گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم اسفند ماه ۱۴۰۰

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار کمیک – سینمایی

به‌زودی خبرهایی از قسمت سوم فیلم ددپول منتشر می‌شود

رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در مصاحبه‌ای با رسانه Collider از صحبت‌هایش با کارگردان فیلم ددپول یعنی Shawn Levy گفت و خبر داد که جزییات و اولین اطلاعات از ددپول ۳ خیلی زودتر از آنچه که انتظار داریم به دست‌مان می‌رسد. او گفته تولید فعال Deadpool 3 از سال جاری میلادی آغاز می‌شود و شاید در تابستان اولین اخبار از این فیلم منتشر شود.

آخرین تریلر فیلم موربیوس به‌نمایش درآمد

دوشنبه، آخرین تریلر فیلم Morbius منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. این فیلم قرار است در تاریخ ۱ آپریل سال جاری میلادی اکران شود.

 

 

اخبار کمیک – تلویزیونی

جزییاتی از سریال‌های اسپین‌آف فیلم The Batman منتشر شد

فیلم The Batman مت ریوز اکران شده و با استقبال طرفدارها و منتقدها روبرو شده، اما این تازه شروع کار برای بتمن جوان دنیای دی سی است. جدای از برنامه‌ها برای دنباله این فیلم، در حال حاضر دو سریال اسپین‌آف از دنیای The Batman برای شبکه HBO Max در دست ساخت است که یکی روایتگر ماجرای شخصیت پنگوئن، شرور بتمن، بوده و دیگری با تیمارستان آرکهام مرتبط است. جز این موارد خیلی جزییاتی درباره سریال‌ها در دسترس نیست و باید منتظر اخبار بیشتر بمانیم.

 

اخبار کمیک!

آخرین فصل از کمیک DCeased معرفی شد

تایم تیلور، نویسنده آثار مختلف دی سی و همچنین سری DCeased، از سومین و آخرین فصل مجموعه کمیک DCeased رونمایی کرد. به غیر از معرفی این اثر، جزییاتی درباره آن منتشر نشده و باید ببینیم چه زمانی این مجموعه کمیک روند انتشارش را از سر می‌گیرد.

مارول کراس‌اور کمیکی خود با فورتنایت را معرفی کرد

کمیک Fortnite X Marvel: Zero War ملحق شدن قهرمانان مارول با شخصیت‌های بازی فورتنایت را به‌نمایش می‌گذارد که قرار است به یک شی به اسم Zero Point دست یابند، آیتمی که جنگ بی‌پایان در جزیره بازی فورتنایت را به پایان می‌رساند. این کمیک قرار است در ماه ژوئن راهی بازار شود و این اولین بار نیست که فورتنایت با دنیای شخصیت‌های کمیک بوک همکاری می‌کند. پیش از این شاهد انتشار Batman/Fortnite: Zero Point بودیم که در سال ۲۰۲۰ راهی بازار شده بود.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.