10 مورد از قوی‌ترین شخصیت‌های تله پاتیست دنیای دی سی

تله پاتیست

دنیای دی سی، خانه برخی از قدرتمندترین شخصیت‌های تله پاتیست دنیای کمیک است. با کافه کمیک همراه باشید تا ده مورد از قوی‌ترین شخصیت‌های تله پاتیست دنیای دی سی را معرفی کنیم.

برای بسیاری از قهرمانان کتاب‌های کمیک، تله‌پاتی یک توانایی رایج، مفید و قدرتمند است که به نظر می‌رسد بسیاری از آن‌ها از آن برخوردارند. با انبوهی از قدرت‌ها و توانایی‌های مختلف در جهان، بسیاری از قهرمانان DC ترکیبی از چندین توانایی دارند که آن‌ها را افراد فوق‌العاده قدرتمندی می‌سازد.

با این‌که تله‌پاتی قدرتی رایجی است، همه از تله‌پاتی به یک روش استفاده نمی‌کنند. صرف نظر از نیات خوب و بد، برخی از شخصیت‌ها به سادگی تله پاتیست‌های قوی‌تری نسبت به دیگران هستند. برای احترام به برخی از این افراد، در این لیست از ۱۰ تله پاتیست قدرتمند دنیای DC نام‌ برده شده است.

10- هکتور هاموند (Hector Hammond)

هکتور هاموند (Hector Hammond)

هکتور هاموند (Hector Hammond)

هکتور هاموند (Hector Hammond) معمولاً شرور گرین لنترن (Green Lantern) است. او هم‌چنین یکی از قدرتمندترین تله‌ پاتیست‌‌های دنیای دی سی است. پس از قرار گرفتن در معرض همان قطعه شهاب سنگی که گوریلا گراد (Gorilla Grodd) و سایر اعضای شهر گوریل‌ها (Gorilla City) را ایجاد کرد، ذهنش شروع به تکامل کرد و از نظر اندازه و هوش بیشتر شد.

به همین دلیل هاموند انواع توانایی‌های ذهنی، از جمله تله‌پاتی را در خود توسعه داد. در طول سال‌ها، او یکی از کشنده‌ترین مخالفان هال جردن (Hal Jordan) بود. به همین ترتیب هوش باورنکردنی او، همراه با قدرت‌های ذهنی‌اش، او را خطرناک‌تر هم می‌کند. اگرچه هکتور هاموند یک شرور کمتر شناخته شده گرین لنترن است اما هنوز هم می‌توان او را شخصیتی با یک نیروی ذهنی قوی حساب کرد.

9- سایمون (Psimon)

۱۰ مورد از قوی‌ترین <yoastmark class=

بسیاری از طرفداران ممکن است سایمون (Psimon) را از حضور او در سریال محبوب Young Justice بشناسند. مانند همتای انیمیشنی خود، سایمون در کمیک‌ها یک تله‌ پاتیست فوق‌العاده قدرتمند است. در حالی که او به طور معمول یک شرور گروه تایتان‌های نوجوان (Teen Titans) است اما هنوز هم یک دشمن بسیار خطرناک محسوب می‌شود. ترایگان (Trigon) که در اصل دانشمندی بود که بر روی راه هایی برای کشف ابعاد دیگر شیطان کار می‌کرد، در نهایت به او علاقه مند شد و قدرت خود را به سایمون اعطا کرد.

تحت تأثیر ترایگان، سایمون تصمیم گرفت تا حد ممکن به دیگران آسیب برساند. اگرچه ترایگان در نهایت توجه خود را به او از دست داد اما سایمون توانایی‌های خود را حفظ کرد و به تنهایی به سفر شیطانی خود ادامه داد. از آن‌جایی که قدرت‌های او مستقیماً از یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های تمام کمیک‌های دی‌سی می‌آمد، منطقی است که سایمون یکی از قدرتمندترین تله‌پات‌ها در تمام دنیای DC باشد.

8- کلاغ (Raven)

۱۰ تا از قوی‌ترین تلپاتیست‌ های کمیک

به لطف DNA پدرش، کلاغ (Raven) دارای تعدادی توانایی باورنکردنی‌ است که تله‌پاتی یکی از آن‌هاست؛ اگرچه در واقع ریون کمی بیشتر یک همدل است تا یک تله‌پات. این به این معنی است که او می تواند احساسات افراد نزدیک را بخواند و هرطور که بخواهد آن‌ها را تغییر دهد.

