گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم دی ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • از نیکلاس کیج خواسته نشد تا به Spider-Man: Across the Spider-Verse باز گردد

نیکلاس کیج تایید کرد که برای بازی در مورد نقش مرد عنکبوتی نوآر در اثر Spider-Man: Across the Spider-Verse با او حرفی زده نشده است. در طی مصاحبه‌ای باScreen Rant از کیج در مورد شانس حضور Spider-Man Noir در Across the Spider-Verse سوال شد که او در پاسخ گفت هیچ کس با او در این مورد صحبت نکرده است. ” نمی‌دونم. امیدوارم این شخصیت را برگردانند. من عاشق مرد عنکبوتی نوآر هستم و فکر میکنم شخصیتی عالی است.”

  • به‌نظر می‌رسد وارنر برای فیلم فلش، انتظار موفقیتی مشابه Dark Knight دارد

به دنبال تغییراتی که در سرتاسر کمپانی برادران وارنر دیسکاوری و استودیوی دی سی و همچنین جنجال‌هایی پیرامون ستاره ازرا میلر رخ داد، برخی در مورد فیلم فلش نظر مثبتی ندارند اما این فیلم در راه اکران بوده و طبق گزارش‌ها، کمپانی بسیار مشتاق آن است. به گفته Variety استودیو همانقدر که مشتاق دارک نایت بود، مشتاق این فیلم فلش هم می‌باشد و دلیل وجود این چشم انداز مثبت، داستان جذاب فیلم و بازگشت دو ستاره بزرگ، مایکل کیتون و بن افلک است.

  • جیمز گان در ماه ژانویه برخی از پروژه‌های آینده دی‌سی را معرفی خواهد کرد

جیمز گان، مدیر استودیو دی سی تأیید کرد که تعدادی از پروژه‌ها از برنامه هشت تا ده ساله او و پیتر سافران در این ماه معرفی خواهند شد. جیمر گان در توییتر و در پاسخ به یکی از طرفداران توضیح داد که برنامه آن‌ها هشت تا ده ساله بوده و تعدادی از پروژه‌های دی‌سی در ماه پیش رو اعلام می‌شوند.

Ezra Miller Out As The Flash | [current-page:pager]Cosmic Book News

  • وانر قصد دارد ازرا میلر را در نقش فلش نگه دارد

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که مدیران وارنر، علی‌رغم مشکلات گذشته ازرا میلر ممکن است این بازیگر را به عنوان فلش در پروژه‌های آینده دی‌سی حفظ کنند. مشکلات حقوقی این بازیگر هنوز هم ادامه دارد و تاریخ دادگاه بعدی او 13 ژانویه است اما کمپانی تصمیم دارد او را در نقش فلش نگه دارد. فیلم The Flash در تاریخ 23 ژوئن 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

  • دیو باتیستا، ستاره فیلم Guardians of the Galaxy تایید کرد که دیگر نقش Drax the Destroyer را در مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی بازی نخواهد کرد

قهرمان سابق WWE که به بازیگر تحسین شده‌ای تبدیل شده است، در مصاحبه ای با GQ تایید کرد در حال ترک نقشی است که فرصت‌های زیادی در هالیوود را برای او رقم زد. او در این مصاحبه به علاقه خود نسبت به نقشش در دنیای مارول اشاره کرد و علاقه خود را نشان داد اما از سمت دیگر ترک این نقش سخت، به او آرامش خاطر می‌دهد.

  • Ant-Man 3 مدت زمانی طولانی دارد

طبق گفته Fandango، سومین فیلم Ant-Man در دنیای سینمایی مارول دو ساعت و پنج دقیقه طول خواهد کشید که کمی بیشتر از دو فیلم قبلی Ant-Man است. فیلم Ant-Man 2015 یک ساعت و 57 دقیقه طول کشید، در حالی که Ant-Man and the Wasp در سال 2018 فقط یک دقیقه بیشتر و با یک ساعت و 58 دقیقه به اتمام رسید. جدیدترین فیلم مرد مورچه‌ای در تاریخ 17 فوریه 2023 در سینماها اکران می‌شود.

