گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم اسفند ماه ۱۴۰۱

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم اسفند ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • قرار بود مرد عنکبوتی تام هالند نقش پر رنگ‌تری در صحنه پس از تیتراژ ونوم 2 داشته باشد

کارگردان فیلم Venom: Let There Be Carnage در مصاحبه خود با مجله GQ در مورد حضور مرد عنکبوتی در فیلم ونوم 2 صحبت کرد. طبق مصاحبه او مرد عنکبوتی قرار بود در لحظه‌هایی در داستان حضور داشته باشد اما پس از کمی بررسی، این اتفاق حذف شد زیرا تصمیم گرفتند تمرکز خود را بر روی دنیای ونوم بگذارند. علاوه بر آن می‌خواستند نشان دهند که امکان برخورد جهان‌های این شخصیت‌ها با یکدیگر وجود دارد.

  • Quantumania بزرگترین افت باکس آفیس MCU را تجربه کرد

به گزارش هالیوود ریپورتر، قسمت سوم انت من در دومین آخر هفته اکران خود با افت 69.7 درصدی در آمریکا مواجه شد. 32.2 میلیون دلاری که در این هفته به دست آورد، پس از درآمد هفته اول 120.4 میلیون دلاری، کاهش شدیدی را نشان می‌دهد. این فیلم اکنون لقب بزرگترین افت باکس آفیس در تاریخ دنیای سینمایی مارول و همچنین بزرگترین فیلم ابرقهرمانی را به خود اختصاص داده است. قبل از افت Quantumania، بدترین افت باکس آفیس MCU متعلق به فیلم Black Widow بود که با افت 67.8 درصدی مواجه شد. بیشترین افت باکس آفیس در این ژانر متعلق به Batman v Superman: Dawn of Justice بود که پس از اکران در سینماها با افت 69.1 درصدی روبه‌رو شد.

TMNT: Screenwriter Jason Eisener Shares CASEY JONES Movie Pitch; Joe  Manganiello Wanted To Play The Role

  • ممکن بود نقش کیسی جونز توسط جو مانگانیلو به تصویر کشیده شود

جو مانگانیلو بازیگر آمریکایی فاش کرد حدود 10 سال پیش احتمال داشت نقش کیسی جونز را در فیلمی برای Paramount بازی کند. کارگردان و فیلمنامه نویس کانادایی، Jason Eisener در توییتی توضیح داد او پنج سال پیش تصمیم به ساخت یک فیلم مستقل از کیسی جونز برای پارامونت گرفته بود. در پاسخ به این توییت، جو مانگانیلو هم توضیح داد “حدود ده سال پیش، پارامونت می‌خواست با من چیزی بسازد و من گفتم دوست دارم نقش کیسی جونز را بازی کنم”.

اخبار تلویزیونی

  • چارلی کاکس برای شروع فیلمبرداری Daredevil: Born Again وارد نیویورک شد

در ویدیویی که توسط کاربری در تیک تاک به اشتراک گذاشته شده، نشان داده می‌شود کاکس در نیویورک حضور دارد و این حضور، تأیید می‌کند که این بازیگر برای شروع تولید Daredevil: Born Again وارد نیویورک شده است. Daredevil: Born Again در سال 2024 در دیزنی پلاس منتشر می‌شود.

  • ظاهراً تاریخ انتشار فصل 2 Loki تغییر کرده است

طرفداران لوکی باید زمان بیشتری را برای بازگشت شخصیت مورد علاقه خود منتظر بمانند، زیرا فصل 2 سریال قرار است اواخر تابستان 2023 در دیزنی پلاس پخش شود. جزئیات دقیقی از داستان این فصل منتشر نشده است اما طبق ویدیو پس از تیتراژ انت من 3، لوکی و موبیوس با نسخه دیگری از کانگ فاتح به نام Victor Timely برخورد می‌کنند. مشخص نیست این صحنه چگونه به خط داستانی فصل دوم مرتبط خواهد شد اما طبق گزارشات کانگ جاناتان میجرز نقش اصلی را در این سریال دارد.

 

 

  • تریلر جدید Walking Dead: Dead City منتشر شد

تریلر منتشر شده از سریال The Walking Dead: Dead City نشان می‌دهد مگی با نیگان در شهر نیویورک همکاری می‌کند تا پسرش Hershel را نجات دهد. تاریخ پخش این سریال برای ماه ژوئن برنامه ریزی شده است.

اخبار کمیک

  • Black Panther لباس جدیدی به تن می‌کند

کاور ارت شماره 1 کمیک Black Panther نشان می‌دهد که  T’Challaدر سری جدید لباسی متفاوت به تن خواهد کرد. این کمیک با نویسندگی Eve L. Ewing ظاهری جدیدی همراه با یک شنل و امکانات مختلف به او هدیه داده و تفاوت قابل توجهی نسبت به گذشته ایجاد می‌کند. این شماره در ژوئن 2023 از مارول به فروش می‌رسد.

  • مارول تیم جدید اونجرز را معرفی می‌کند

شماره 10 کمیک Savage Avengers از جدیدترین تیم اونجرز رونمایی کرد. تا کنون در این سری تیم Savage Avengers به سال 2099 سفر کرده و با Punisher 2099 متحد شدند تا اولتران را شکست دهند. در این مبارزه دردویل از افراد مختلفی نظیر نسخه‌ای از M.O.D.O.K کمک می‌گیرد که D.E.A.T.H.D.O.K نام داشته و در زندانی محبوس است. زندانیان ازاد شده توسط دردویل عبارتند از Spider-Man 2099, Ghost Rider 2099, Strange 2099, Ravage 2099, Bloodhawk و La Lunatica که همه به او برای رسیدن به هدفش کمک می‌کنند.

  • کت وومن در حال جمع کردن تیمی قدرتمند است

در شماره 52 کمیک Catwoman، سلینا کایل در زندان آموزش به جنایتکارانی نظیر Lady Clayface, Scorpiana و Vox را آغاز می‌کند. سایر اعضای این تیم آموزشی شامل Linda، Hoops می‌شود که هر کدام قدرت‌های خاص خود را دارند.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.