در حالی که این دقیقاً تله‌پاتی نیست اما ریون هر چه بیشتر یاد می‌گیرد که توانایی‌های پدرش را کنترل کند، به طور مداوم قوی‌تر نیز می‌شود. به‌طور بالقوه ریون می‌تواند روزی قدرتمندترین تله پاتیست در تمام دنیای دی سی باشد. در حال حاضر توانایی‌های محدود او، او را در یک نقطه پایین‌تر از این لیست نگه می‌دارد.

7- منچستر بلک (Manchester Black)

منچستر بلک

منچستر بلک

منچستر بلک (Manchester Black) نیز مانند هکتور هاموند یکی دیگر از شخصیت‌های کمتر شناخته شده دی سی است. در واقع اطلاعات بسیار کمی در مورد تاریخ بلک وجود دارد، اگرچه او به طور ضمنی گفته است که دوران کودکی فوق‌العاده تاریکی داشته است. اگرچه بلک به مفهوم ابرقهرمانان اعتقاد دارد اما او هم‌چنین معتقد است که کشتن افراد بد بهترین راه برای حل مشکل است.

توانایی‌های بلک فوق‌العاده قدرتمند است و در نهایت او را در یک نقطه رهبر جوخه انتحار (Suicide Squad) می‌کند. علاوه بر این بلک یک بار تقریباً توانست سوپرمن را مجبور به کشتن او کند. اگرچه سوپرمن توانست در برابر این وسوسه مقاومت کند اما منچستر بلک هم‌چنان به فریب دادن این قهرمان برای شکستن قوانین اخلاقی‌اش نزدیک شد و او را به عنوان یکی از بهترین تله پاتیست های دی سی به تبدیل کرد.

6- دسپرو (Despero)

دسپرو (Despero)

دسپرو (Despero)

دسپرو (Despero) به عنوان یک شخصیت در طول سال‌ها دست‌خوش تغییرات زیادی شده است؛ با این حال همیشه یک نکته ثابت درباره او وجود دارد، او یک تله پاتیست باورنکردنی است. به دلیل فیزیولوژی بیگانه‌اش، توانایی‌های دسپرو در ساختار ژنتیکی او گنجانده شده است.

دسپرو به‌عنوان یک شرور، تهدیدی باورنکردنی برای لیگ عدالت (Justice League) به شمار می‌رود که اغلب با شستشوی مغزی و کنترل ذهن برخی از اعضای خاص برای انجام خواسته‌هایش پیش می‌رود. دانستن این‌که او فقط می‌تواند به این شکل اعضای لیگ عدالت را تصاحب کند، به راحتی می‌توان فهمید که او واقعاً چقدر قدرتمند است.

5- مکس‌ول لرد (Maxwell Lord)

مکس‌ول لرد (Maxwell Lord)

مکس‌ول لرد (Maxwell Lord)

مکس‌ول لرد (Maxwell Lord) در زمان معرفی یکی از افراد خوب تصور می‌شد و در نهایت حتی عضو لیگ عدالت شد. با این حال پس از وقایع Infinite Crisis، لرد به عنوان مغز متفکر جنایتکاری که واقعاً بود، افشا شد. توانایی‌های تله‌پاتی لرد به قدری قوی است که او می‌توانست خود سوپرمن را کنترل و دستکاری کند تا دستوراتش را انجام دهد.

اندکی بعد واندروومن (Wonder Woman) تصمیم بحث برانگیزی با قتل مکس‌ول لرد گرفت. او سوپرمن را نجات داد، اما در این فرآیند، قوانین لیگ عدالت را شکست. صرف‌نظر از تصمیم واندروومن، کنترل ذهن سوپرمن کار ساده‌ای نیست و به راحتی می‌توان دید که لرد در میان دیگر تله‌‌پاتیست‌‌های قدرتمند دی‌سی رتبه‌بندی می‌شود.

4- آکوامن (Aquaman)

آکوامن (Aquaman)

آکوامن (Aquaman)

آرتور کوری (Arthur Curry) ممکن است برای برخی یک شخصیت نه‌چندان جدی باشد اما این موضوع قدرت واقعی او را تغییر نمی‌دهد. در حالی که بسیاری فکر می‌کنند آکوامن (Aquaman) می‌تواند با ماهی‌ها صحبت کند اما او در واقع از تله‌پاتی برای کنترل آن‌ها استفاده می‌کند. در نتیجه این قدرت، آکوامن بسیاری از موجودات دریایی غول‌پیکر را کنترل کرده است. برخی از این موجودات ویرانی‌های زیادی در زیر آب و بالای خشکی به بار آورده‌اند.