Warner Bros Discovery To Use SnyderVerse Timeline In DCEU - Geekosity

  • طرفداران زک اسنایدر از وارنر می‌خواهند SnyderVerse را به نتفلیکس بفروشند

در روزهای اخیر، طرفداران در رسانه‌های اجتماعی جمع شده و با استفاده از هشتگ «#SellSnyderVersetoNetflix» از وارنر خواستند حقوق اسنایدرورس را به نتفلیکس بفروشد. علی‌رغم استدلال‌هایی که علیه احتمال فروش این اثر وجود دارد، طرفداران اسنایدر همچنان برای آن تلاش کرده و استدلال می‌کنند که جنبش #ReleasetheSnyderCut ثابت کرد رسانه‌های اجتماعی می‌توانند منجر به تغییر شوند.

  • پوستر جدید فیلم Ant-Man 3 منتشر شد

استودیوی مارول از پوستر جدید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania رونمایی کرد که شخصیت‌های اصلی فیلم را به تصویر می‌کشد. شخصیت‌های روی پوستر شامل Ant-Man، Wasp، Hank Pym، Janet van Dyne و کانگ فاتح است.

  • تریلر Ant-Man and the Wasp: Quantumania قدرت کانگ فاتح را به نمایش می‌گذارد

استودیو مارول تریلر کامل از فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را منتشر کرد که نشان دهنده قدرت‌های خاص کانگ فاتح است. کانگ که قدرت کنترل زمان را دارد، به اسکات لنگ اجازه می‌دهد پنج سالی که زمان گیر افتادن در قلمرو کوانتومی از دست داده را بازگرداند.

 

 

  • سهام وارنر علی‌رغم اخبار لغو پروژه‌ها، افزایش یافت

ارزش سهام برادران وارنر دیسکاوری با وجود چند ماه پر تلاطم و مملو از اخبار لغو چندین فیلم و سریال، 5.1 درصد افزایش یافت. بر اساس گزارش Hollywood Reporter، سهام این شرکت در روز سه‌شنبه 10 ژانویه 2023، 5.1 درصد افزایش یافت و به قیمت 12.21 دلار رسید. معاملات شب قبل آن با 11.61 دلار به پایان رسیده بود که 22.5 درصد نسبت به ارزش 9.48 دلاری پایان سال 2022 افزایش داشته است.

  • آدام درایور در نقش Reed Richards حضور خواهد داشت؟

این شایعه از طریق The Direct آغاز شده و این رسانه ادعا می‌کند که منابع نزدیک به Fantastic Four درایور را به‌عنوان “گزینه برتر بازیگران” استودیو مارول برای بازی در نقش ریچاردز معرفی کرده‌اند. استودیوی مارول هنوز به صورت علنی در مورد وضعیت درایور برای این نقش صحبت نکرده که این موضوع نشان می‌دهد فعلا نمی‌توانیم از حضور او مطمئن باشیم.

اخبار تلویزیونی

  • جیمز گان در حال نوشتن یک سریال تلویزیونی اعلام نشده دی‌سی است

جیمز گان، مدیرعامل استودیو دی سی تایید کرد در حال نگارش فیلمنامه‌ای برای یک برنامه تلویزیونی دنیای دی‌سی است که هنوز برای عموم اعلام نشده است.

  • کلیپ جدیدی از فصل آخر Fear the Walking Dead منتشر شد

تیزر جدید فصل هشتم و آخر سریال Fear the Walking Dead وحشتی که مدیسون در دست ربوده‌کنندگان مرموز خود تحمل می‌کند را به تصویر می‌کشد. این کلیپ نشان می‌دهد مدیسون از زمان دستگیری تحت شکنجه قرار گرفته و در اخر کلیپ خودکشی او ناموفق می‌ماند.

ریک و میشون

  • اسپین آف The Walking Dead با حضور ریک و میشون در سال 2024 پخش خواهد شد

AMC اعلام کرد که اسپین آف The Walking Dead با تمرکز بر Rick و Michonne در سال 2024 به نمایش درخواهد آمد. این سریال هنوز اسمی ندارد و Andrew Lincoln و Danai Gurira به نقش‌های خود باز خواهد گشت. تولید سریال هم از اواخر امسال آغاز می‌شود تا برای پخش در سال آینده آماده شود.

  • سریال اختصاصی دریل دیکسون در سال 2023 منتشر می‌شود

AMC اعلام کرد که اسپین اف The Walking Dead با تمرکز بر شخصیت دریل دیکسون در نیمه دوم سال 2023 منتشر خواهد شد که فصل اول آن شش قسمت است.

