اکران Venom: Let There Be Carnage احتمالا با تاخیر همراه هست

venom-2-logo

اکران فیلم “Venom: Let There Be Carnage” در سینماها بر اساس گزارشی از THR ممکن هست بازهم به تأخیر بیفتد. با ما در کافه کمیک همراه باشید.

تاریخ اکران “Venom: Let There Be Carnage” بنظر می‌رسد قرار هست دوباره به تاخیر بیفتد. این تاخیرها همه بخاطر وضعیت پاندمیک دلتا COVID-19 و تاثیر آن بر صنعت سینماست. قسمتی از گزارش THR در مورد سونی و تاریخ اکران فیلم “Venom 2” و “Hotel Transylvania 4: Transformania” به این شرح هست:

سونی در ادامه، تاریخ اکران “Venom: Let There Be Carnage” با بازی تام هاردی را از 24 سپتامبر به 15 اکتبر تغییر داد. همچنین در 16 آگوست حق پخش هتل ترانسیلوانیا 4 را که قرار بود در اکتبر اکران شود در یک قرارداد فوق‌العاده با قیمت 100 میلیون دلار به امازون فروخت. درباره تاریخ اکران ونوم این احتمال وجود دارد که دوباره جابه‌جا شود.

اکران Venom: Let There Be Carnage قرار بود در 2 اکتبر 2020 اکران شود اما پاندمی COVID-19 باعث تغییر این تاریخ شد. “Let There Be Carnage” سپس به ژوئن 2021 منتقل شد، اما تردیدهای مداوم در مورد تلاش برای بهبود همه گیری باعث شد سونی “Venom 2” را به سپتامبر منتقل کند.

امیدواریم با شروع پاییز و موج جدید کرونا و آنفولانزا دوباره قرار نباشد با تأخیرهای پیوسته روبه‌رو شویم. از طرفی، با توجه به اینکه سونی تنها استودیوی بزرگیست که سرویس استریم خود را ندارد، گزینه های انتشار فیلم‌های اصلی آن بسیار محدودتر هست. نکته دیگر این هست که آیا این تاخیر روی اکران Spider-Man: No Way Home نیز تاثیر خواهد گذاشت یا نه. هنوز به‌طور قطعی نمی‌توان گفت.

با توجه به این گزارش، “Venom: Let There Be Carnage” قرار هست 15 اکتبر در سینماها اکران شود اما بازهم احتمال تغییر تاریخ وجود دارد.

 

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.