علاوه بر این آکوامن می‌تواند تقریباً تمام حیات دریایی زیر آب را به طور مؤثر کنترل کند. با توجه به این‌که این سیاره از ۷۰ درصد آب تشکیل شده است، آکوامن منابع زیادی در اختیار دارد و به راحتی جایگاه خود را در این لیست به عنوان یک تله‌پاتیست قوی به‌دست آورده است.

3- دختر زحل (Saturn Girl)

دختر زحل

دختر زحل

دختر زحل (Saturn Girl) ثابت کرده است که یکی از قدرتمندترین تله پاتیست ها در آینده و هم‌چنین در دنیای DC است. ایرما آردین (Irma Ardeen) یکی از اعضای گروه  لژیون ابرقهرمانان (Legion of Superheroes)، گروهی از قهرمانان جوان است که با الهام از سوپرمن با جنایت در آینده مبارزه می‌کنند. به عنوان دختر زحل، ایرما ثابت کرده است که یکی از اعضای ارزشمند تیم بوده و از توانایی‌های خود برای کمک به روش‌های مختلفی استفاده می کند.

اگرچه او مدتی است که در کمیک‌ها غایب بوده است، دختر زحل به همراه سایر اعضای گروه قرار است بار دیگر در کمیک‌ها ظاهر شوند. امیدوارم طرفداران بار دیگر شاهد قدرت واقعی او باشند.

2- گوریلا گراد (Gorilla Grodd)

۱۰ تا از قوی‌ترین <yoastmark class=

گوریلا گراد (Gorilla Grodd) به‌ راحتی یکی از بزرگ‌ترین دشمنان فلش است. برای سال‌ها گراد، فلش را به روش‌های باورنکردنی‌ای عذاب داده است. گراد علاوه بر این‌که یکی از بزرگ‌ترین تبهکاران فلش است، یکی از قدرتمندترین تله پاتیست های DC نیز هست. در طول سال‌ها، گراد برای انجام حملات ذهنی علیه لیگ عدالت بسیار مهم بوده است.

اخیرا گراد حتی ذهن برخی از سریع‌ترین قهرمانان دی سی را به خود جلب کرده است و نجات آن‌ها را به عهده فلش گذاشته است. گراد نه تنها یک حریف ذهنی بزرگ است، بلکه یک حریف فیزیکی نیز هست که او را به دشمنی قدرتمندتر تبدیل می‌کند. ترکیب قدرت ذهنی و جسمی به راحتی او را به یکی از خطرناک‌ترین تله‌پاتیست‌‌ها در کل دی سی تبدیل می‌کند.

1- مارشن من‌هانتر (Martian Manhunter) قوی‌ترین تله پاتیست دی‌سی

قوی‌ترین تله پاتیست دی‌سی

قوی‌ترین تله پاتیست دی‌سی

به لطف فیزیولوژی مریخی او، مارشن من‌هانتر (Martian Manhunter) احتمالاً قدرتمندترین تله پاتیست در تمام کمیک‌های دی سی است. از آن‌جایی که او در مریخ بزرگ شده، جان جونز (J’onn J’onzz) در بیشتر عمر خود از طریق تله‌پاتی ارتباط برقرار کرده است. این هم‌چنین به او زمان زیادی داد تا توانایی‌های خود را تقویت کند. مارشن من‌هانتر علاوه بر تله‌پاتی، دارای بسیاری از توانایی‌های دیگری است که او را بسیار شبیه و احتمالاً قدرتمندتر از خود سوپرمن می‌کند.

اغلب اوقات مارشن من‌هانتر یک پیوند تله‌پاتیک بین ذهن چندین عضو لیگ به طور هم‌زمان ایجاد می‌کند، به‌شرطی که آن‌ها در محدوده وسیع او باشند. او هم‌چنین می‌تواند خاطرات و افکار دیگران را تغییر می‌دهد و حتی اگر بخواهد قربانیان را در حالت نباتی رها کند. حتی جدای از تله‌پاتیست بودن او، مارشن من‌هانتر به راحتی یکی از قدرتمندترین شخصیت‌ها در تمام دوره دی سی است.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. dr Manhattan?!:neutral_face:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

10 مورد از قوی‌ترین شخصیت‌های تله پاتیست دنیای دی سی
  • نام: دی سی یا .Detective Comics, Inc
  • سال تاسیس: 1934
  • موسس: مالکوم ویلر-نیکلسون
  • کشور: ایالات متحده آمریکا
  • حوزه فعالیت: نشر و تولید کتاب‌های مصور
  • درآمد: طبق گزارشات در سال ۲۰۲۰، ۱/۲۸ میلیارد دلار