوز هم ارزش دیدن در سینماها رو داره و اونم به‌خاطر خود سینماهاست. اما بدون شک (این فیلم) یکی از بهترین فیلم‌های کمیک بوکی ساخته شده خواهد بود، البته اگر بهترین نباشه! در هر حال، شما نباید از دستش بدید.»

همچنین دیوید دستمالچیان، بازیگر نقش Polka-Dot Man اضافه کرد:

«هیچ جوره نباید از دستش بدید. این فیلم، یکی از دیوونه کننده‌ترین فیلم‌ کمیک بوکی هستش که تا حالا ساخته شده. همه میخوان دوباره به سینما برگردن تا روی پرده ببیننش. ما با جیمز گان طرف هستیم و خدای من، قراره هارلی کویینی رو ببینید که قبلاً هرگز ندیدید.»

جیمز در این فیلم، باید رشد هارلی کویین(Harley Quinn) را نیز به تصویر بکشد. زمانی که او خود را از جوکر، قبل از همکاری با باند دختران خلافکار گاتهام(اشاره به The Birds Of Prey) جدا کرده.

گان در یک رویداد مطبوعاتی با حضور Comicbook در مورد The Suicide Squad گفت:

«برداشت اولیه پال دینی(Paul Dini) از هارلی برای داستان خارق‌العاده هست. هارلی شخصیتی فوق‌العاده خوش‌نویس در فیلم‌، انیمیشن و کمیک‌ها بوده و خیلی دور از ذهن نبود که روزی به تنهایی ببینیمش. بنظر من اون جایی پیش مرد عنکبوتی، سوپرمن، زن شگفت‌انگیز و کاپیتان آمریکا داره. یکی از چالش اصلی من این بود این شخصیت رو به همون سرزندگی که هست نشون بدم.»

گان ادامه داد:

«تمام تلاشم این بوده که هارلی کویینی رو نشون بدم که دنیا لیاقتش رو داره. همچنین باید مسیر رشد هارلی رو ببینید؛ تصمیم‌های هارلی برای یک فرد عادی طبیعی بنظر میاد اما هرچی جلوتر میریم، برخی تصمیمات بوی دیوونگی به خودشون می‌گیرن. این‌ها همه نشون دهنده‌ی رشد شخصیته. هارلی در یه سری روابط سمی بوده و حالا وقتشه که تمومشون کنه.»

The Suicide Squad قرار هست 6 آگوست در سینماها و HBO Max اکران شود.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.