اخبار کمیک

  • در حال حاضر Damian Wayne مهم‌ترین رهبر دی‌سی است

پیش نمایش شماره بعدی Lazarus Planet: Alpha نشان می‌دهد که Damian پس از انفجار آتشفشان جزیره لازاروس، پدر مجروح خود بتمن و مادرش، تالیا الغول را به مکانی امن هدایت می‌کند. پس از این اتفاق جامعه فرا انسان به سرعت در حالت آماده باش قرار گرفته و سوپرگرل از همه قهرمانان می‌خواهد تا در طوفان‌های ناشی از انفجار جان خود را نجات دهند. Damian به عنوان یک رهبر گروهی از قهرمانان مختلف نظیر Power Girl و Monkey Price را گرد هم می‌آورد تا به او، در شکست دادن عامل انفجار کمک کنند. اکثر قهرمانان به دنبال راهنمایی بتمن هستند اما بتمن به آن‌ها می‌گوید که به حرف پسرش گوش دهند.

  • ایونت Sins of Sinister بسیار بزرگ‌تر از Age of Apocalypse خواهد بود

طبق گفته نویسنده Kieron Gillen، ایونت آتی مردان ایکس وسعت زیادی خواهد داشت. شخصیت اصلی این سری Mister Sinister ، شرور شناخته شده سری مردان ایکس است که اتفاقات هیجان انگیزی را رقم خواهد زد. علاوه بر آن وسعت این سری محدود به یک سیاره نیست بلکه کل کهکشان را در بر خواهد گرفت. شماره اول Sins of Sinister در 25 ژانویه منتشر می‌شود.

  • بتمن جدید دی سی حقیقتی را درباره مادرش فهمید

جیس فاکس شوالیه تاریکی شهر نیویورک، در شماره 17 I Am Batman اطلاعاتی از مادر خود بدست می‌آورد. او در این شماره متوجه شد که نام مادر او، Elena است و جز او همه از این موضوع با خبر بودند. او در مورد این موضوع از لوسیوس و تانیا فاکس می‌پرسد و متوجه می‌شود که پدرش خیانتی کرده و حاصل رابطه او با النا، جیس است.

  • تانوس جوان یک جهش جدید پیدا می‌کند

شماره 64 Avengers نشان می‌دهد که تانوس جوان با ونوم پیوند می‌خورد. در این کمیک Black Skull با سمبیوت Venom در دنیای خود پیوند خورده ولی طی مبارزه با کاپیتان آمریکا، شکست می‌خورد که در نتیجه آن، سمبیوت از او جدا شده و وارد بدن تانوس جوان می‌شود.

Mark Millar's Nemesis Makes His Violent Return

  • موفقیت فیلم‌های بتمن الهام بخش ساخت شخصیت Nemesis شد

مارک میلر در طول مصاحبه خود با مجله SFX فاش کرد که موفقیت عظیم فیلم‌های بتمن، به‌ویژه فیلم‌هایی که جوکر در آن نقش آفرینی می‌کردند، به او الهام بخشیدند تا شخصیت Nemesis را خلق کند. اولین شماره از سری Nemesis Reloaded در 11 ژانویه عرضه می‌شود.

  • مارول مرد عنکبوتی جدید خود پیتر پالمر را معرفی می‌کند

در نبود پیتر پارکر، مارول یک مرد عنکبوتی جدید را معرفی می‌کند تا در مبارزه با Shathra به سایر قهرمانان کمک کند. شماره چهارم Spider-Man که توسط Dan Slott نوشته شده، مرد عنکبوتی جدیدی را به تصویر می‌کشد که شبیه شخصیت معرفی شده در شماره 15 کمیک Amazing Fantasy محصول سال 1962 است.

  • با تیم شیطانی جدید مارول آشنا شوید

The Amazing Spider-Man یک تیم جدید را معرفی می‌کند که نام آن‌هاInsidious Six بوده و متشکل ازDoctor Octoball, Grave Goblin, Rhiceratops, Kraken the Hunter, Lizzaro و Gorepion است. این سری توسط Zeb Wells نوشته شده و تصویر سازی آن بر عهده Ed McGuinness است که در شماره 17 این کمیک، تیم شیطانی جدید را به تصویر می‌کشند.

 

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.