کارگردان لوکی: کنگ مسئول اتفاقات Avengers Infinity Saga بوده

loki-kang-avengers-endgame-timeline

کارگردان سریال لوکی، کیت هرون، در مورد تاثیر کنگ بر روی رویدادهای Infinity Saga صحبت می‌کند. همراه کافه کمیک باشید.

سریال Loki و معرفی Time Variance Authority و Kang به طور کامل MCU را اصلاح کرد و باعث شد تا مفهوم اراده زیر سوال برده شود. پایان این نمایش بینندگان را با سوالات زیادی روبرو کرد، از جمله اینکه آیا کنگ مسئول وقایق Avengers Infinity Saga بوده یا نه.

به گفته کارگردان لوکی، کیت هرون(Kate Herron)، پاسخ این سوال بله هست. او در گفتگو با The Direct توضیح داد:

«من فکر میکنم با منطق سریال ما بله، چون کنگ میگوید:’ من جاده را هموار کردم، شما فقط از آن عبور کردید.’ از نظر تئوری حدس میزنم که بله، او باید همه چیز را از قبل می‌نوشته. همه چیز توسط این شخصیت از پیش تعیین شده بود، حتی اگر تا اینجای کار معتقد باشیم که شخصیت‌ها دارای اراده مستقل بوده‌اند. در واقع این مفهوم بوده که نمایش را تا این حد سرگرم کننده کرده، نه؟»

هرون توضیح بیشتری داد و گفت که چگونه نویسندگان و سازندگان لوکی می‌خواهند MCU را به سطح کاملاً جدیدی برسانند. آن‌ها سعی دارند بینندگان را به تفکر درباره‌ی حوادثی که قبل‌تر رخ داده سو دهند:

«به یاد دارم وقتی اولین بار فیلمنامه را خواندم با تعجب گفتم:’ چی؟ Infinity Stones در کشو هستند؟ لعنتی! چی؟’ و خب این در واقع نشان دهنده‌ی قدرت TVA بوده.»

در حالی که ثانوس و گروه Black Order در انتهای Avengers: Endgame به کلی نابود شدند، MCU نیاز به ایجاد تهدیدی بزرگتر و خطرناک‌تر داشت. در پایان فصل اول Loki، به نظر می‌رسد که کنگ با این توصیف مطابقت داشته.

با این حال، هرون تأکید کرد که بازمانده‌ی این حوادث ممکن هست آن‌طوری که ادعا می‌کند قدرتمند و دانا نباشد. او با اشاره به وقایع قسمت 4 سریال خاطرنشان کرد:

«آخرین چیزی که کنگ به سیلوی گفت این بود :’ به زودی می‌بینمت’. بنابراین احتمالاً او تصوری از پیروزی سیلوی یا لوکی در این مسابقه داشته، اما نمی‌توانسته آن را کاملاً پیش‌بینی کند چون این دو شخصیت آزادی و استقلال خودشان را دارند. با خودم فکر می‌کنم که کنگ در نظر داشته وقتی همه چیز برایش به پایان می‌رسد این جمله را بگوید.»

در ادامه هرون درباره فاز چهار MCU گفت:

«به ادامه‌ی این فاز امیدوارم؛ امیدوار به اینکه انتظارات ما را برآورده کند.»

فصل اول Loki در حال حاضر از +Disney پخش می‌شود.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.